Jak w Google AdWords będzie można wykorzystać listy mailingowe?
W przeciągu kilku tygodni ma zostać udostępniona opcja Google AdWords - Customer Match, która otworzy przed reklamodawcami nowe możliwości…
2015-10-05, 14:55

Google to firma zaliczana do grona sieciowych gigantów. Wśród narzędzi, jakie posiada w swoim dorobku, znajduje się m.in. najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie, przeglądarka internetowa czy cieszący się zaufaniem Gmail. Wszystkie te elementy (a także wiele innych) pozwalają specjalistom Google analizować zachowania użytkowników, a następnie m.in. na tej podstawie targetować reklamy Google AdWords.

Customer Match – jak działa?

Customer Match to nowa usługa, jaką swoim reklamodawcom chce zaoferować firma z Mountain View. W założeniach ma przypominać znaną z Facebooka funkcję Customer Audiences (dostępną podczas tworzenia Facebook Ads), która pozwala na kierowanie kampanii reklamowych do niestandardowych grup odbiorców – w tym do osób wpisanych na prywatne listy mailingowe.

Przeniesie to targetowanie reklam AdWords na kolejny poziom – jest bowiem zdecydowanie celniejsze niż miało to miejsce dotychczas: zamiast szukać osób potencjalnie zainteresowanych danym tematem, pozwala dotrzeć do tych, którzy już są nim zainteresowani.

Reklamę z wykorzystaniem usługi Customer Match będzie można kierować na:

  • wyszukiwarkę Google,
  • YouTube’a,
  • Gmaila.

Większe możliwości dla reklamodawców

Podsumowując, w przeciągu kilku tygodni kampanie reklamowe w Google AdWords będzie można kierować bezpośrednio do osób, których adresy e-mail zostaną wgrane za pośrednictwem Customer Match.

KONTAKT / AUTOR
Joanna Poczęsna
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.