Witamy na stronie biura prasowego firmy Silence!
facebook
#zostańwdomu
Wspieramy nasze społeczeństwo - i nas samych. Dlatego w Silence! przechodzimy na pracę zdalną. Jesteśmy do tego przygotowani - mamy narzędzia do komunikacji, wymiany plików i zarządzania projektami. Asana, Qsync, Google Docs czy Slack służą nam pomocą w codziennej pracy ☺️

W razie pytań jesteśmy pod mailami i telefonami - tutaj nic nie uległo zmianie. Życzymy wszystkim zdrowia i spokoju! ☺️
2020-03-16, 10:35
facebook
Zastanawiasz się gdzie umieścić swój blog firmowy? Zobacz jakie masz możliwości ⤵️
2020-03-12, 17:30
facebook
Na stronie naszej agencji pojawiła się nowa usługa

3 PRO TIPY.

Czy to jest jeden z twoich problemów?

✔ Moja strona nie uzyskuje wysokich pozycji w wyszukiwarce Google

✔ Na moją stronę wchodzi coraz mniej osób

✔ Mam nową firmę i nie wiem jak ją wypromować w sieci

✔ Firmy konkurencyjne są lepiej widoczne w sieci niż moja

Po przeprowadzeniu analizy twojej witryny przedstawimy dla Ciebie trzy propozycje, które w ciągu 10 dni od daty złożenia zamówienia przełożą się na uzyskanie widocznej poprawy w wyszukiwarce Google.

Jak cały czas wahasz się by podjąć decyzję w sprawie pozycjonowania strony, to jest to idealna usługa dla Ciebie.

Pokażemy Ci dokładnie co daje efekt jej optymalizacji w krótkim czasie. Jeżeli później zdecydujesz się z nami współpracować w ramach comiesięcznej usługi pozycjonowania, to kwotę za zakup 3 PRO TIPÓW odliczymy od twojej pierwszej faktury.

Pełną informację na temat usługi znajdziecie w linku poniżej:

https://www.silence.pl/3_pro_tipy/

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
2020-03-10, 18:00
facebook
Jak działa budżet w Google Ads? ? ? ?

✔️ Płacisz tylko za kliknięcia, a nie za wyświetlenia. Koszt kliknięcia różni się od branży, konkurencji i słowa kluczowego.

Od czego zależy cena reklamy w Google i jak oszacować budżet na kampanię reklamową? Link do artykułu w komentarzu ?
2020-03-05, 08:59
facebook
Nie wszystkie branże mogą swobodnie korzystać z usług Google Ads ? Każdy kraj ma inne restrykcje – poznaj te, które obowiązują w Polsce! ??
2020-03-03, 09:00
facebook
Prowadzisz firmowego bloga? Zobacz co możesz zrobić, aby zwiększyć jego widoczność w Internecie ☺️
2020-02-26, 09:10
facebook
Jesteś z branży prawniczej? Zastanawiasz się jak wypromować swoją kancelarię w Internecie? Nie wiesz, czy warto skorzystać z pozycjonowania?

✅ Poznaj naszą ofertę marketingu internetowego dla prawników ✅
2020-02-24, 09:00
facebook
Google Ads dla wpisów blogowych? Czemu nie! ☺️

Pozycjonując się na słowa z długiego ogona, możesz trafić na bardzo precyzyjną grupę odbiorczą ? To samo zadzieje się, jeśli spróbujesz reklamować w Google Ads swoje wpisy blogowe na opisowe frazy.

???Odpowiadaj na pytania „jak” i „gdzie” – dzięki Adsom, Twoje rozwiązanie pojawi się jako pierwsze w Google. Przygotuj wysoko merytoryczny wpis, w którym nienachalnie wprowadzisz CTA lub zaprezentujesz swój produkt jako rozwiązanie problemu.???

Taka kampania wymaga innego podejścia i jest dość wymagająca. Ale jednocześnie mało osób z tego korzysta, więc konkurencyjność fraz jest niska – więc CPC też jest niskie.

Chcesz wypromować swojego bloga w Google? Napisz do nas ?
2020-02-21, 09:46
facebook
Wzrost przychodów o 1400%? Z Silence wszystko jest możliwe ??? Poniżej wykres ruchu ze sklepu internetowego – branża modowa ?? – porównanie rok do roku. Jesteś zainteresowany współpracą? Czekamy na kontakt ?
2020-02-19, 08:00
facebook
Dziś z okazji walentynek: Czym się jarają chłopaki u nas w firmie pomiędzy audytami, zdobywaniem linków i obsługą klienta? ?

To piłkarzyki ? Mamy już cotygodniowy mini turniej piłkarski - Tak Przy Piątku ??⚽
2020-02-14, 12:57
facebook
Jak targetować reklamy na Facebooku? Jak stworzyć najlepszą grupę odbiorców dla Twojej reklamy? Dowiedz się o tym z poniższego artykułu, który dla Silence przygotowała agencja KS ⤵️⤵️⤵️
2020-02-11, 08:49
facebook
Jak szukać słów kluczowych? ???
Jeśli zaczynasz swoją przygodę z SEO, z pewnością wiesz jak istotne jest wybranie na początku najważniejszych słów kluczowych. Proces wygląda prosto:

1️⃣ Robisz listę słów kluczowych dla strony
2️⃣ Sortujesz według największej wyszukiwalności
3️⃣ Optymalizujesz stronę pod najważniejsze (najczęściej wyszukiwane) frazy, jednocześnie próbując zadbać o te mniejsze (łatwiej wypozycjonować, ale przynoszą mniej ruchu)

Gdzie zatem szukać inspiracji? ?

? Planer słów kluczowych od Google – najdokładniej powie o ilości wyszukiwań, ma też nieźle działające sugerowanie pokrewnych fraz. Bardzo łatwo wyeksportować wyniki do arkusza kalkulacyjnego.

? Ahrefs, zakładka Keyword Explorer – świetna do szybkiego sprawdzenia ilości wyszukiwań dla danej frazy. Ma podpowiedzi podobnych tematów, fraz uwzględniających dane słowo kluczowe i pytania – pomocne do pozycjonowania na długi ogon. Dodatkowo pokazuje pierwszą stronę wyszukiwania na daną frazę, wraz z krótkim podsumowaniem rankujących domen.

? AnswerThePublic – na szukanie fraz z długiego ogona, inspiracji na tematy postów czy nagłówki H2. Niestety bez konkretnych liczb – te już musisz sprawdzić gdzie indziej.

? Analiza stron konkurencji – warto przejrzeć pierwszych kilka domen, które są dla Ciebie bezpośrednią konkurencją. Zobacz jakie frazy i słowa kluczowe się na nich pojawiają!
2020-02-06, 08:40
facebook
? Dlaczego dwie firmy nie powinny pozycjonować tego samego klienta w tym samym czasie?

Każdy seowiec ma własne techniki, strategie i sposoby. Obie firmy w pojedynkę mogą osiągnąć bardzo fajne wyniki. Jednak gdy wchodzą w swoje kompetencje – tworzy się chaos ? Do tego samego dochodzi, gdy pomimo zatrudnienia agencji SEO, klient sam próbuje pozycjonować na własną rękę… ? Zapraszamy do lektury.
2020-02-03, 08:30
facebook
- Czy zagwarantujecie pozycję w top10?
- Kiedy będę w top3 na Bardzo-Konkurencyjną-Frazę?
- Chcę płacić tylko za 5 wybranych fraz, które mają być w top10!

Hmmmmm… ? Żadna firma prowadząca rzetelne SEO nie jest w stanie zagwarantować żadnej pozycji. Te zmieniają się codziennie – reagują na nowe treści w internecie, działania konkurencji, w dodatku – u każdego użytkownika wyniki wyszukiwania będą wyglądać nieco inaczej. Dochodzi do tego sterowanie pozycjami przez nieodgadniony algorytm Google, który uwzględnia kilkaset czynników. Te ciągle się zmieniają – pojawiają się nowe kryteria, przypisują się inne wartości. Jest to wiedza tajemna i żaden seowiec nie ma do niej dostępu ⛔

My możemy *tylko* rzetelnie pracować nad stroną, analizować na bieżąco ruch i pozycje, szukać związku z wprowadzonymi zmianami. Czasem widoczność nagle spada – np. na skutek aktualizacji algorytmu Google. I wtedy działamy, próbujemy odgadnąć przyczyny i spowodować przywrócenie pozycji i kolejne wzrosty. Ale to wszystko wymaga pracy na bieżąco, testowania różnych rozwiązań i indywidualnego podejścia do projektu. Dlatego nie dajemy gwarancji na pozycje – i żaden odpowiedzialny seowiec ich nie da ?

Chcesz znaleźć się szybko w top3? Zainwestuj w Google Ads – dzięki dobrze przeprowadzonej kampanii prędko pojawisz się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania ??
2020-01-29, 09:15
facebook
Jak wygląda przyjazny adres URL?
Dlaczego jest kluczowy dla Twojego klienta?
Jaką gra rolę z punktu widzenia pozycjonowania?
Odpowiedzi na te i inne pytania dowiesz się z naszego artykułu ⤵️ ⤵️ ⤵️
2020-01-27, 10:10
facebook
Takie pozycje to my lubimy ??? Zastanawiamy się nad taką tapetą u nas w biurze ?
2020-01-23, 14:14
facebook
W ramach audytu SEO otrzymujesz listę błędów, które wpływają na widoczność Twojej strony oraz gotowe rozwiązania do wprowadzenia – część leży w Twoich rękach, ale część możemy wprowadzić sami, po Twojej akceptacji. Co sprawdzamy w audycie SEO? M.in.:

✅ Treści na stronie – Google zwraca coraz większą uwagę na ilość i jakość tekstów, stąd ten parametr jest tak istotny
✅ Meta tagi – z punktu widzenia SEO najważniejsze są znacznik title i nagłówki H1
✅ Kanoniczność strony i budowa adresów URL
✅ Linkowanie wewnętrzne, przekierowania i architektura strony
✅ Indeksowanie, dostępność dla wyszukiwarek
✅ Responsywność, szybkość ładowania
✅ Profil linków prowadzących do witryny

To najważniejsze (ale nie jedyne!) czynniki, które sprawdzamy podczas naszych audytów. Jesteś zainteresowany? Czekamy na kontakt ?
2020-01-23, 08:45
facebook
Czego używamy w SEO? Jakie narzędzia lubimy?
Postanowiliśmy przybliżyć wam kilka przydatnych stron, wtyczek i programów, przydatnych w pozycjonowaniu ? Nie są to wszystkie narzędzia z których korzystamy – wybraliśmy te najbardziej użyteczne:

✔️ Planer Słów Kluczowych Google – do znajdowania fraz kluczowych
✔️ Google Search Console – do analizy ruchu organicznego
✔️ Google Analytics – do analizy całego ruchu na stronie
✔️ SurferSEO – do analizy treści względem konkurencji
✔️ Ahrefs – do analizy profilu linków
✔️ Senuto – do analizy ogólnej widoczności
✔️ Webpozycja – do analizy pozycji najważniejszych fraz kluczowych
✔️ Httpstatus.io – do sprawdzania kanoniczności i przekierowań
✔️ Screaming Frog Spider – do wyszukiwania duplikatów, przekierowań i błędów w strukturze witryny
2020-01-21, 09:00
facebook
Jakie korzyści z punktu widzenia SEO może przynieść artykuł sponsorowany? I czym kierować się przy wyborze miejsca publikacji? Sprawdź to ⤵️ ⤵️ ⤵️
2020-01-16, 08:40
facebook
Thin content może być realnym zagrożeniem dla Twojej strony! ?

Automatycznie tworzone podstrony przez system CMS, duplikaty treści i nieukończone teksty – to wszystko wpływa na pozycjonowanie. Chociaż zazwyczaj są ukryte przed użytkownikiem, roboty Google nadal je indeksują. A takie niskiej wartości strony mogą skutecznie obniżać jakość całej witryny i powodować niższe miejsca w wynikach wyszukiwania. Zobacz gdzie najczęściej znajduje się thin content oraz jak możesz go zminimalizować.
2020-01-14, 08:25
facebook
Co to jest konwersja? W przypadku marketingu internetowego o konwersji mówimy, gdy na skutek naszych działań użytkownik strony internetowej wykonuje daną czynność. Może to być oczywiście zakup w sklepie internetowym, ale też:

✔️ Założenie konta
✔️ Wysłanie maila
✔️ Wypełnienie formularza, ankiety
✔️ Zapisanie się do newslettera
✔️ Ściągnięcie pliku

Podsumowując – konwersja jest oczekiwanym działaniem odbiorcy kampanii reklamowej lub pozycjonowania. Jak ją mierzyć? Za pomocą współczynnika konwersji – czyli dzielimy liczbę konwersji przez liczbę unikalnych wejść na stronę i wyrażamy to w procentach.
2020-01-10, 08:30
facebook
? Mamy przyjemność zaprezentować RANKING WIDOCZNOŚCI ŚLĄSKICH PORTALI INFORMACYJNYCH ?
✔️ Szukasz miejsca na reklamę z linkiem w Internecie?
✔️ Chcesz by Twój artykuł dotarł do jak największej liczby czytelników?
Sprawdziliśmy, które portale w województwie mają najlepszą widoczność w Google i najbardziej wartościowy profil linków. Innymi słowy – które są lubiane przez Google.
Zobacz wyniki rankingu ⤵️⤵️⤵️

Rybnik.com.pl RudaSlaska.com.pl Zabrze.com.pl mojeKatowice.pl mojChorzow.pl Jaw.pl - Jaworznicki Portal Społecznościowy Swiony.pl sosnowiecki.pl Rybnicki.com mojBytom.pl eTychy.org - Tychy 24gliwice bytomski.pl infogliwice.pl BBFAN.pl Bielsko-Biała, Żywiec, Cieszyn Beskidzka24.pl tychy.pl Tygodnik Gwarek Super-Nowa bielsko.info tychy.info Życie Bytomskie wCzestochowie.pl czestochowskie24.pl
2020-01-08, 10:23
facebook
Audyt SEO to rozbudowana analiza czynników, które wpływają na widoczność strony w wyszukiwarce. Zobacz na infografice poniżej, kiedy warto z niego skorzystać ⤵️⤵️⤵️

Chcesz zamówić audyt SEO dla swojej strony? Skontaktuj się z nami! Pomożemy ?
2020-01-03, 08:30
facebook
Z okazji Nowego roku chcemy życzyć Państwu wszystkiego dobrego zarówno w życiu rodzinnym jak i zawodowym. Życzymy sił i wytrwałości w dążeniu do zamierzonych celów oraz podejmowania samych trafnych decyzji! ?

Zespół Silence!
2019-12-30, 08:30
1...78910111213...19
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.