facebook
? Lokalne SEO – na co zwrócić uwagę, aby nie zostać w tyle za innymi.
❤️ Dla wszystkich z Was, którzy prowadzą lokalne biznesy mamy dzisiaj kilka prostych rad, o których warto pamiętać, aby dobrze radzić sobie także z działaniami w sieci:
✔ Po pierwsze, jeśli dopiero zaczynacie, to pamiętajcie o stworzeniu darmowej wizytówki Google.
✔ Zachęcajcie klientów do pozostawienia swoich opinii na temat waszego biznesu.
✔ Pamiętajcie, aby wszędzie tam, gdzie zostawiacie swoje dane dotyczące adresu, nazwy, czy też telefonu zachować spójność np. wizytówka Google, fanpage na FB czy strona www.
✔ Zweryfikujcie, jakie słowa kluczowe wpisują potencjalni klienci w wyszukiwarkę, aby znaleźć usługi, którymi się zajmujecie.
✔ Bądźcie aktywni na mediach społecznościowych.
✔ Nie zapominajcie o tym, aby wasza witryna biznesowa była responsywna – czyli dostosowana do przeglądania na różnych urządzeniach.
✔ Na koniec warto dodać, że jeżeli macie możliwość zostawienia linku prowadzącego do waszej witryny internetowej na innej stronie wysokiej jakości - zróbcie to. Im więcej takich linków tym lepiej.
Jeśli szukacie pomocy przy zwiększaniu widoczności i sprzedaży w Waszej lokalnie działającej firmie - zachęcamy do kontaktu! ?
❤️ Dla wszystkich z Was, którzy prowadzą lokalne biznesy mamy dzisiaj kilka prostych rad, o których warto pamiętać, aby dobrze radzić sobie także z działaniami w sieci:
✔ Po pierwsze, jeśli dopiero zaczynacie, to pamiętajcie o stworzeniu darmowej wizytówki Google.
✔ Zachęcajcie klientów do pozostawienia swoich opinii na temat waszego biznesu.
✔ Pamiętajcie, aby wszędzie tam, gdzie zostawiacie swoje dane dotyczące adresu, nazwy, czy też telefonu zachować spójność np. wizytówka Google, fanpage na FB czy strona www.
✔ Zweryfikujcie, jakie słowa kluczowe wpisują potencjalni klienci w wyszukiwarkę, aby znaleźć usługi, którymi się zajmujecie.
✔ Bądźcie aktywni na mediach społecznościowych.
✔ Nie zapominajcie o tym, aby wasza witryna biznesowa była responsywna – czyli dostosowana do przeglądania na różnych urządzeniach.
✔ Na koniec warto dodać, że jeżeli macie możliwość zostawienia linku prowadzącego do waszej witryny internetowej na innej stronie wysokiej jakości - zróbcie to. Im więcej takich linków tym lepiej.
Jeśli szukacie pomocy przy zwiększaniu widoczności i sprzedaży w Waszej lokalnie działającej firmie - zachęcamy do kontaktu! ?
2020-10-20, 13:30
facebook
Wzrost użytkowników o 989%? Z Silence wszystko jest możliwe ?
Przedstawiamy wykres ruchu organicznego - porównanie okresu lipiec-wrzesień 2020 (niebieska linia) i lipiec-wrzesień 2019 (pomarańczowa linia). Wyniki mówią same za siebie ?
Z klientem pracujemy niecały rok. W tym czasie zoptymalizowaliśmy stronę pod kątem SEO, przygotowaliśmy wartościowe treści, prowadziliśmy link-builidng. Służymy radą, pomagamy, analizujemy sytuację na bieżąco.
? Prowadzisz sklep internetowy i jesteś zainteresowany współpracą? Zapraszamy do kontaktu!
Przedstawiamy wykres ruchu organicznego - porównanie okresu lipiec-wrzesień 2020 (niebieska linia) i lipiec-wrzesień 2019 (pomarańczowa linia). Wyniki mówią same za siebie ?
Z klientem pracujemy niecały rok. W tym czasie zoptymalizowaliśmy stronę pod kątem SEO, przygotowaliśmy wartościowe treści, prowadziliśmy link-builidng. Służymy radą, pomagamy, analizujemy sytuację na bieżąco.
? Prowadzisz sklep internetowy i jesteś zainteresowany współpracą? Zapraszamy do kontaktu!
2020-10-13, 11:12
facebook
? Zapraszamy serdecznie do wysłuchania nowego cyklu podcastów w ramach których, będziemy podejmowali tematy związane z prowadzeniem biznesu w sieci oraz wzmacnianiem wizerunku i sprzedaży. Całość jest prowadzona w luźnej formie przez naszą ekipę, nic nie ukrywamy i przedstawiamy jak to wszystko wygląda w rzeczywistości.
✔️ Na pierwszy ogień startujemy z historią SEO. Jak chcecie się dowiedzieć jak to wyglądało na początku, jeżeli chodzi o pozycjonowanie stron, to zapraszamy do rozmowy jaką przeprowadził Michał Szewczyk z właścicielem naszej agencji Grzegorzem Skierą.
Miłego słuchania! ️?
✔️ Na pierwszy ogień startujemy z historią SEO. Jak chcecie się dowiedzieć jak to wyglądało na początku, jeżeli chodzi o pozycjonowanie stron, to zapraszamy do rozmowy jaką przeprowadził Michał Szewczyk z właścicielem naszej agencji Grzegorzem Skierą.
Miłego słuchania! ️?
2020-10-06, 12:30
facebook
Strategia marketingowa w sieci. Czy wybrać plan krótkoterminowy czy długoterminowy? ?
Tego typu pytania widzimy często w naszych mailach lub konwersacjach z potencjalnymi klientami. Jeżeli chcecie wzmocnić swoje działania w sieci w kwestiach marketingowo-sprzedażowych - trzeba zwrócić uwagę, które usługi dają w jakim czasie spodziewany efekt ?
? Strategia krótkoterminowa (wszystkie poniżej wymienione usługi można uruchomić do kilku dni):
✔️ kampanie reklamowe Ads w Google
✔️ kampanie reklamowe w mediach społecznościowych
✔️ reklama w portalach branżowych i lokalnych
? Strategia długoterminowa (w ramach tych usług realne rezultaty to od 3 miesięcy w górę):
✔️ pozycjonowanie strony, czyli SEO i linkbuilding
✔️ zaprojektowanie nowej strony spełniającej aktualne wytyczne Google
✔️ content-marketing
Co wybrać? Wszystko zależy od budżetu ? Jeżeli możesz pozwolić sobie na trochę więcej, to najlepiej od razu uderzyć z reklamami w sieci, (czyli wszystkie opcje strategii krótkoterminowej), a w międzyczasie od razu optymalizować i pozycjonować stronę wraz z tworzeniem wartościowych treści.
⌛ Jeżeli zależy Ci na czasie i masz ograniczony budżet zalecamy usługi z strategii krótkoterminowej + ew. jeśli budżet pozwoli – przeprowadzenie porządnego audytu strony i zadbanie o regularne dostarczanie wartościowych treści ?
Tego typu pytania widzimy często w naszych mailach lub konwersacjach z potencjalnymi klientami. Jeżeli chcecie wzmocnić swoje działania w sieci w kwestiach marketingowo-sprzedażowych - trzeba zwrócić uwagę, które usługi dają w jakim czasie spodziewany efekt ?
? Strategia krótkoterminowa (wszystkie poniżej wymienione usługi można uruchomić do kilku dni):
✔️ kampanie reklamowe Ads w Google
✔️ kampanie reklamowe w mediach społecznościowych
✔️ reklama w portalach branżowych i lokalnych
? Strategia długoterminowa (w ramach tych usług realne rezultaty to od 3 miesięcy w górę):
✔️ pozycjonowanie strony, czyli SEO i linkbuilding
✔️ zaprojektowanie nowej strony spełniającej aktualne wytyczne Google
✔️ content-marketing
Co wybrać? Wszystko zależy od budżetu ? Jeżeli możesz pozwolić sobie na trochę więcej, to najlepiej od razu uderzyć z reklamami w sieci, (czyli wszystkie opcje strategii krótkoterminowej), a w międzyczasie od razu optymalizować i pozycjonować stronę wraz z tworzeniem wartościowych treści.
⌛ Jeżeli zależy Ci na czasie i masz ograniczony budżet zalecamy usługi z strategii krótkoterminowej + ew. jeśli budżet pozwoli – przeprowadzenie porządnego audytu strony i zadbanie o regularne dostarczanie wartościowych treści ?
2020-10-02, 10:45
facebook
Mamy dla Was dzisiaj kilka prostych porad o tym, jak zgarnąć ruch od konkurencji w sieci ?
1️⃣ Kim jest twoja konkurencja?
✅ Jak to najszybciej sprawdzić? Sprawdźcie w wyszukiwarce, kto Was wyprzedza na słowa kluczowe, na jakie się pozycjonujecie lub reklamujecie.
2️⃣ Analiza stron firm konkurencyjnych.
✅ Czyli jak wygląda szata graficzna, jak szybko się ładuje witryna, jakie ma treści, jakie linki zewnętrzne prowadzą do stron konkurencji – dzięki takiej informacji możecie wprowadzić odpowiednie poprawki na swojej stronie.
3️⃣ Zdobywaj linki zewnętrzne prowadzące do twojej strony.
✅ W oparciu o analizę konkurencji porównaj swój katalog i zdobywaj linki która ma Twoja konkurencja – a Ty jeszcze nie.
? Podpowiedź: jeżeli w trakcie szukania linków konkurencji znajdziecie taki, który już nie działa, to zgłoście to z informacją, że możecie dany tekst zaktualizować wraz ze swoim linkiem. Tym sposobem możecie przejąć miejsce konkurencji na danej stronie.
Część tych zadań można wykonać we własnym zakresie za darmo i do tego zachęcamy. Jedynie w kwestii analizy linków zewnętrznych potrzebny jest dostęp do płatnych narzędzi, takich jak np. Ahrefs. Zawsze można jednak uruchomić wersję próbną tego typu narzędzia, aby przeprowadzić taką analizę lub skorzystać z usług takiej agencji jak nasza - gdzie dokładnie możemy coś takiego zrobić dla każdego z klientów ?
? Szukasz większej porad w kwestii działania Twojej firmy w sieci? Chcesz rozpocząć współpracę? Zapraszamy do kontaktu! ?
1️⃣ Kim jest twoja konkurencja?
✅ Jak to najszybciej sprawdzić? Sprawdźcie w wyszukiwarce, kto Was wyprzedza na słowa kluczowe, na jakie się pozycjonujecie lub reklamujecie.
2️⃣ Analiza stron firm konkurencyjnych.
✅ Czyli jak wygląda szata graficzna, jak szybko się ładuje witryna, jakie ma treści, jakie linki zewnętrzne prowadzą do stron konkurencji – dzięki takiej informacji możecie wprowadzić odpowiednie poprawki na swojej stronie.
3️⃣ Zdobywaj linki zewnętrzne prowadzące do twojej strony.
✅ W oparciu o analizę konkurencji porównaj swój katalog i zdobywaj linki która ma Twoja konkurencja – a Ty jeszcze nie.
? Podpowiedź: jeżeli w trakcie szukania linków konkurencji znajdziecie taki, który już nie działa, to zgłoście to z informacją, że możecie dany tekst zaktualizować wraz ze swoim linkiem. Tym sposobem możecie przejąć miejsce konkurencji na danej stronie.
Część tych zadań można wykonać we własnym zakresie za darmo i do tego zachęcamy. Jedynie w kwestii analizy linków zewnętrznych potrzebny jest dostęp do płatnych narzędzi, takich jak np. Ahrefs. Zawsze można jednak uruchomić wersję próbną tego typu narzędzia, aby przeprowadzić taką analizę lub skorzystać z usług takiej agencji jak nasza - gdzie dokładnie możemy coś takiego zrobić dla każdego z klientów ?
? Szukasz większej porad w kwestii działania Twojej firmy w sieci? Chcesz rozpocząć współpracę? Zapraszamy do kontaktu! ?
2020-09-30, 14:10
facebook
? Skuteczne pozycjonowanie z płatnością za zwiększoną sprzedaż? Zapraszamy sklepy internetowe do zapoznania się z naszą nową usługą - pozycjonowania za efekt (w postaci sprzedaży ?). Sam ustalasz budżet na linki, a zamiast comiesięcznego abonamentu za obsługę - płacisz prowizję od zwiększonej sprzedaży.
➡️ Nasz model rozliczeniowy jest innowacyjny: w porównaniu do konkurencyjnych firm, nie będziesz płacić za pozycje w TOP10. Naszym celem jest zwiększenie sprzedaży w Twojej firmie ?
➡️ Prowizję pobierzemy wyłącznie od wzrostu sprzedaży - w porównaniu do okresu sprzed rozpoczęcia współpracy ?
Sprawdź szczegóły usługi ⤵️⤵️⤵️
➡️ Nasz model rozliczeniowy jest innowacyjny: w porównaniu do konkurencyjnych firm, nie będziesz płacić za pozycje w TOP10. Naszym celem jest zwiększenie sprzedaży w Twojej firmie ?
➡️ Prowizję pobierzemy wyłącznie od wzrostu sprzedaży - w porównaniu do okresu sprzed rozpoczęcia współpracy ?
Sprawdź szczegóły usługi ⤵️⤵️⤵️
2020-09-24, 09:00
facebook
Google Ads to najpowszechniejsza forma kampanii reklamowych w internecie. Dzięki nim dotrzesz precyzyjnie do swojego idealnego klienta! ?
Na kampaniach reklamowych w Google skorzystasz w różnych sytuacjach. Poznaj niektóre z nich ☺️
Na kampaniach reklamowych w Google skorzystasz w różnych sytuacjach. Poznaj niektóre z nich ☺️
2020-09-22, 09:30
facebook
? Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych może być bardzo wymagającym zajęciem. Dziś niemal każdy robi zakupy przez internet, a sprzedaż w sieci jest bardzo konkurencyjnym biznesem. Dlatego dziś przypominamy jeden z naszych najpopularniejszych artykułów na stronie. ⤵️
https://bit.ly/3mu1a6u
Najważniejsze punkty z artykułu umieściliśmy w dołączonej grafice ?
https://bit.ly/3mu1a6u
Najważniejsze punkty z artykułu umieściliśmy w dołączonej grafice ?
2020-09-17, 09:45
facebook
Dla kogo jest nasza nowa usługa - pozycjonowanie za efekt? ? Ofertę kierujemy do sklepów internetowych, które przynoszą już sprzedaż, jednak chcą zwiększyć swoje obroty. Jest to rozwiązanie, które wymaga budżetu na marketing (budowanie bazy linków zewnętrznych). ?
Koszt obsługi zapłacisz od zwiększonej sprzedaży, a nie w ramach abonamentu co miesiąc.
? Jesteście zainteresowani? Jeżeli dotychczas współpracowaliście na zasadzie pozycjonowania za efekt na wybrane słowa kluczowe i nie przełożyło się to na oczekiwane rezultaty sprzedażowo-marketingowe to skontaktuj się z nami!
Koszt obsługi zapłacisz od zwiększonej sprzedaży, a nie w ramach abonamentu co miesiąc.
? Jesteście zainteresowani? Jeżeli dotychczas współpracowaliście na zasadzie pozycjonowania za efekt na wybrane słowa kluczowe i nie przełożyło się to na oczekiwane rezultaty sprzedażowo-marketingowe to skontaktuj się z nami!
2020-09-15, 09:35
facebook
Google Trends to bardzo przydatne narzędzie. W SEO i biznesie przydaje się najbardziej do określenia popularności danej frazy w danym okresie. Czasem pomimo stałych działań marketingowych, ruch na stronie spada ➡️ wtedy warto sprawdzić powiązane ze stroną frazy w Google Trends. Często okazuje się, że konkretny produkt jest rzadziej wyszukiwany w danym okresie. Narzędzie pozwala też na sprawdzenie historii w ubiegłych latach ? Na tej podstawie możesz wprowadzić zmiany w asortymencie lub w działaniach marketingowych ?
Drugim zastosowaniem Google Trends jest inspiracja ? Po wpisaniu danej frazy, wyświetla nam się podobne zapytania i tematy, które wzbudzają popularność. Tę wiedzę też możemy wykorzystać ładnie marketingowo, na przykład w postach blogowych ?
Drugim zastosowaniem Google Trends jest inspiracja ? Po wpisaniu danej frazy, wyświetla nam się podobne zapytania i tematy, które wzbudzają popularność. Tę wiedzę też możemy wykorzystać ładnie marketingowo, na przykład w postach blogowych ?
2020-09-10, 08:30
facebook
W ostatnim czasie dochodzi do nas wiele sygnałów od naszych klientów (i nie tylko), że trwa zmasowany atak telemarketingowy ze strony firmy (czy też różnych firm) w sprawie przedłużania abonamentu za wizytówki w Mapach Google ? W rozmowie dowiadujesz się, że wizytówkę należy przedłużyć, inaczej zniknie z wyników wyszukiwania Google ? Firma ta każe sobie zapłacić ok 400zł za gwarancję obecności w mapach Google przez najbliższe 3 lata. No i przy tej okazji chcemy wspomnieć:
⚠️ Wizytówki w mapach Google można założyć ZUPEŁNIE ZA DARMO poprzez platformę Google Moja Firma i za utrzymanie tych wizytówek NIC NIE TRZEBA PŁACIĆ Google'owi, ani tym bardziej żadnej zewnętrznej firmie,
⚠️ ŻADNA FIRMA ‼️ (poza Google) nie może dać żadnych gwarancji na obecność w wyszukiwarce Google. Nikt nie jest w stanie przewidzieć tego, co się będzie działo jutro w Google, a co dopiero za 3 lata.
Także drodzy klienci, przedsiębiorcy i uczciwi praktycy biznesu - strzeżcie się tych telefonów, gdyż ma to znamiona oszustwa. Nie dajcie się wciągnąć. Niby tylko 400zł na 3 lata, ale oni dzięki tym pieniądzom żyją i dalej się rozwijają.
Dodatkowo boli nas fakt, że firma, która robi teraz największe zamieszanie w tym temacie kupiła sobie wirtualną siedzibę w biurowcu, gdzie i my mamy siedzibę. Aż boimy się wracać z home office do biura, bo jeszcze ich spotkamy gdzieś na korytarzu ??
⚠️ Wizytówki w mapach Google można założyć ZUPEŁNIE ZA DARMO poprzez platformę Google Moja Firma i za utrzymanie tych wizytówek NIC NIE TRZEBA PŁACIĆ Google'owi, ani tym bardziej żadnej zewnętrznej firmie,
⚠️ ŻADNA FIRMA ‼️ (poza Google) nie może dać żadnych gwarancji na obecność w wyszukiwarce Google. Nikt nie jest w stanie przewidzieć tego, co się będzie działo jutro w Google, a co dopiero za 3 lata.
Także drodzy klienci, przedsiębiorcy i uczciwi praktycy biznesu - strzeżcie się tych telefonów, gdyż ma to znamiona oszustwa. Nie dajcie się wciągnąć. Niby tylko 400zł na 3 lata, ale oni dzięki tym pieniądzom żyją i dalej się rozwijają.
Dodatkowo boli nas fakt, że firma, która robi teraz największe zamieszanie w tym temacie kupiła sobie wirtualną siedzibę w biurowcu, gdzie i my mamy siedzibę. Aż boimy się wracać z home office do biura, bo jeszcze ich spotkamy gdzieś na korytarzu ??
2020-09-09, 12:51
facebook
Podstawowymi narzędziami do sprawdzenia wyników pozycjonowania są narzędzia bezpłatne: ➡️ Google Search Console i ➡️ Google Analytics. Aby z nich korzystać niezbędne jest zainstalowanie odpowiedniego kodu na stronie. Zarówno GSC jak i GA dokładnie pokażą Ci, jaki jest ruch na stronie, skąd przychodzą użytkownicy i jak się zachowują na Twojej witrynie. GSC dodatkowo pokazuje na jakie frazy Twoja strona jest widoczna w sieci ?
Poniżej wymienione narzędzia są płatne i oferują bardzo wiele użytecznych opcji. Wymienimy tylko niektóre z nich - w krótkim poście niemożliwe jest dokładnie opisanie ich pełni możliwości.
✅ Do śledzenia ogólnej widoczności w Google przydaje się Senuto. Tutaj wygenerujesz na wykres widoczności twojej strony dla fraz w TOP3, TOP10, TOP50.
✅ Do pisania treści także przydaje się Senuto ze swoimi "słowami zależnymi" oraz Surfer, który umożliwia porównanie konkurencji pod kątem treści.
✅ Do analizowania profilu linków i jakości domen używamy Ahrefs. Do śledzenia codziennych zmian pozycji służy nam WebPozycja.pl.
To tylko niektóre z bardzo wielu narzędzi stworzonych do analizowania działań SEO. Uważacie że zabrakło czegoś w naszej liście? Podzielcie się tym w komentarzu! ?
Poniżej wymienione narzędzia są płatne i oferują bardzo wiele użytecznych opcji. Wymienimy tylko niektóre z nich - w krótkim poście niemożliwe jest dokładnie opisanie ich pełni możliwości.
✅ Do śledzenia ogólnej widoczności w Google przydaje się Senuto. Tutaj wygenerujesz na wykres widoczności twojej strony dla fraz w TOP3, TOP10, TOP50.
✅ Do pisania treści także przydaje się Senuto ze swoimi "słowami zależnymi" oraz Surfer, który umożliwia porównanie konkurencji pod kątem treści.
✅ Do analizowania profilu linków i jakości domen używamy Ahrefs. Do śledzenia codziennych zmian pozycji służy nam WebPozycja.pl.
To tylko niektóre z bardzo wielu narzędzi stworzonych do analizowania działań SEO. Uważacie że zabrakło czegoś w naszej liście? Podzielcie się tym w komentarzu! ?
2020-09-08, 08:38
facebook
Efekty uruchamiania nowej strony dla sklepu internetowego z pomocą ścisłej współpracy z agencją SEO? ? Widać na wykresie poniżej ?
Współpracę zaczęliśmy pod koniec stycznia - wtedy przeprowadziliśmy audyt i rozpoczęliśmy linkbuilding (niebieska strzałka). Dzięki linkom zaczęliśmy widzieć wzrosty pozycji, gdyż domena zaczęła nabierać siły.
Równocześnie przygotowaliśmy wytyczne dla nowej strony, zoptymalizowaliśmy ją we współpracy z klientem i przygotowaliśmy treści na kategorie produktów w sklepie. W połowie kwietnia (czerwona strzałka) klient zmienił stronę. Widoczność poszybowała w górę, a wykres mówi sam za siebie ???
Współpracę zaczęliśmy pod koniec stycznia - wtedy przeprowadziliśmy audyt i rozpoczęliśmy linkbuilding (niebieska strzałka). Dzięki linkom zaczęliśmy widzieć wzrosty pozycji, gdyż domena zaczęła nabierać siły.
Równocześnie przygotowaliśmy wytyczne dla nowej strony, zoptymalizowaliśmy ją we współpracy z klientem i przygotowaliśmy treści na kategorie produktów w sklepie. W połowie kwietnia (czerwona strzałka) klient zmienił stronę. Widoczność poszybowała w górę, a wykres mówi sam za siebie ???
2020-09-03, 10:00
facebook
Zgodnie z naszą maksymą - edukacja przez całe życie - dziś spotkaliśmy się u Wojtka w studio i nagraliśmy podcasty dotyczące SEO ?? Już wkrótce podamy więcej informacji! ?
2020-09-02, 16:09
facebook
⬇️ Poniżej wykres widoczności fraz w TOP10 u naszego klienta (niebieska linia) w porównaniu do konkurencji!
Na początku współpracy przeprowadzamy z klientem brief, podczas którego dowiadujemy się co jest dla niego ważne oraz co charakteryzuje jego biznes. Analizujemy konkurencję - zarówno wybraną przez nas, jak i wskazaną przez klienta. Potem robimy audyt i wraz z klientem wprowadzamy zalecenia ?
Stale monitorujemy sytuację, prowadzimy optymalizację i proponujemy nowe rozwiązania. Czerwoną strzałką (początek grudnia) zaznaczyliśmy początek wprowadzania optymalizacji na stronie. Domena była stosunkowo młoda i bez historii, a frazy konkurencyjne - dlatego przez dłuższy czas wzrosty były niewielkie. Jednak cały czas mocno działaliśmy i gdy w maju zaskoczyło w pozycjach - wzrost zaczął przebiegać dużo bardziej dynamicznie.
W trakcie audytu, widoczność klienta była niższa niż u konkurencji. Dziś przegoniła większość i wciąż pnie się do góry ? Klient na najważniejszą frazę kluczową jest na pierwszej pozycji w Google (400 wyszukiwań miesięcznie). Druga najważniejsza (3300 wyszukiwań) jest na 8 pozycji i walczymy o więcej!
Na początku współpracy przeprowadzamy z klientem brief, podczas którego dowiadujemy się co jest dla niego ważne oraz co charakteryzuje jego biznes. Analizujemy konkurencję - zarówno wybraną przez nas, jak i wskazaną przez klienta. Potem robimy audyt i wraz z klientem wprowadzamy zalecenia ?
Stale monitorujemy sytuację, prowadzimy optymalizację i proponujemy nowe rozwiązania. Czerwoną strzałką (początek grudnia) zaznaczyliśmy początek wprowadzania optymalizacji na stronie. Domena była stosunkowo młoda i bez historii, a frazy konkurencyjne - dlatego przez dłuższy czas wzrosty były niewielkie. Jednak cały czas mocno działaliśmy i gdy w maju zaskoczyło w pozycjach - wzrost zaczął przebiegać dużo bardziej dynamicznie.
W trakcie audytu, widoczność klienta była niższa niż u konkurencji. Dziś przegoniła większość i wciąż pnie się do góry ? Klient na najważniejszą frazę kluczową jest na pierwszej pozycji w Google (400 wyszukiwań miesięcznie). Druga najważniejsza (3300 wyszukiwań) jest na 8 pozycji i walczymy o więcej!
2020-09-01, 10:00
facebook
Chwila dla Was na autoreklamę! ?
Jakie biznesy prowadzicie?
Co interesuje Was w związku z działaniami w sieci? ?
Jakie biznesy prowadzicie?
Co interesuje Was w związku z działaniami w sieci? ?
2020-08-27, 11:16
facebook
? Prowadzisz sklep internetowy i chcesz prowadzić działania SEO, jednak nie chcesz płacić abonamentu co miesiąc? ?
? Wychodzimy naprzeciw Twoim potrzebom i wprowadzamy innowacyjny na rynku model rozliczeniowy – pozycjonowanie za efekt w postaci wzrostu sprzedaży! ?
Dowiedz się więcej: https://bit.ly/2EgKRJ3
? Wychodzimy naprzeciw Twoim potrzebom i wprowadzamy innowacyjny na rynku model rozliczeniowy – pozycjonowanie za efekt w postaci wzrostu sprzedaży! ?
Dowiedz się więcej: https://bit.ly/2EgKRJ3
2020-08-25, 11:57
facebook
⁉️ Pozycjonujesz stronę, ale nie wiesz czy robisz to dobrze? A może chcesz sprawdzić czy agencja wywiązuje się ze swoich obowiązków? ? Koniecznie przeczytaj nasz gościnny artykuł w serii poradnikowej Shoper ?
JAK MIERZYĆ EFEKTY DZIAŁAŃ SEO?
Sprawdź i miej wszystko pod kontrolą ? ⤵️⤵️⤵️
JAK MIERZYĆ EFEKTY DZIAŁAŃ SEO?
Sprawdź i miej wszystko pod kontrolą ? ⤵️⤵️⤵️
2020-08-21, 09:06
facebook
Treść wzbogacona o często wyszukiwane słowa kluczowe jest niezbędna dla skutecznego pozycjonowania. Gdzie możesz je umieścić?
1️⃣ Znacznik title podstrony - najważniejszy znacznik pod kątem SEO, w nim umieść najważniejsze frazy dla danej podstrony.
2️⃣ Nagłówek H1 i nagłówki H2, H3 - nagłówek przyciąga uwagę, zarówno użytkownika, jak i roboty. Sugeruje, o czym będzie następny akapit.
3️⃣ Nazwy kategorii produktów - często powtarzają się na stronie oraz są pod nimi umieszczane linki. Nazywając kategorie w sposób często wyszukiwany przez klientów, zyskujemy większy potencjał.
4️⃣ Główna treść strony - w poprawnie gramatyczny sposób wplataj frazy kluczowe w zdania - zarówno w formie odmienionej, jak i nieodmienionej, używaj synonimów i słów z podobnej tematyki.
5️⃣ Atrybut alt w grafikach - opis alternatywny wyświetla się czytnikom dla osób niewidomych oraz w momencie, gdy grafika nie może być wyświetlona. Dodatkowo, jest brany pod uwagę przy wyświetlaniu się w Google Grafika.
6️⃣ Znacznik meta description - nie wpływa bezpośrednio na pozycję strony, jednak często decyduje o tym, czy użytkownik kliknie w dany wynik wyszukiwania. Jeśli są w nim frazy, których szuka internauta, zwiększasz szanse na kliknięcie.
1️⃣ Znacznik title podstrony - najważniejszy znacznik pod kątem SEO, w nim umieść najważniejsze frazy dla danej podstrony.
2️⃣ Nagłówek H1 i nagłówki H2, H3 - nagłówek przyciąga uwagę, zarówno użytkownika, jak i roboty. Sugeruje, o czym będzie następny akapit.
3️⃣ Nazwy kategorii produktów - często powtarzają się na stronie oraz są pod nimi umieszczane linki. Nazywając kategorie w sposób często wyszukiwany przez klientów, zyskujemy większy potencjał.
4️⃣ Główna treść strony - w poprawnie gramatyczny sposób wplataj frazy kluczowe w zdania - zarówno w formie odmienionej, jak i nieodmienionej, używaj synonimów i słów z podobnej tematyki.
5️⃣ Atrybut alt w grafikach - opis alternatywny wyświetla się czytnikom dla osób niewidomych oraz w momencie, gdy grafika nie może być wyświetlona. Dodatkowo, jest brany pod uwagę przy wyświetlaniu się w Google Grafika.
6️⃣ Znacznik meta description - nie wpływa bezpośrednio na pozycję strony, jednak często decyduje o tym, czy użytkownik kliknie w dany wynik wyszukiwania. Jeśli są w nim frazy, których szuka internauta, zwiększasz szanse na kliknięcie.
2020-08-20, 09:00
facebook
Nasza idealna strona z punktu widzenia pozycjonowania? ?
✅ Ma przejrzystą architekturę – każda usługa ma swoją podstronę, na której znajduje się rozbudowana, unikalna treść – a cała struktura jest logiczna z punktu widzenia użytkownika
✅ Posiada sekcję blogową, poradnikową lub aktualności – gdzie faktycznie regularnie pojawiają się wpisy ?
✅ Sklep internetowy jest wdrożony poprawnie pod kątem technicznym, nie ma bałaganu w kategoriach, a każdy produkt jest opisany
✅ Nie ma bałaganu w zakładkach, strukturze menu, a wszystkie podstrony są podlinkowane
✅ Nie ma błędów w Google Search Console, a site: wygląda przyzwoicie
✅ Działa szybko i bez problemu – także na urządzeniach mobilnych ☺️
Masz dla nas taką stronę? ? Zapraszamy na pozycjonowanie!
✅ Ma przejrzystą architekturę – każda usługa ma swoją podstronę, na której znajduje się rozbudowana, unikalna treść – a cała struktura jest logiczna z punktu widzenia użytkownika
✅ Posiada sekcję blogową, poradnikową lub aktualności – gdzie faktycznie regularnie pojawiają się wpisy ?
✅ Sklep internetowy jest wdrożony poprawnie pod kątem technicznym, nie ma bałaganu w kategoriach, a każdy produkt jest opisany
✅ Nie ma bałaganu w zakładkach, strukturze menu, a wszystkie podstrony są podlinkowane
✅ Nie ma błędów w Google Search Console, a site: wygląda przyzwoicie
✅ Działa szybko i bez problemu – także na urządzeniach mobilnych ☺️
Masz dla nas taką stronę? ? Zapraszamy na pozycjonowanie!
2020-08-18, 09:00
facebook
Wartościowe linki prowadzące do strony są niezbędne do osiągnięcia dobrej widoczności w Internecie. W jaki sposób je pozyskiwać? Czy katalogi stron są bezpieczne? Gdzie publikować artykuły sponsorowane? Dowiesz się tego z dzisiejszego materiału! ?
2020-08-13, 10:04
facebook
➡️ Dlaczego warto zdobywać linki do Twojej strony?
? Algorytm Google sprawdza, które witryny linkują do naszej strony. Jeśli jest ich dużo i są z dobrych domen, Twoja strona zyskuje autorytet, co podnosi jej widoczność w wyszukiwarce ? Google traktuje linki jako swoiste rekomendacje, że strona do której prowadzą jest wartościowa i godna zaufania.
⚠️ Pamiętaj! Liczy się przede wszystkim liczba pozyskanych domen, a nie liczba linków. 200 linków odsyłających z jednej domeny nie sprawi, że Twoja strona zyska dużo na widoczności. Jeśli jest to jednak 200 linków z 200 różnych domen o wysokiej jakości – wzrosty będą zdecydowanie zauważalne!
? Algorytm Google sprawdza, które witryny linkują do naszej strony. Jeśli jest ich dużo i są z dobrych domen, Twoja strona zyskuje autorytet, co podnosi jej widoczność w wyszukiwarce ? Google traktuje linki jako swoiste rekomendacje, że strona do której prowadzą jest wartościowa i godna zaufania.
⚠️ Pamiętaj! Liczy się przede wszystkim liczba pozyskanych domen, a nie liczba linków. 200 linków odsyłających z jednej domeny nie sprawi, że Twoja strona zyska dużo na widoczności. Jeśli jest to jednak 200 linków z 200 różnych domen o wysokiej jakości – wzrosty będą zdecydowanie zauważalne!
2020-08-12, 09:30
facebook
Przy sprawdzaniu efektów pozycjonowania musisz pamiętać, aby korzystać z różnych narzędzi i patrzeć na statystyki całościowo. Zwracaj uwagę na widoczność, pozycje, ruch i konwersje. Jak to zrobić? Dowiesz się o tym z naszego wideo! ?
2020-08-06, 10:06
facebook
Pozycjonowanie to dobór słów kluczowych, audyt, optymalizacja strony oraz link-building. ?Na każdym z tych etapów można popełnić błędy, które mogą znacznie spowolnić proces budowania widoczności w sieci. Dowiedz się:
✅ Czy skupianie się wyłącznie na jednej, najbardziej konkurencyjnej frazie jest właściwe?
✅ Dlaczego warto pisać rozbudowane treści na stronie?
✅ W jaki sposób zdobywać linki do strony?
✅ Jak monitorować wyniki SEO?
✅ Dlaczego cierpliwość przy działaniach pozycjonerskich jest niezbędna?
Zapraszamy do lektury! ?
✅ Czy skupianie się wyłącznie na jednej, najbardziej konkurencyjnej frazie jest właściwe?
✅ Dlaczego warto pisać rozbudowane treści na stronie?
✅ W jaki sposób zdobywać linki do strony?
✅ Jak monitorować wyniki SEO?
✅ Dlaczego cierpliwość przy działaniach pozycjonerskich jest niezbędna?
Zapraszamy do lektury! ?
2020-08-04, 09:30