Witamy na stronie biura prasowego firmy Silence!
facebook
? Nie wszystkie wykresy wyglądają spektakularnie - jednak każdy jest wartościowym źródłem danych na temat kondycji strony. Poniżej znajduje się wykres z narzędzia Senuto dla TOP50 (liczba fraz, na które widoczna jest strona na pierwszych 50 pozycjach) dla jednego z naszych klientów.

Czego możemy dowiedzieć się z tego wykresu? ?

❌ W połowie maja nastąpiła zmiana strony - usunięto wiele niepotrzebnych podstron, co skutkowało dużym spadkiem widoczności. Przez dłuższy czas klient nie dodawał żadnych nowych treści - i na wykresie też nic się nie działo.

✅ W połowie października dodano kilka podstron z króciutkimi, unikalnymi tekstami. Od tego czasu zaczęliśmy zauważać delikatną tendencję wzrostową - strona zaczęła powoli zwiększać liczbę fraz, na którą jest widoczna w sieci.

❌ Na początku stycznia zaczęliśmy znowu odnotowywać spadek - ewidentnie dla tej strony ważne jest, aby regularnie otrzymywała nowy content, nawet niewielki.

✅ W połowie stycznia klient umieścił na swojej stronie jeden długi i rozbudowany merytorycznie artykuł poradnikowy - od razu zaczęliśmy widzieć przyrost liczby fraz w TOP50.

Wniosek? ➡️ Dla Google ważne jest regularne dodawanie treści, wstawianie Waszych case’ów czy artykułów blogowych. Dzięki temu dajemy sygnał, że nasza strona jest wartościowa i aktualna. Wybierając tematy, próbujcie wypełnić niszę fraz kluczowych, na które jeszcze nie jesteście widoczni.
2022-02-04, 10:39
facebook
? Lejki sprzedażowe działają ?

Dla jednego z naszych klientów, którego grupą odbiorczą są w głównej mierze właściciele gabinetów kosmetycznych oraz kosmetyczki prowadziliśmy kampanię reklamową na Facebooku, którą strategicznie oparliśmy na wspomnianym wcześniej lejku ?

Klient ma sklep internetowy, co oznacza, że jego nadrzędnym celem jest sprzedaż. Nigdy jednak na pierwszym etapie działań reklamowych nie robimy kampanii sprzedażowej. Na początku budujemy świadomość marki, a dopiero w kolejnych etapach sprzedajemy. Tak też było w tym przypadku. I nasza strategia opłaciła się! Przy budżecie reklamowym w wysokości około 7000 zł na okres kilku miesięcy - poprzez systematyczne działania - udało nam się uzyskać dla klienta przychód w wysokości ponad 161 000 zł ??????
2022-02-01, 09:46
facebook
‼️ Kluczem do sukcesu sprzedażowego jest skierowanie do swojej strony internetowej szerokiej grupy potencjalnych klientów. Jak do nich dotrzeć? W emarketingu wyróżniamy 3 główne źródła ruchu:

1️⃣ wyszukiwarka Google,
2️⃣ Google Ads,
3️⃣ Social media.

W każdym z nich znajdują się inni użytkownicy sieci, a wśród nich potencjalni klienci firmy. Prowadząc działania marketingowe we wszystkich wymienionych kanałach, można uzyskać najlepsze efekty sprzedażowe, ponieważ poszerza się w ten sposób grupę odbiorczą dla swojej oferty. A wiadomo, że im więcej osób nas widzi, tym większa szansa na sprzedaż.

? Jeśli masz już reklamy w Google’u, a pozycjonowanie to dla Ciebie nie nowość, pozostaje poszerzyć działania o kampanie facebookowe. Facebook Ads jest idealnym uzupełnieniem dla działań prowadzonych w Google’u. Mimo iż użytkownicy tego social medium zwykle nie czują początkowo potrzeby zakupowej, za pomocą reklam można w nich taką potrzebę zbudować, a to przekłada się na realne zyski. Kiedy użytkownicy korzystają z wyszukiwarki Google, mają już zwykle konkretny cel, dzięki reklamie na Facebooku można sprawić, że tym celem będzie poszukiwanie nie tyle konkretnych produktów/usług, co szukanie konkretnych produktów/usług oferowanych przez Twoją firmę ?
2022-01-28, 08:42
facebook
Zdjęcia i grafiki nie tylko uatrakcyjniają zawartość Twojej strony - one też pomagają “przetrawić” długi tekst i są elementem, który możemy wykorzystywać pod SEO.

Zdjęcia przede wszystkim powinny być bezpośrednio związane z treścią i dobrej jakości. Powinny być stosunkowo niewielkie i szybko się wczytywać. Warto też pamiętać o uzupełnieniu tekstu alternatywnego i bardziej przemyślanych tytułach plików.
2022-01-24, 08:14
facebook
Mamy już określony temat, na który chcemy napisać artykuł. Jest to fraza stosunkowo często wyszukiwana i chcemy stworzyć wartościowy tekst. Na co zwracamy uwagę?

➡️ Użycie wyrażeń i słów powiązanych semantycznie z główną frazą kluczową.
➡️ Długość tekstu - wyczerp temat.
➡️ Odpowiednie nagłówki H1-H3.
➡️ Pogrubienia i listy wypunktowane.
➡️ Linkowanie w treści do podstron ofertowych i konkretnych produktów, powiązanych z tematem artykułu.
➡️ CTA (call to action) pod koniec artykułu.
2022-01-21, 08:11
facebook
Dziękujemy za współpracę i zaufanie! ?

Pomagamy Włoskie Materace Magniflex - dla Zdrowia i Wspaniałego Życia w byciu najszybciej rozwijającą się firmą w branży materacy w Polsce. Wyniki są naprawdę imponujące - po dwóch latach współpracy osiągamy topowe pozycje w wyszukiwarce Google dla najważniejszych fraz ? A w ostatnim czasie wzrost ruchu organicznego o 382% rok do roku ?

Dziękujemy za zaproszenie na event i życzymy dalszych wspólnych sukcesów! ❤️
2022-01-19, 15:47
facebook
Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, że do promocji Black Weekowych warto się solidnie przygotować, podłączając do strony kody zbierające informacje o użytkownikach i dokonywanych przez nich konwersjach. Postanowiliśmy pociągnąć temat dalej i pokazać, jak dla jednego z naszych klientów wykorzystaliśmy te dane w okresie międzyświątecznym ??????

Już po zakończeniu promocji Black Weekowych zebraliśmy dane o użytkownikach, którzy odwiedzili sklep internetowy naszego klienta. Uznaliśmy, że najbardziej wartościową grupą byli użytkownicy, którzy w tym okresie dodawali produkty do koszyków. Dzięki narzędziu Facebooka do tworzenia niestandardowych grup odbiorczych i grup do nich podobnych (Lookalike) stworzyliśmy grupę odbiorców, którzy są podobni do tych wspomnianych i do nich skierowaliśmy reklamę sprzedażową.

Na ten zestaw reklam wydaliśmy dokładnie 298,92 zł w okresie około 2 tygodni. A wartość zakupów, jakich dokonali ci użytkownicy w sklepie naszego klienta w tym czasie wyniosła 50 468,84 zł! Wnioski nasuwają się same

?Solidnie przygotowana strategia działań reklamowych przynosi efekty w dłuższej perspektywie, trzeba tylko wiedzieć, jak w pełni wykorzystać możliwości oferowane przez Facebooka.
2022-01-19, 09:13
facebook
Czym jest jakość strony według Google? ?

Wbrew pozorom nie liczy się tu tylko jakość tekstu. Chodzi o jakość całości strony - włączając w to:

➡️ layout,
➡️ przejrzystość szablonu,
➡️ sposób przedstawienia informacji,
➡️ implementacja zdjęć i grafik,
➡️ szybkość i responsywność strony.

Co z tego wynika❓

?Nie wystarczy wartościowy tekst na przeciętnej witrynie. Musisz zadbać o całość strony, aby stanowiła jak największą wartość dla użytkownika! Dopiero to w połączeniu z wysokiej jakości tekstem pozwoli na osiągnięcie najwyższych wyników w wyszukiwarce.

Jakość strony jest bardzo ważna pod kątem SEO - czym większe zaufanie wyszukiwarki do strony, tym szybciej zyskuje ona widoczność i pojawia się wyżej w wynikach wyszukiwania.
2022-01-17, 09:11
facebook
? Doprowadzenie ruchu jest pierwszym i najważniejszym elementem, jeśli chodzi o promocję sklepu internetowego w sieci.

? Kolejna ważna kwestia to jakość wspomnianego ruchu: potrzebni są bowiem użytkownicy potencjalnie zainteresowanych ofertą i gotowi dokonać zakupu.

Zapraszamy na naszego bloga i przeczytania najnowszego wpisu, w którym podpowiadamy, jak zwiększyć sprzedaż w ecommerce za pośrednictwem reklam na Facebooku ?️??
2022-01-12, 08:33
facebook
Linkowanie wewnętrzne prowadzi Twoich czytelników oraz roboty Google z podstrony na podstronę. To one określają strukturę strony, pomagają w nawigacji i przekazują “wartościowość” poszczególnym podstronom. Możemy wykorzystać ten fakt, by wzmocnić powiązania między podstronami.

Linkowanie wewnętrzne ułatwia crawlowanie strony i pozwala dotrzeć do bardziej niszowych tematów. Dodatkowo wzmacnia tematykę strony i pozycjonowanie poszczególnych fraz kluczowych.
2022-01-05, 10:27
facebook
https://www.facebook.com/silencepl/photos/a.135256683199834/4835902806468508/?type=3
2021-12-31, 10:24
facebook
Oryginalne treści są w cenie - zwłaszcza w przypadku stron z newsami! Czym szybciej opublikujesz wiadomość czy nowatorski poradnik, tym większa szansa na to, że Twój content pojawi się wyżej w Google. Jeśli temat jest popularny, zacznie w naturalny sposób zyskiwać rozgłos, linki i udostępnienia. Jeśli dobrze opracujesz artykuł, inne strony zaczną się na niego powoływać.

Warto aktualizować tego typu artykuły - regularnie dodając treści, infografiki czy cytaty. Dzięki temu nie tylko zwiększasz jakość tekstu, ale też dajesz informację Google’owi, że treść jest aktualna i warta uwagi.
2021-12-28, 10:21
facebook
https://www.facebook.com/silencepl/photos/a.135256683199834/4835900216468767/?type=3
2021-12-24, 10:23
facebook
Gdy zalecamy prowadzenie bloga / poradnika, nasi klienci często mają problem typu “Ale ja nie mam o czym pisać!” ? Według nas niemal każda branża nadaje się do prowadzenia content marketingu. Blogi są też bardzo wartościowe pod kątem SEO. Często pomagamy w przygotowaniu tematów i wytycznych dla treści. Skąd brać pomysły na artykuły?

1️⃣ Pytania Twoich Klientów - jest to podstawowy sposób na pozyskiwanie pomysłów. Zapisuj zagadnienia o które pytają Twoi klienci, rozbuduj odpowiedzi i umieść je na blogu w postaci artykułu. Jeśli odpowiedź już masz w postaci np. maila, przerobienie go na tekst będzie łatwiejsze.
2️⃣ Inspiracja konkurencją - sprawdź strony konkurencji, która jest dobrze widoczna w sieci. Zrób listę tematów, które podejmują i opracuj je na własny sposób.
3️⃣ Poradniki odnośnie Twoich produktów - jak wybrać produkt, jak go używać, z czym go łączyć, jak o niego dbać, czym się charakteryzuje? Przeanalizuj swoją ofertę, a zyskasz pomysły na treść wartościową dla Twoich klientów.
4️⃣ Analiza za pomocą narzędzi (Senuto, Ahrefs, Answer The Public, itp.) - po wpisaniu konkretnej frazy i wejściu w sekcję “Pytania” dostaniemy pytania zadawane przez użytkowników Google, wraz z liczbą wyszukiwań. Dzięki temu możemy zacząć od tematów najczęściej wyszukiwanych, z największym potencjałem.
2021-12-20, 09:27
facebook
Black Week to okres, w którym notuje się większą sprzedaż w sklepach internetowych. Do tego wydarzenia zawsze warto się przygotować z dużym wyprzedzeniem. Pomysł na promocję to jedno, ale przygotowanie od strony technicznej to druga sprawa, o której należy pamiętać!

Naszym zdaniem przygotowanie do Black Weeku w e-commerce trwa cały rok:

✅ przygotowanie kodów zbierających informacje o użytkownikach, konwersji czy mikrokonwersji w Google czy FB Ads to podstawa.
Dla sklepu internetowego z branży meblowej (który wspieramy w promocji od ponad 2 lat), dzięki zsynchronizowanym działaniom SEO, Google i Facebook Ads, po raz kolejny w okresie Black Week zwiększyliśmy liczbę zamówień.

‼️ Rok temu wzrost był na poziomie 244%, tym razem przy podobnym budżecie dołożyliśmy wzrost liczby zamówień o kolejne 17%. Ruch z SEO organica osiągnął konwersję na poziomie blisko 2%, a kampanie w FB Ads osiągnęły ROAS na średnim poziomie 18. Co oznacza, że każda złotówka zainwestowana w reklamę przyniosła 18 zł przychodu, a niektóre grupy docelowe przyniosły ten współczynnik ROAS na poziomie ponad 30!
2021-12-16, 08:33
facebook
Analiza fraz kluczowych to jedna z podstawowych umiejętności każdego seowca. Frazy nie tylko powinny być powiązane z prowadzoną działalnością, ale także cechować się dużą liczbą wyszukiwań - tak aby zapewnić jak największą liczbę konwersji ?

Jak wygląda wyszukiwanie słów i wyrażeń najbardziej kluczowych dla klienta?

✅ ETAP 1 - Analiza strony oraz konkurencji; wyszukujemy hasła występujące w nagłówkach, kategoriach, meta tagach; zapisujemy rodzaje produktów.

✅ ETAP 2 - Wyszukiwanie konkretnych fraz wraz z miesięczną liczbą wyszukiwań. Używamy do tego Planera Słów Kluczowych Google, Ahrefsa, Senuto.

✅ ETAP 3 - Segregacja fraz, podział na bardziej i mniej priorytetowe. Zwykle tutaj już wiemy, czy będziemy proponować zmianę architektury strony i na jakie frazy będziemy optymalizować poszczególne podstrony.
2021-11-24, 10:00
facebook
? Czym jest search intent? Intencja wyszukiwania mówi nam o tym, jakich treści oczekuje użytkownik po wpisaniu danego hasła. Może poszukiwać np. konkretnego produktu, strony z ofertą lub poradnika w postaci artykułu blogowego.

‼️ Warto jest brać pod uwagę search intent podczas analizowania słów kluczowych dla Twojej strony. Być może próbujesz wypozycjonować produkt na frazę, dla której TOP10 to same artykuły blogowe? W takim wypadku warto przygotować wartościowy wpis, opisujący dane zagadnienie, z którego będzie prowadził link do Twojego produktu.

✅ Staraj się być elastycznym, uwzględnij oczekiwania użytkowników. Dzięki temu zyskasz szansę na pojawienie się wyżej w wynikach wyszukiwania ?
2021-11-22, 00:00
facebook
Darmowe linkowanie? ? Jest to możliwe - jednak tylko na początku. Bardzo szybko wartościowe darmowe miejsca się wyczerpią i link building zacznie wymagać nakładów finansowych. ? Możesz jednak prowadzić takie działania regularnie, uzupełniając standardowy link building!

✅ Strony Twoich kontrahentów, współpracowników, klientów, franczyzobiorców - często możesz dogadać się i otrzymać darmowego linka prowadzącego do Twojej strony.

✅ Artykuły Twoich specjalistów na stronach współpracujących z Tobą i nie będące bezpośrednią konkurencją. Napisz wartościowy artykuł z linkiem do Twojej strony. W zamian możesz zaproponować publikację artykułu z linkiem prowadzącym do współpracującej strony.

✅ Press release, notki prasowe - przygotuj artykuł i odezwij się do portali z newsami, dziennikarzy. Jeśli treść będzie wartościowa, dziennikarz może zdecydować się na jego publikację. Możesz spróbować wynegocjować link prowadzący do Twojej strony - choćby jako źródło informacji.

✅ Opracuj badanie, listę, ranking, ankietę - wyniki przedstaw w postaci ciekawego artykułu z infografikami i ilustracjami. Poinformuj zainteresowane grupy odbiorcze o artykule, zachęcając do publikacji.

✅ Sponsoring / CSR - od sponsorowania imprezy po wirtualną adopcję zwierzaka w zoo - wspomagając tego rodzaju inicjatywy zyskasz możliwość promowania swojej marki - a także zdobycia linków na wielu stronach związanych z przedsięwzięciem.

✅ Bierz udział w wydarzeniach, wystąpieniach, imprezach - jeśli występujesz jako prelegent lub masz swoje stanowisko na targach, możesz zyskać link ze strony eventu, a także z portali newsowych, które będą go omawiać.
2021-11-18, 15:30
facebook
Jak bardzo ważna jest treść i dedykowane podstrony pod każde grupy fraz kluczowych? Wnioski widać na wykresie poniżej! ?

⚠️⚠️ Gdy rozpoczęliśmy współpracę z klientem, otrzymaliśmy niemal one-page - była strona główna, strona z wyliczeniem usług, kontakt, referencja i tyle. ➡️ Po rozpoczęciu współpracy przygotowaliśmy 7 dodatkowych podstron (dla każdej z najważniejszych usług). Na każdej znalazła się rozbudowana treść, dobrze zoptymalizowana pod kątem SEO. Również na stronie głównej dodaliśmy kilka akapitów tekstu.

Efekt widać od razu - z niemal zerowej widoczności, w ciągu miesiąca strona zyskała 90 fraz kluczowych wg SENUTO - i ta liczba ciągle rośnie ???

Osobom, które mają mało rozbudowane strony, a chciałyby polepszyć widoczność w sieci radzimy, aby zainwestowały w dedykowane podstrony dla konkretnych produktów / usług z zoptymalizowaną treścią! ?
2021-11-15, 12:01
facebook
? Wzrost kliknięć z 1,75 tys. do 10,3 tys. w ciągu roku? Z Silence to możliwe! ?

Poniższy wykres pokazuje porównanie ostatnich 3 miesięcy z analogicznym kwartałem w poprzednim roku. Duży wzrost kliknięć, liczby wyświetleń, CTR i średniej pozycji to skutki skutecznej strategii content marketingowej, optymalizacji podstron oraz sprawdzonego link buildingu.

Pomagamy klientowi (branża meblowa) w tworzeniu treści przyciągających użytkowników, a także stale pracujemy nad najważniejszymi frazami - na które klient jest w TOP10. A to już prowadzi do większej liczby kliknięć i realnych zysków ?
2021-11-03, 12:29
facebook
Kluczowym elementem współczesnego link buildingu są artykuły sponsorowane z linkiem do Twojej strony, publikowane w dobrej jakości portalach. Jak znaleźć dobre miejsce do publikacji? Aby ułatwić to zadanie, przygotowaliśmy listę kilku czynników, na które przede wszystkim zwracamy uwagę przy poszukiwaniu miejscówki ?

✔️ Parametry DA / DR - Domain Authority i Domain Rating wskazują na siłę i jakość domeny. Zazwyczaj wysokie współczynniki oznaczają wartościową domenę. Choć nie zawsze ?

✔️ Ruch z wyszukiwarki - jeśli DR jest wysokie, ale ruch organiczny niemal zerowy, oznacza to że możesz znaleźć lepszą miejscówkę. Nie znaczy to że taki link byłby bezwartościowy, ale mógłby być lepszy.

✔️ Linki dofollow - najlepiej, aby link był dofollow i nie miał dopisku “rel=sponsored”.

✔️ Linki exact match - linki z anchorem, którym jest fraza kluczowa dla pozycjonowanej strony są bardzo dobre pod kątem wzmocnienia konkretnej frazy.

✔️ Tematyczność strony - jeśli Twój artykuł będzie pasować tematem do reszty strony, jest większa szansa, że trafi na zainteresowanego odbiorcę.

✔️ Koszt publikacji - może zaczynać się od kilkudziesięciu złotych a kończyć na kilkunastu tysiącach. Nie ma niestety jedynej słusznej rady ile powinien kosztować jeden artykuł. W każdym przypadku trzeba porównywać parametry serwisu i odwoływać się do swojego doświadczenia!
2021-10-12, 23:30
facebook
? Pozycjonowanie to jeden z najpopularniejszych sposobów na promocję Twojej firmy w Internecie. Dzięki dobrej widoczności w Google, oferta Twojej strony trafia szerokiej liczby osób. Długofalowe zwiększanie widoczności Twojej strony w sieci daje bardzo wymierne korzyści.

Zapytaj nas, co możemy zrobić dla Twojej firmy ?
2021-10-07, 12:00
facebook
Title (meta tytuł) to jeden z najważniejszych elementów do optymalizacji pod kątem SEO. Nieraz widzimy naprawdę spektakularne rezultaty, dzięki samej zmianie tego znacznika ?

Często różnego rodzaju narzędzia SEO pokazują określoną długość, jaką ma mieć title. Często też o to nas pytają Klienci - “Czy dany title nie jest za długi ? ?”

Google nigdzie nie określa jak długi ma być title! Wiele narzędzi wskazujących np. na max 70 zzs, sugeruje się długością wyświetlaną w wynikach wyszukiwania - jeśli title jest zbyt długi, pokazuje się tylko jego część, zakończona trzema kropkami.

Google bierze pod uwagę cały tytuł, nie tylko część która jest wyświetlana w wyszukiwarce. Zatem zbyt długie tagi title nie wpłyną negatywnie na Twoje SEO ? Warto jednak pamiętać, by najważniejsze słowa kluczowe znajdowały się na samym początku.
2021-10-05, 12:00
facebook
Jak sprawdzić czy Twoja strona jest prawidłowo pozycjonowana? Jest to pytanie szczególnie ważne dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z agencją SEO. Przygotowaliśmy 4 proste sposoby, dzięki którym sprawdzisz, czy wszystko jest okej ?
2021-09-30, 12:59
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.