Witamy na stronie biura prasowego firmy Silence!
facebook
? Lokalne SEO – na co zwrócić uwagę, aby nie zostać w tyle za innymi.

❤️ Dla wszystkich z Was, którzy prowadzą lokalne biznesy mamy dzisiaj kilka prostych rad, o których warto pamiętać, aby dobrze radzić sobie także z działaniami w sieci:

✔ Po pierwsze, jeśli dopiero zaczynacie, to pamiętajcie o stworzeniu darmowej wizytówki Google.

✔ Zachęcajcie klientów do pozostawienia swoich opinii na temat waszego biznesu.

✔ Pamiętajcie, aby wszędzie tam, gdzie zostawiacie swoje dane dotyczące adresu, nazwy, czy też telefonu zachować spójność np. wizytówka Google, fanpage na FB czy strona www.

✔ Zweryfikujcie, jakie słowa kluczowe wpisują potencjalni klienci w wyszukiwarkę, aby znaleźć usługi, którymi się zajmujecie.

✔ Bądźcie aktywni na mediach społecznościowych.

✔ Nie zapominajcie o tym, aby wasza witryna biznesowa była responsywna – czyli dostosowana do przeglądania na różnych urządzeniach.

✔ Na koniec warto dodać, że jeżeli macie możliwość zostawienia linku prowadzącego do waszej witryny internetowej na innej stronie wysokiej jakości - zróbcie to. Im więcej takich linków tym lepiej.

Jeśli szukacie pomocy przy zwiększaniu widoczności i sprzedaży w Waszej lokalnie działającej firmie - zachęcamy do kontaktu! ?
2020-10-20, 13:30
facebook
Wzrost użytkowników o 989%? Z Silence wszystko jest możliwe ?

Przedstawiamy wykres ruchu organicznego - porównanie okresu lipiec-wrzesień 2020 (niebieska linia) i lipiec-wrzesień 2019 (pomarańczowa linia). Wyniki mówią same za siebie ?

Z klientem pracujemy niecały rok. W tym czasie zoptymalizowaliśmy stronę pod kątem SEO, przygotowaliśmy wartościowe treści, prowadziliśmy link-builidng. Służymy radą, pomagamy, analizujemy sytuację na bieżąco.

? Prowadzisz sklep internetowy i jesteś zainteresowany współpracą? Zapraszamy do kontaktu!
2020-10-13, 11:12
facebook
? Zapraszamy serdecznie do wysłuchania nowego cyklu podcastów w ramach których, będziemy podejmowali tematy związane z prowadzeniem biznesu w sieci oraz wzmacnianiem wizerunku i sprzedaży. Całość jest prowadzona w luźnej formie przez naszą ekipę, nic nie ukrywamy i przedstawiamy jak to wszystko wygląda w rzeczywistości.

✔️ Na pierwszy ogień startujemy z historią SEO. Jak chcecie się dowiedzieć jak to wyglądało na początku, jeżeli chodzi o pozycjonowanie stron, to zapraszamy do rozmowy jaką przeprowadził Michał Szewczyk z właścicielem naszej agencji Grzegorzem Skierą.

Miłego słuchania! ️?
2020-10-06, 12:30
facebook
Strategia marketingowa w sieci. Czy wybrać plan krótkoterminowy czy długoterminowy? ?

Tego typu pytania widzimy często w naszych mailach lub konwersacjach z potencjalnymi klientami. Jeżeli chcecie wzmocnić swoje działania w sieci w kwestiach marketingowo-sprzedażowych - trzeba zwrócić uwagę, które usługi dają w jakim czasie spodziewany efekt ?

? Strategia krótkoterminowa (wszystkie poniżej wymienione usługi można uruchomić do kilku dni):

✔️ kampanie reklamowe Ads w Google
✔️ kampanie reklamowe w mediach społecznościowych
✔️ reklama w portalach branżowych i lokalnych

? Strategia długoterminowa (w ramach tych usług realne rezultaty to od 3 miesięcy w górę):

✔️ pozycjonowanie strony, czyli SEO i linkbuilding
✔️ zaprojektowanie nowej strony spełniającej aktualne wytyczne Google
✔️ content-marketing

Co wybrać? Wszystko zależy od budżetu ? Jeżeli możesz pozwolić sobie na trochę więcej, to najlepiej od razu uderzyć z reklamami w sieci, (czyli wszystkie opcje strategii krótkoterminowej), a w międzyczasie od razu optymalizować i pozycjonować stronę wraz z tworzeniem wartościowych treści.

⌛ Jeżeli zależy Ci na czasie i masz ograniczony budżet zalecamy usługi z strategii krótkoterminowej + ew. jeśli budżet pozwoli – przeprowadzenie porządnego audytu strony i zadbanie o regularne dostarczanie wartościowych treści ?
2020-10-02, 10:45
facebook
Mamy dla Was dzisiaj kilka prostych porad o tym, jak zgarnąć ruch od konkurencji w sieci ?

1️⃣ Kim jest twoja konkurencja?

✅ Jak to najszybciej sprawdzić? Sprawdźcie w wyszukiwarce, kto Was wyprzedza na słowa kluczowe, na jakie się pozycjonujecie lub reklamujecie.

2️⃣ Analiza stron firm konkurencyjnych.

✅ Czyli jak wygląda szata graficzna, jak szybko się ładuje witryna, jakie ma treści, jakie linki zewnętrzne prowadzą do stron konkurencji – dzięki takiej informacji możecie wprowadzić odpowiednie poprawki na swojej stronie.

3️⃣ Zdobywaj linki zewnętrzne prowadzące do twojej strony.

✅ W oparciu o analizę konkurencji porównaj swój katalog i zdobywaj linki która ma Twoja konkurencja – a Ty jeszcze nie.

? Podpowiedź: jeżeli w trakcie szukania linków konkurencji znajdziecie taki, który już nie działa, to zgłoście to z informacją, że możecie dany tekst zaktualizować wraz ze swoim linkiem. Tym sposobem możecie przejąć miejsce konkurencji na danej stronie.

Część tych zadań można wykonać we własnym zakresie za darmo i do tego zachęcamy. Jedynie w kwestii analizy linków zewnętrznych potrzebny jest dostęp do płatnych narzędzi, takich jak np. Ahrefs. Zawsze można jednak uruchomić wersję próbną tego typu narzędzia, aby przeprowadzić taką analizę lub skorzystać z usług takiej agencji jak nasza - gdzie dokładnie możemy coś takiego zrobić dla każdego z klientów ?

? Szukasz większej porad w kwestii działania Twojej firmy w sieci? Chcesz rozpocząć współpracę? Zapraszamy do kontaktu! ?
2020-09-30, 14:10
facebook
? Skuteczne pozycjonowanie z płatnością za zwiększoną sprzedaż? Zapraszamy sklepy internetowe do zapoznania się z naszą nową usługą - pozycjonowania za efekt (w postaci sprzedaży ?). Sam ustalasz budżet na linki, a zamiast comiesięcznego abonamentu za obsługę - płacisz prowizję od zwiększonej sprzedaży.

➡️ Nasz model rozliczeniowy jest innowacyjny: w porównaniu do konkurencyjnych firm, nie będziesz płacić za pozycje w TOP10. Naszym celem jest zwiększenie sprzedaży w Twojej firmie ?

➡️ Prowizję pobierzemy wyłącznie od wzrostu sprzedaży - w porównaniu do okresu sprzed rozpoczęcia współpracy ?

Sprawdź szczegóły usługi ⤵️⤵️⤵️
2020-09-24, 09:00
facebook
Google Ads to najpowszechniejsza forma kampanii reklamowych w internecie. Dzięki nim dotrzesz precyzyjnie do swojego idealnego klienta! ?

Na kampaniach reklamowych w Google skorzystasz w różnych sytuacjach. Poznaj niektóre z nich ☺️
2020-09-22, 09:30
facebook
? Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych może być bardzo wymagającym zajęciem. Dziś niemal każdy robi zakupy przez internet, a sprzedaż w sieci jest bardzo konkurencyjnym biznesem. Dlatego dziś przypominamy jeden z naszych najpopularniejszych artykułów na stronie. ⤵️
https://bit.ly/3mu1a6u

Najważniejsze punkty z artykułu umieściliśmy w dołączonej grafice ?
2020-09-17, 09:45
facebook
Dla kogo jest nasza nowa usługa - pozycjonowanie za efekt? ? Ofertę kierujemy do sklepów internetowych, które przynoszą już sprzedaż, jednak chcą zwiększyć swoje obroty. Jest to rozwiązanie, które wymaga budżetu na marketing (budowanie bazy linków zewnętrznych). ?

Koszt obsługi zapłacisz od zwiększonej sprzedaży, a nie w ramach abonamentu co miesiąc.

? Jesteście zainteresowani? Jeżeli dotychczas współpracowaliście na zasadzie pozycjonowania za efekt na wybrane słowa kluczowe i nie przełożyło się to na oczekiwane rezultaty sprzedażowo-marketingowe to skontaktuj się z nami!
2020-09-15, 09:35
facebook
Google Trends to bardzo przydatne narzędzie. W SEO i biznesie przydaje się najbardziej do określenia popularności danej frazy w danym okresie. Czasem pomimo stałych działań marketingowych, ruch na stronie spada ➡️ wtedy warto sprawdzić powiązane ze stroną frazy w Google Trends. Często okazuje się, że konkretny produkt jest rzadziej wyszukiwany w danym okresie. Narzędzie pozwala też na sprawdzenie historii w ubiegłych latach ? Na tej podstawie możesz wprowadzić zmiany w asortymencie lub w działaniach marketingowych ?

Drugim zastosowaniem Google Trends jest inspiracja ? Po wpisaniu danej frazy, wyświetla nam się podobne zapytania i tematy, które wzbudzają popularność. Tę wiedzę też możemy wykorzystać ładnie marketingowo, na przykład w postach blogowych ?
2020-09-10, 08:30
facebook
W ostatnim czasie dochodzi do nas wiele sygnałów od naszych klientów (i nie tylko), że trwa zmasowany atak telemarketingowy ze strony firmy (czy też różnych firm) w sprawie przedłużania abonamentu za wizytówki w Mapach Google ? W rozmowie dowiadujesz się, że wizytówkę należy przedłużyć, inaczej zniknie z wyników wyszukiwania Google ? Firma ta każe sobie zapłacić ok 400zł za gwarancję obecności w mapach Google przez najbliższe 3 lata. No i przy tej okazji chcemy wspomnieć:

⚠️ Wizytówki w mapach Google można założyć ZUPEŁNIE ZA DARMO poprzez platformę Google Moja Firma i za utrzymanie tych wizytówek NIC NIE TRZEBA PŁACIĆ Google'owi, ani tym bardziej żadnej zewnętrznej firmie,

⚠️ ŻADNA FIRMA ‼️ (poza Google) nie może dać żadnych gwarancji na obecność w wyszukiwarce Google. Nikt nie jest w stanie przewidzieć tego, co się będzie działo jutro w Google, a co dopiero za 3 lata.

Także drodzy klienci, przedsiębiorcy i uczciwi praktycy biznesu - strzeżcie się tych telefonów, gdyż ma to znamiona oszustwa. Nie dajcie się wciągnąć. Niby tylko 400zł na 3 lata, ale oni dzięki tym pieniądzom żyją i dalej się rozwijają.

Dodatkowo boli nas fakt, że firma, która robi teraz największe zamieszanie w tym temacie kupiła sobie wirtualną siedzibę w biurowcu, gdzie i my mamy siedzibę. Aż boimy się wracać z home office do biura, bo jeszcze ich spotkamy gdzieś na korytarzu ??
2020-09-09, 12:51
facebook
Podstawowymi narzędziami do sprawdzenia wyników pozycjonowania są narzędzia bezpłatne: ➡️ Google Search Console i ➡️ Google Analytics. Aby z nich korzystać niezbędne jest zainstalowanie odpowiedniego kodu na stronie. Zarówno GSC jak i GA dokładnie pokażą Ci, jaki jest ruch na stronie, skąd przychodzą użytkownicy i jak się zachowują na Twojej witrynie. GSC dodatkowo pokazuje na jakie frazy Twoja strona jest widoczna w sieci ?

Poniżej wymienione narzędzia są płatne i oferują bardzo wiele użytecznych opcji. Wymienimy tylko niektóre z nich - w krótkim poście niemożliwe jest dokładnie opisanie ich pełni możliwości.

✅ Do śledzenia ogólnej widoczności w Google przydaje się Senuto. Tutaj wygenerujesz na wykres widoczności twojej strony dla fraz w TOP3, TOP10, TOP50.

✅ Do pisania treści także przydaje się Senuto ze swoimi "słowami zależnymi" oraz Surfer, który umożliwia porównanie konkurencji pod kątem treści.

✅ Do analizowania profilu linków i jakości domen używamy Ahrefs. Do śledzenia codziennych zmian pozycji służy nam WebPozycja.pl.

To tylko niektóre z bardzo wielu narzędzi stworzonych do analizowania działań SEO. Uważacie że zabrakło czegoś w naszej liście? Podzielcie się tym w komentarzu! ?
2020-09-08, 08:38
facebook
Efekty uruchamiania nowej strony dla sklepu internetowego z pomocą ścisłej współpracy z agencją SEO? ? Widać na wykresie poniżej ?

Współpracę zaczęliśmy pod koniec stycznia - wtedy przeprowadziliśmy audyt i rozpoczęliśmy linkbuilding (niebieska strzałka). Dzięki linkom zaczęliśmy widzieć wzrosty pozycji, gdyż domena zaczęła nabierać siły.

Równocześnie przygotowaliśmy wytyczne dla nowej strony, zoptymalizowaliśmy ją we współpracy z klientem i przygotowaliśmy treści na kategorie produktów w sklepie. W połowie kwietnia (czerwona strzałka) klient zmienił stronę. Widoczność poszybowała w górę, a wykres mówi sam za siebie ???
2020-09-03, 10:00
facebook
Zgodnie z naszą maksymą - edukacja przez całe życie - dziś spotkaliśmy się u Wojtka w studio i nagraliśmy podcasty dotyczące SEO ?? Już wkrótce podamy więcej informacji! ?
2020-09-02, 16:09
facebook
⬇️ Poniżej wykres widoczności fraz w TOP10 u naszego klienta (niebieska linia) w porównaniu do konkurencji!

Na początku współpracy przeprowadzamy z klientem brief, podczas którego dowiadujemy się co jest dla niego ważne oraz co charakteryzuje jego biznes. Analizujemy konkurencję - zarówno wybraną przez nas, jak i wskazaną przez klienta. Potem robimy audyt i wraz z klientem wprowadzamy zalecenia ?

Stale monitorujemy sytuację, prowadzimy optymalizację i proponujemy nowe rozwiązania. Czerwoną strzałką (początek grudnia) zaznaczyliśmy początek wprowadzania optymalizacji na stronie. Domena była stosunkowo młoda i bez historii, a frazy konkurencyjne - dlatego przez dłuższy czas wzrosty były niewielkie. Jednak cały czas mocno działaliśmy i gdy w maju zaskoczyło w pozycjach - wzrost zaczął przebiegać dużo bardziej dynamicznie.

W trakcie audytu, widoczność klienta była niższa niż u konkurencji. Dziś przegoniła większość i wciąż pnie się do góry ? Klient na najważniejszą frazę kluczową jest na pierwszej pozycji w Google (400 wyszukiwań miesięcznie). Druga najważniejsza (3300 wyszukiwań) jest na 8 pozycji i walczymy o więcej!
2020-09-01, 10:00
facebook
Chwila dla Was na autoreklamę! ?
Jakie biznesy prowadzicie?
Co interesuje Was w związku z działaniami w sieci? ?
2020-08-27, 11:16
facebook
? Prowadzisz sklep internetowy i chcesz prowadzić działania SEO, jednak nie chcesz płacić abonamentu co miesiąc? ?

? Wychodzimy naprzeciw Twoim potrzebom i wprowadzamy innowacyjny na rynku model rozliczeniowy – pozycjonowanie za efekt w postaci wzrostu sprzedaży! ?

Dowiedz się więcej: https://bit.ly/2EgKRJ3
2020-08-25, 11:57
facebook
⁉️ Pozycjonujesz stronę, ale nie wiesz czy robisz to dobrze? A może chcesz sprawdzić czy agencja wywiązuje się ze swoich obowiązków? ? Koniecznie przeczytaj nasz gościnny artykuł w serii poradnikowej Shoper ?
JAK MIERZYĆ EFEKTY DZIAŁAŃ SEO?
Sprawdź i miej wszystko pod kontrolą ? ⤵️⤵️⤵️
2020-08-21, 09:06
facebook
Treść wzbogacona o często wyszukiwane słowa kluczowe jest niezbędna dla skutecznego pozycjonowania. Gdzie możesz je umieścić?

1️⃣ Znacznik title podstrony - najważniejszy znacznik pod kątem SEO, w nim umieść najważniejsze frazy dla danej podstrony.

2️⃣ Nagłówek H1 i nagłówki H2, H3 - nagłówek przyciąga uwagę, zarówno użytkownika, jak i roboty. Sugeruje, o czym będzie następny akapit.

3️⃣ Nazwy kategorii produktów - często powtarzają się na stronie oraz są pod nimi umieszczane linki. Nazywając kategorie w sposób często wyszukiwany przez klientów, zyskujemy większy potencjał.

4️⃣ Główna treść strony - w poprawnie gramatyczny sposób wplataj frazy kluczowe w zdania - zarówno w formie odmienionej, jak i nieodmienionej, używaj synonimów i słów z podobnej tematyki.

5️⃣ Atrybut alt w grafikach - opis alternatywny wyświetla się czytnikom dla osób niewidomych oraz w momencie, gdy grafika nie może być wyświetlona. Dodatkowo, jest brany pod uwagę przy wyświetlaniu się w Google Grafika.

6️⃣ Znacznik meta description - nie wpływa bezpośrednio na pozycję strony, jednak często decyduje o tym, czy użytkownik kliknie w dany wynik wyszukiwania. Jeśli są w nim frazy, których szuka internauta, zwiększasz szanse na kliknięcie.
2020-08-20, 09:00
facebook
Nasza idealna strona z punktu widzenia pozycjonowania? ?

✅ Ma przejrzystą architekturę – każda usługa ma swoją podstronę, na której znajduje się rozbudowana, unikalna treść – a cała struktura jest logiczna z punktu widzenia użytkownika

✅ Posiada sekcję blogową, poradnikową lub aktualności – gdzie faktycznie regularnie pojawiają się wpisy ?

✅ Sklep internetowy jest wdrożony poprawnie pod kątem technicznym, nie ma bałaganu w kategoriach, a każdy produkt jest opisany

✅ Nie ma bałaganu w zakładkach, strukturze menu, a wszystkie podstrony są podlinkowane

✅ Nie ma błędów w Google Search Console, a site: wygląda przyzwoicie

✅ Działa szybko i bez problemu – także na urządzeniach mobilnych ☺️

Masz dla nas taką stronę? ? Zapraszamy na pozycjonowanie!
2020-08-18, 09:00
facebook
Wartościowe linki prowadzące do strony są niezbędne do osiągnięcia dobrej widoczności w Internecie. W jaki sposób je pozyskiwać? Czy katalogi stron są bezpieczne? Gdzie publikować artykuły sponsorowane? Dowiesz się tego z dzisiejszego materiału! ?
2020-08-13, 10:04
facebook
➡️ Dlaczego warto zdobywać linki do Twojej strony?

? Algorytm Google sprawdza, które witryny linkują do naszej strony. Jeśli jest ich dużo i są z dobrych domen, Twoja strona zyskuje autorytet, co podnosi jej widoczność w wyszukiwarce ? Google traktuje linki jako swoiste rekomendacje, że strona do której prowadzą jest wartościowa i godna zaufania.

⚠️ Pamiętaj! Liczy się przede wszystkim liczba pozyskanych domen, a nie liczba linków. 200 linków odsyłających z jednej domeny nie sprawi, że Twoja strona zyska dużo na widoczności. Jeśli jest to jednak 200 linków z 200 różnych domen o wysokiej jakości – wzrosty będą zdecydowanie zauważalne!
2020-08-12, 09:30
facebook
Przy sprawdzaniu efektów pozycjonowania musisz pamiętać, aby korzystać z różnych narzędzi i patrzeć na statystyki całościowo. Zwracaj uwagę na widoczność, pozycje, ruch i konwersje. Jak to zrobić? Dowiesz się o tym z naszego wideo! ?
2020-08-06, 10:06
facebook
Pozycjonowanie to dobór słów kluczowych, audyt, optymalizacja strony oraz link-building. ?Na każdym z tych etapów można popełnić błędy, które mogą znacznie spowolnić proces budowania widoczności w sieci. Dowiedz się:

✅ Czy skupianie się wyłącznie na jednej, najbardziej konkurencyjnej frazie jest właściwe?
✅ Dlaczego warto pisać rozbudowane treści na stronie?
✅ W jaki sposób zdobywać linki do strony?
✅ Jak monitorować wyniki SEO?
✅ Dlaczego cierpliwość przy działaniach pozycjonerskich jest niezbędna?

Zapraszamy do lektury! ?
2020-08-04, 09:30
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.