facebook
? Marketing w branży prawniczej to delikatna sprawa. Nie możemy prowadzić żadnych kampanii reklamowych. Z pomocą przychodzi SEO.
Dlaczego SEO?
✔️ Prawnicy mają prawo posiadać stronę internetową
✔️ Dozwolone jest dostosowanie strony do wytycznych Google
✔️ Dozwolone jest pisanie wysokiej jakości treści poradnikowych
✔️ Da się zdobywać linki w taki sposób, aby nie łamały wytycznych, a pomagały w SEO
➡️ Zobacz, co robimy dla prawników!
Dlaczego SEO?
✔️ Prawnicy mają prawo posiadać stronę internetową
✔️ Dozwolone jest dostosowanie strony do wytycznych Google
✔️ Dozwolone jest pisanie wysokiej jakości treści poradnikowych
✔️ Da się zdobywać linki w taki sposób, aby nie łamały wytycznych, a pomagały w SEO
➡️ Zobacz, co robimy dla prawników!
2021-07-12, 12:25
facebook
? Zadbaj o użyteczność swojej strony!
UX, czyli user experience, to całość wrażeń, których doświadcza użytkownik. To od nich zależy jak bardzo klient się zaangażuje – czy przeczyta poradnik, czy dokona rezerwacji, a może doda produkt do koszyka? ?
✔️ Na podejmowanie decyzji przez użytkowników wpływ ma wiele czynników. Zobacz, czy Twoja strona spełnia podstawowe warunki użyteczności!
UX, czyli user experience, to całość wrażeń, których doświadcza użytkownik. To od nich zależy jak bardzo klient się zaangażuje – czy przeczyta poradnik, czy dokona rezerwacji, a może doda produkt do koszyka? ?
✔️ Na podejmowanie decyzji przez użytkowników wpływ ma wiele czynników. Zobacz, czy Twoja strona spełnia podstawowe warunki użyteczności!
2021-07-08, 12:26
facebook
Tagi UTM to niezbędny element do precyzyjnego śledzenia ruchu przychodzącego na stronę. Są to parametry, które dodajesz do adresu URL, dzięki którym Google Analytics poprawniej klasyfikuje źródła ruchu. Dzięki temu wiesz, która kampania reklamowa odniosła najlepszy skutek i które wejścia na bloga były z Twojego fanpage, a które z innych stron Facebooka.
Najczęściej korzystamy z poniższych tagów UTM:
? utm_souce, czyli źródło – np. Facebook, newsletter
? utm_medium, czyli typ źródła ruchu – np. email, fanpage, displayx
? utm_campaign, czyli kampania – np. wyprzedaż wiosenna, Black Friday
Tagi możesz dodawać do URLa ręcznie, lub skorzystać jednego z wielu narzędzi, np. https://ga-dev-tools.appspot.com/campaign-url-builder/
Najważniejsze jest ustalenie spójnego nazewnictwa już od początku pierwszych działań reklamowych, co pozwoli Ci na najbardziej efektywne analizowanie wyników Twoich kampanii! ? ? ?
Najczęściej korzystamy z poniższych tagów UTM:
? utm_souce, czyli źródło – np. Facebook, newsletter
? utm_medium, czyli typ źródła ruchu – np. email, fanpage, displayx
? utm_campaign, czyli kampania – np. wyprzedaż wiosenna, Black Friday
Tagi możesz dodawać do URLa ręcznie, lub skorzystać jednego z wielu narzędzi, np. https://ga-dev-tools.appspot.com/campaign-url-builder/
Najważniejsze jest ustalenie spójnego nazewnictwa już od początku pierwszych działań reklamowych, co pozwoli Ci na najbardziej efektywne analizowanie wyników Twoich kampanii! ? ? ?
2021-07-06, 12:26
facebook
Ostatnio, gdy dajemy wytyczne Klientom w sprawie pisania przez nich treści na stronę, korzystamy z narzędzia Content Editor od Surfer. Tutaj dokładnie możemy określić wytyczne dla copywritera – poczynając od liczby słów i nagłówków, przez określenie które frazy i słowa powinny znaleźć się w treści, po własne adnotacje i przykładowe tematy do podjęcia w treści.
Wszystkim osobom, które przygotowują samodzielnie lub zlecają teksty – serdecznie polecamy to narzędzie ?
Wszystkim osobom, które przygotowują samodzielnie lub zlecają teksty – serdecznie polecamy to narzędzie ?
2021-07-02, 14:00
facebook
Poniżej zestawienie kilku praktyk, które były popularne w trakcie raczkowania SEO w Polsce – a które dziś zdecydowanie nie przynoszą żadnego pożytku:
⛔ masowe kupowanie linków
⛔ wykorzystywanie systemu wymiany linków
⛔ keyword stuffing, czyli upychanie słów kluczowych byle gdzie i byle jak;
⛔ hidden texts lub cloaking, czyli np. umieszczanie białych fraz na białym tle.
Dziś branża SEO stawia na jakość, content marketing, poprawnie zoptymalizowane strony internetowe i szeroko pojętą wartość i użyteczność dla użytkownika – którą algorytm Google coraz lepiej rozumie.
⛔ masowe kupowanie linków
⛔ wykorzystywanie systemu wymiany linków
⛔ keyword stuffing, czyli upychanie słów kluczowych byle gdzie i byle jak;
⛔ hidden texts lub cloaking, czyli np. umieszczanie białych fraz na białym tle.
Dziś branża SEO stawia na jakość, content marketing, poprawnie zoptymalizowane strony internetowe i szeroko pojętą wartość i użyteczność dla użytkownika – którą algorytm Google coraz lepiej rozumie.
2021-06-30, 12:59
facebook
Dziś mamy dla Was listę z krótkimi wskazówkami na temat pisania angażujących treści ? W dobie wszechobecnego content marketingu, mamy nadzieję, że taka ściąga Wam się przyda!
2021-06-28, 12:55
facebook
⚠️ ⚠️ ⚠️ Czy wszystkie artykuły blogowe muszą być „zoptymalizowane pod SEO”?
➡️ Gdy zalecamy naszym Klientom prowadzenie bloga w celu wspomagania działań pozycjonerskich, klienci często martwią się, czy wszystkie ich dotychczasowe i przyszłe artykuły są odpowiednio zoptymalizowane pod SEO. Co jakiś czas dostajemy teksty typowo PR-owe z prośbą o optymalizację treści. Albo artykuł wręcz naszpikowany najważniejszą frazą kluczową – pod którą mamy już zoptymalizowaną stronę główną ?
? Przygotowywanie artykułów blogowych pod często wyszukiwane frazy jest bardzo ważnym elementem zwiększania widoczności strony w Internecie. Jednak nie wszystkie posty na Twoim blogu muszą takie być! ? Kilka lat temu Google podało informację, że około 15% codziennie wpisywanych fraz to zupełnie nowe twory, których algorytm wcześniej nie spotkał. Oznacza to, że jeśli nawet napiszesz artykuł na wąski, bardzo rzadko wyszukiwany temat – jest to nadal wartościowe pod kątem widoczności. Co więcej, masz tym większe szanse na pojawienie się wysoko w wynikach, czym mniej osób opisuje dany temat!
? Artykuły poradnikowe mogą być przeplatane artykułami PR-owymi - pokazującymi wartości firmy, czy też aktualnościami – to mocno wpływa na wizerunek Twojej firmy i nie musi być szpikowane frazami kluczowymi.
✅ Wystarczy, że pamiętasz o podstawach – nagłówki, podział na akapity, pogrubienia, listy wypunktowane oraz poprawna ortografia w zupełności wystarczą ?.
➡️ Gdy zalecamy naszym Klientom prowadzenie bloga w celu wspomagania działań pozycjonerskich, klienci często martwią się, czy wszystkie ich dotychczasowe i przyszłe artykuły są odpowiednio zoptymalizowane pod SEO. Co jakiś czas dostajemy teksty typowo PR-owe z prośbą o optymalizację treści. Albo artykuł wręcz naszpikowany najważniejszą frazą kluczową – pod którą mamy już zoptymalizowaną stronę główną ?
? Przygotowywanie artykułów blogowych pod często wyszukiwane frazy jest bardzo ważnym elementem zwiększania widoczności strony w Internecie. Jednak nie wszystkie posty na Twoim blogu muszą takie być! ? Kilka lat temu Google podało informację, że około 15% codziennie wpisywanych fraz to zupełnie nowe twory, których algorytm wcześniej nie spotkał. Oznacza to, że jeśli nawet napiszesz artykuł na wąski, bardzo rzadko wyszukiwany temat – jest to nadal wartościowe pod kątem widoczności. Co więcej, masz tym większe szanse na pojawienie się wysoko w wynikach, czym mniej osób opisuje dany temat!
? Artykuły poradnikowe mogą być przeplatane artykułami PR-owymi - pokazującymi wartości firmy, czy też aktualnościami – to mocno wpływa na wizerunek Twojej firmy i nie musi być szpikowane frazami kluczowymi.
✅ Wystarczy, że pamiętasz o podstawach – nagłówki, podział na akapity, pogrubienia, listy wypunktowane oraz poprawna ortografia w zupełności wystarczą ?.
2021-06-25, 13:40
facebook
Artykuł sponsorowany to tekst, który za opłatą jest umieszczany na wybranym portalu internetowym.
Najczęściej spotykamy się z dwoma powodami publikacji:
1️⃣ Kwestie wizerunkowo-reklamowe – tutaj w mniej lub bardziej bezpośredni sposób wspominamy o marce, co może spowodować zainteresowanie czytelnika i zakup produktu.
2️⃣ Kwestia SEO – kwestia marki nie jest istotna, ważniejsza jest tematyka tekstu oraz link z anchorem na frazę kluczową, prowadzący do naszej strony.
W obu przypadkach zwracamy uwagę na nieco inne czynniki, przy wybieraniu miejsca do publikacji. Najlepszym rozwiązaniem (a zarazem najbardziej pracochłonnym i kosztownym) jest:
➡️ napisanie wysokiej jakości artykułu zoptymalizowanego pod kątem SEO i wizerunkowym,
➡️ posiadającego w treści podlinkowaną frazę kluczową, prowadzącą do odpowiedniej podstrony,
➡️ który zostałby umieszczony w portalu z dużą liczbą czytelników,
➡️ którzy należą do idealnej grupy odbiorczej Twojego produktu
➡️ i który posiada dobre wskaźniki pod kątem SEO.
Gorąco zachęcamy do tworzenia takich artykułów i umieszczania go na wartościowych portalach! ?
Najczęściej spotykamy się z dwoma powodami publikacji:
1️⃣ Kwestie wizerunkowo-reklamowe – tutaj w mniej lub bardziej bezpośredni sposób wspominamy o marce, co może spowodować zainteresowanie czytelnika i zakup produktu.
2️⃣ Kwestia SEO – kwestia marki nie jest istotna, ważniejsza jest tematyka tekstu oraz link z anchorem na frazę kluczową, prowadzący do naszej strony.
W obu przypadkach zwracamy uwagę na nieco inne czynniki, przy wybieraniu miejsca do publikacji. Najlepszym rozwiązaniem (a zarazem najbardziej pracochłonnym i kosztownym) jest:
➡️ napisanie wysokiej jakości artykułu zoptymalizowanego pod kątem SEO i wizerunkowym,
➡️ posiadającego w treści podlinkowaną frazę kluczową, prowadzącą do odpowiedniej podstrony,
➡️ który zostałby umieszczony w portalu z dużą liczbą czytelników,
➡️ którzy należą do idealnej grupy odbiorczej Twojego produktu
➡️ i który posiada dobre wskaźniki pod kątem SEO.
Gorąco zachęcamy do tworzenia takich artykułów i umieszczania go na wartościowych portalach! ?
2021-06-22, 09:10
facebook
??? Przedstawiamy kolejny odcinek podcastu naszej agencji - Prosto o SEO!
Tym razem dowiesz się, jaki wpływ może mieć zmiana strony na wyniki pozycjonowania.
✅ O czym koniecznie musisz pamiętać przy zmianie strony?
✅ Co możesz łatwo przeoczyć?
✅ W którym momencie wprowadzać optymalizację SEO?
Zapraszamy do słuchania!
Tym razem dowiesz się, jaki wpływ może mieć zmiana strony na wyniki pozycjonowania.
✅ O czym koniecznie musisz pamiętać przy zmianie strony?
✅ Co możesz łatwo przeoczyć?
✅ W którym momencie wprowadzać optymalizację SEO?
Zapraszamy do słuchania!
2021-06-18, 11:19
facebook
Kiedy niedawno uruchomiliście nową witrynę internetową i chcecie mieć pojęcie, kim są Wasi odwiedzający, skąd pochodzą, które strony odwiedzają, jak długo przebywają w Waszej witrynie oraz dlaczego i kiedy ją opuszczają, to wtedy trzeba zająć się także tematem uruchomienia analityki na stronie. Jeśli tego nie zrobicie to po jakimś czasie może się okazać, że zaczniecie tracić dużo pieniędzy i wysiłku na kierowanie reklam do niewłaściwego typu odbiorców.
Właśnie w tym temacie narzędzie Google Analytics może być niezwykle pomocne, ponieważ może dać Wam jasny wgląd w ruch na witrynie, dzięki czemu będziecie wiedzieć, jak poprawić jej wydajność i zapewnić stały wzrost współczynników konwersji.
Jakiś czas temu przygotowaliśmy dla Was wideo pokazujące podstawy związane z instalacją tego narzędzia. Chociaż od tego czasu doczekaliśmy się już wersji czwartej Google Analytics, te podstawy które pokazujemy są nadal aktualne. Dlatego gorąco zachęcamy osoby zainteresowane to zapoznania się z materiałem wideo.
Jak pojawią się jakieś pytania, to proszę śmiało pisać. Lubimy dzielić się naszą wiedzą!
Właśnie w tym temacie narzędzie Google Analytics może być niezwykle pomocne, ponieważ może dać Wam jasny wgląd w ruch na witrynie, dzięki czemu będziecie wiedzieć, jak poprawić jej wydajność i zapewnić stały wzrost współczynników konwersji.
Jakiś czas temu przygotowaliśmy dla Was wideo pokazujące podstawy związane z instalacją tego narzędzia. Chociaż od tego czasu doczekaliśmy się już wersji czwartej Google Analytics, te podstawy które pokazujemy są nadal aktualne. Dlatego gorąco zachęcamy osoby zainteresowane to zapoznania się z materiałem wideo.
Jak pojawią się jakieś pytania, to proszę śmiało pisać. Lubimy dzielić się naszą wiedzą!
2021-06-15, 14:42
facebook
A Wam jak mija piątek? ?
2021-06-04, 09:14
facebook
Jak zauważyć pierwsze wyniki pozycjonowania?
Pierwszym parametrem, na który zwracamy uwagę jest wykres TOP50 w narzędziu Senuto. To tutaj widzimy pierwsze efekty pozycjonowania. Pierwsze tygodnie zwykle nie pokazują jeszcze wzrostu ruchu, ani większej liczby w TOP10 - ale widoczność w TOP50 pokazuje, że już coś się dzieje ☺️
⤵️ Poniżej wykres widoczności dla jednego z naszych nowych klientów. Widać bardzo wyraźny wzrost liczby fraz w TOP50 - około tygodnia po wprowadzeniu nowej podstrony oraz optymalizacji znaczników (czerwona strzałka), jeszcze przed poszerzeniem treści.
✅ Strona szybko zaczęła wyświetlać się na kluczowe frazy kluczowe, na które wcześniej nie była widoczna.
Jesteś zainteresowany współpracą? Napisz do nas! ☺️
Pierwszym parametrem, na który zwracamy uwagę jest wykres TOP50 w narzędziu Senuto. To tutaj widzimy pierwsze efekty pozycjonowania. Pierwsze tygodnie zwykle nie pokazują jeszcze wzrostu ruchu, ani większej liczby w TOP10 - ale widoczność w TOP50 pokazuje, że już coś się dzieje ☺️
⤵️ Poniżej wykres widoczności dla jednego z naszych nowych klientów. Widać bardzo wyraźny wzrost liczby fraz w TOP50 - około tygodnia po wprowadzeniu nowej podstrony oraz optymalizacji znaczników (czerwona strzałka), jeszcze przed poszerzeniem treści.
✅ Strona szybko zaczęła wyświetlać się na kluczowe frazy kluczowe, na które wcześniej nie była widoczna.
Jesteś zainteresowany współpracą? Napisz do nas! ☺️
2021-06-02, 12:23
facebook
? Jeśli macie problem ze znalezieniem równowagi treści do publikowania na swojej stronie na Facebooku, pamiętajcie, że istnieje model marketingowy 70-20-10, który w przypadku regularnego dodawania wpisów daje najlepsze rezultaty:
✔ 70%, to publikowanie oryginalnej treści.
✔ 20 % to publikacja treści związanych z zainteresowaniami twoich obserwatorów.
✔10% to treści autopromocyjne.
Pamiętajcie przy tym, aby zachować różnorodność.
Schemat ten możecie także pomieszać z pytaniami, objaśnieniami lub spostrzeżeniami dotyczącymi Waszej branży.
Dobra strategia postów na Facebooku będzie obejmować więcej niż tylko linki do postów na blogu.
Jeśli chcesz zaangażować publikę, poproś o to. Zadajcie więc pytania lub periodycznie proponujcie ankiety.
A jak nic z tego nie zadziała, to zawsze zostaje publikacja czegoś śmiesznego ?.
✔ 70%, to publikowanie oryginalnej treści.
✔ 20 % to publikacja treści związanych z zainteresowaniami twoich obserwatorów.
✔10% to treści autopromocyjne.
Pamiętajcie przy tym, aby zachować różnorodność.
Schemat ten możecie także pomieszać z pytaniami, objaśnieniami lub spostrzeżeniami dotyczącymi Waszej branży.
Dobra strategia postów na Facebooku będzie obejmować więcej niż tylko linki do postów na blogu.
Jeśli chcesz zaangażować publikę, poproś o to. Zadajcie więc pytania lub periodycznie proponujcie ankiety.
A jak nic z tego nie zadziała, to zawsze zostaje publikacja czegoś śmiesznego ?.
2021-05-26, 11:02
facebook
Skąd czerpią informacje o ofertach mieszkaniowych osoby w wieku 30+? Oczywiście z Internetu! Dlatego warto zadbać o widoczność inwestycji w wyszukiwarkach i social mediach ? Mamy dla Ciebie kilka porad na start!
✔️ Pierwszym krokiem jest odpowiednio przygotowana strona internetowa inwestycji. Bardzo ważna jest optymalizacja i użyteczność dla klienta: adres, opisy i rozkład dostępnych mieszkań oraz formularz kontaktowy.
✔️ Prowadź fanpage i informuj o inwestycji jak najwcześniej! Spowoduje to wzrost świadomości wśród klientów. Następnie możesz zmienić komunikację na sprzedażową.
✔️ Skorzystaj z Facebook Ads – dotrzesz do większej liczby potencjalnych nabywców. Facebook bardzo często jest pierwszym źródłem informacji. Później zainteresowani będą szukać inwestycji w wyszukiwarce.
✔️ Zastosuj pozycjonowanie wraz z reklamami Google Ads – dzięki temu znajdziesz się wysoko w wynikach wyszukiwania zarówno naturalnych, jak i płatnych.
✔️ Załóż wizytówkę w Google Moja Firma, aby pojawić się w lokalnych wynikach wyszukiwania.
✔️ Umieść dobrej jakości wizualizacje 3D – obrazy przyciągają wzrok!
Ciekawi Cię jak zastosować Google Ads i Facebook Ads oraz zoptymalizować stronę pod sprzedaż nieruchomości? Zapytaj nas, co możemy dla Ciebie zrobić ?
✔️ Pierwszym krokiem jest odpowiednio przygotowana strona internetowa inwestycji. Bardzo ważna jest optymalizacja i użyteczność dla klienta: adres, opisy i rozkład dostępnych mieszkań oraz formularz kontaktowy.
✔️ Prowadź fanpage i informuj o inwestycji jak najwcześniej! Spowoduje to wzrost świadomości wśród klientów. Następnie możesz zmienić komunikację na sprzedażową.
✔️ Skorzystaj z Facebook Ads – dotrzesz do większej liczby potencjalnych nabywców. Facebook bardzo często jest pierwszym źródłem informacji. Później zainteresowani będą szukać inwestycji w wyszukiwarce.
✔️ Zastosuj pozycjonowanie wraz z reklamami Google Ads – dzięki temu znajdziesz się wysoko w wynikach wyszukiwania zarówno naturalnych, jak i płatnych.
✔️ Załóż wizytówkę w Google Moja Firma, aby pojawić się w lokalnych wynikach wyszukiwania.
✔️ Umieść dobrej jakości wizualizacje 3D – obrazy przyciągają wzrok!
Ciekawi Cię jak zastosować Google Ads i Facebook Ads oraz zoptymalizować stronę pod sprzedaż nieruchomości? Zapytaj nas, co możemy dla Ciebie zrobić ?
2021-05-20, 11:35
facebook
➡️ Dlaczego treści na stronie pod kątem pozycjonowania są tak ważne?
➡️ Dlaczego niemal każdemu klientowi zalecamy poszerzenie treści?
➡️ W jaki sposób wstawiać frazy kluczowe do tekstów? ?
Na te i inne pytania poznacie odpowiedź w naszym najnowszym artykule, który jest transkrypcją jednego z ostatnich podcastów Prosto o SEO ☺
➡️ Dlaczego niemal każdemu klientowi zalecamy poszerzenie treści?
➡️ W jaki sposób wstawiać frazy kluczowe do tekstów? ?
Na te i inne pytania poznacie odpowiedź w naszym najnowszym artykule, który jest transkrypcją jednego z ostatnich podcastów Prosto o SEO ☺
2021-04-27, 08:39
facebook
Płacenie za wybrane pozycje, a nie faktycznie wykonaną pracę przez pozycjonera jest już rzadziej spotykanym zjawiskiem, niż kilka lat temu. Nadal jednak możemy znaleźć tego typu oferty na SEO.
➡ Przybliżmy pułapki pozycjonowania za efekt w ramach transkrypcji podcastu Prosto o SEO! Jeśli chcesz poznać temat, ale wolisz czytać niż słuchać, ten artykuł powstał dla Ciebie ☺
➡ Przybliżmy pułapki pozycjonowania za efekt w ramach transkrypcji podcastu Prosto o SEO! Jeśli chcesz poznać temat, ale wolisz czytać niż słuchać, ten artykuł powstał dla Ciebie ☺
2021-04-22, 10:00
facebook
Intrygujące i niecodzienne połączenie gier video i biznesu ?
Bierzemy dziś udział w konferencji online, gdzie swoją postacią możesz chodzić po wirtualnym evencie, brać udział w prelekcjach i networkingować. Mamy też boisko do piłki nożnej ?
W czwartek nasza wirtualna postać sterowana Grzegorzem Skierą wygłosi na poniższej scenie wykład pt: "Tajniki nowoczesnych narzędzi, takich jak Google czy FB" ☺
Bierzemy dziś udział w konferencji online, gdzie swoją postacią możesz chodzić po wirtualnym evencie, brać udział w prelekcjach i networkingować. Mamy też boisko do piłki nożnej ?
W czwartek nasza wirtualna postać sterowana Grzegorzem Skierą wygłosi na poniższej scenie wykład pt: "Tajniki nowoczesnych narzędzi, takich jak Google czy FB" ☺
2021-04-20, 12:18
facebook
? Już 22 kwietnia o 10.00 rano Grzegorz Skiera wystąpi na Wirtualnym Kongresie Przedsiębiorców Telekomunikacyjnym ☺ Grzegorz opowie nam, w jaki sposób pozyskiwać w skuteczny sposób klientów z Google i Facebooka, tak aby nie przepalać niepotrzebnie budżetu.
Wykład "Tajniki nowoczesnych narzędzi, takich jak Google czy FB" będzie przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych.
➡ Wszystkich zainteresowanych branżą telekomunikacji zapraszamy do rejestracji i pogłębiania wiedzy!
Wykład "Tajniki nowoczesnych narzędzi, takich jak Google czy FB" będzie przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych.
➡ Wszystkich zainteresowanych branżą telekomunikacji zapraszamy do rejestracji i pogłębiania wiedzy!
2021-04-12, 14:15
facebook
Zmiana agencji pozycjonerskiej - z czym się wiąże?
➡️ Jak podejść do tego tematu?
➡️ Na co musisz koniecznie zwracać uwagę?
Zapraszamy do słuchania! ?
Podcastu możesz posłuchać także na YouTube oraz Spotify:
▶️ https://youtu.be/gxTU61VXaQA
✔️ https://open.spotify.com/episode/5LuAznniGwKqBov1vDZ8KX?si=reJxzMQ-T0uww_1kfaA1-w
➡️ Jak podejść do tego tematu?
➡️ Na co musisz koniecznie zwracać uwagę?
Zapraszamy do słuchania! ?
Podcastu możesz posłuchać także na YouTube oraz Spotify:
▶️ https://youtu.be/gxTU61VXaQA
✔️ https://open.spotify.com/episode/5LuAznniGwKqBov1vDZ8KX?si=reJxzMQ-T0uww_1kfaA1-w
2021-04-09, 13:01
facebook
Z okazji zbliżających się świąt, wszystkim naszym klientom i fanom życzymy spokojnego odpoczynku w gronie najbliższych! Wielu radosnych i ciepłych chwil oraz mnóstwo pomyślności w życiu prywatnym i zawodowym
Życzy ekipa Silence!
Życzy ekipa Silence!
2021-04-02, 10:00
facebook
? Mamy dzisiaj dla Was kolejny podcast do wysłuchania. Tym razem podjęliśmy drażniący branżę, a także klientów temat pozycjonowania stron za efekt.
➡ Jeżeli chcecie poznać nasze stanowisko na ten temat i dowiedzieć się nieco więcej, czy to w ogóle ma sens, to zapraszamy do wysłuchania całej audycji.
Macie swoje zdanie na ten temat?
➡ Podzielcie się z nim w komentarzach!
Youtube: https://youtu.be/jRPWVMGJchY
Spotify: https://spoti.fi/3rufUDL
➡ Jeżeli chcecie poznać nasze stanowisko na ten temat i dowiedzieć się nieco więcej, czy to w ogóle ma sens, to zapraszamy do wysłuchania całej audycji.
Macie swoje zdanie na ten temat?
➡ Podzielcie się z nim w komentarzach!
Youtube: https://youtu.be/jRPWVMGJchY
Spotify: https://spoti.fi/3rufUDL
2021-03-25, 13:01
facebook
Dobra współpraca, optymalizacja podstron, nowe treści i regularny link building. Efekty? Stały wzrost widoczności i ruchu z miesiąca na miesiąc!
Chcesz żebyśmy zaopiekowali się Twoją stroną? ? Napisz do nas!
Chcesz żebyśmy zaopiekowali się Twoją stroną? ? Napisz do nas!
2021-03-23, 10:07
facebook
Na ruch na stronie internetowej wpływa wiele czynników ☺
Wliczamy w to bezpośrednie działania, mające na celu przyciągnięcie użytkowników (kampanie reklamowe, pozycjonowanie), optymalizację strony pod użytkownika (czym lepsza strona, tym dłużej odbiorca na niej zostanie), a także czynniki pośrednie – takie jak inne działania reklamowe, świadomość Twojej marki czy czynniki zewnętrzne.
? Przeczytaj więcej na ten temat w naszym dzisiejszym artykule!
Wliczamy w to bezpośrednie działania, mające na celu przyciągnięcie użytkowników (kampanie reklamowe, pozycjonowanie), optymalizację strony pod użytkownika (czym lepsza strona, tym dłużej odbiorca na niej zostanie), a także czynniki pośrednie – takie jak inne działania reklamowe, świadomość Twojej marki czy czynniki zewnętrzne.
? Przeczytaj więcej na ten temat w naszym dzisiejszym artykule!
2021-03-18, 09:00
facebook
➡️ Treść na stronie - temat rzeka. Dlaczego teksty na stronie są niezbędne pod kątem SEO? W jaki sposób przygotowywać dobre treści, zarówno dla użytkownika, jak i wyszukiwarek? Na czym polega optymalizacja tekstów pod SEO? ?
➡️ Posłuchaj podcastu Prosto o SEO, a dowiesz się jak przygotowywać treści na swoją stronę! ?
➡️ Posłuchaj podcastu Prosto o SEO, a dowiesz się jak przygotowywać treści na swoją stronę! ?
2021-03-16, 12:52