facebook
https://www.facebook.com/silencepl/photos/a.337036623021838/2630299820362162/?type=3
2019-09-27, 09:06
facebook
Prowadzisz działalność, która cechuje się sezonowością i wyraźnymi trendami? ? ? Możesz zainwestować w Google Ads do podbicia sprzedaży w danym okresie ? Polecamy kampanie łączone – pozycjonowanie wraz z Google Adsami. W Silence! obsługujemy kompleksowo ?
2019-09-25, 08:30
facebook
Masz lokalny biznes i zależy Ci na dotarciu do klientów w Twoim mieście? Restauracje, sklepy, usługi – tutaj musisz zadbać o pozycjonowanie lokalne ?️, a wyświetlisz się na najwyższych pozycjach w wynikach związanych z wybranym regionem! Poniżej kilka wskazówek o pozycjonowaniu lokalnym?
2019-09-23, 08:30
facebook
Strona, która ma więcej niż jedną wersję językową pozwoli dotrzeć do szerszej liczby klientów. Szczególnie przydatna jest dla: ? wizytówek firmowych i ? sklepów internetowych.
Pamiętaj o:
? uwzględnieniu specyfiki kraju konsumenta
? dostosowaniu treści do aspektów kulturowych
? słownictwie i sensie wypowiedzi – maszynowe tłumaczenie może doprowadzić do katastrofy❗
Strona wielojęzyczna to absolutnie minimum, jeśli chcesz pozyskać klientów z zagranicy. Najpierw zadbaj o wersję angielską, a później możesz dodać kolejne języki – w zależności od rynku, który Cię interesuje ?
Pamiętaj o:
? uwzględnieniu specyfiki kraju konsumenta
? dostosowaniu treści do aspektów kulturowych
? słownictwie i sensie wypowiedzi – maszynowe tłumaczenie może doprowadzić do katastrofy❗
Strona wielojęzyczna to absolutnie minimum, jeśli chcesz pozyskać klientów z zagranicy. Najpierw zadbaj o wersję angielską, a później możesz dodać kolejne języki – w zależności od rynku, który Cię interesuje ?
2019-09-20, 08:30
facebook
Chcesz dowiedzieć się więcej o pozycjonowaniu stron wielojęzycznych? ??????
Przeczytaj najnowszy artykuł Silence! ⤵️ ⤵️ ⤵️
Przeczytaj najnowszy artykuł Silence! ⤵️ ⤵️ ⤵️
2019-09-18, 08:30
facebook
Zamierzasz zrobić wielojęzyczną stronę? Polecamy zrobienie jej na osobnej domenie! Dlaczego?
✔️ będziesz mógł zastosować osobny schemat linkbuildingu
✔️ łatwiej zbadasz słowa kluczowe i ocenisz ich potencjał na dany rynek
✔️ zarządzanie procesami SEO będzie łatwiejsze
✔️ rozdzielisz analitykę i uzyskasz bardziej miarodajne wyniki
✔️ będziesz mógł zastosować osobny schemat linkbuildingu
✔️ łatwiej zbadasz słowa kluczowe i ocenisz ich potencjał na dany rynek
✔️ zarządzanie procesami SEO będzie łatwiejsze
✔️ rozdzielisz analitykę i uzyskasz bardziej miarodajne wyniki
2019-09-16, 08:30
facebook
Do kanibalizacji treści ?️ dochodzi, gdy na jedno słowo kluczowe rankuje kilka podstron Twojej witryny, a algorytm Google nie jest w stanie dopasować najlepszej na dane zapytanie.
Efekt? Niezbyt dobry ? Pozycje w wyszukiwarce skaczą, a rankujące strony wymieniają się i konkurują ze sobą nawzajem. Dany URL może jednego dnia być na 5 pozycji, a następnego na 30, by potem wrócić do top10.
Dlaczego tak się dzieje? ?
❌ podstrony są pozycjonowane pod identyczne słowo kluczowe
❌ treści na stronie są zduplikowane
❌ podobne słowa kluczowe są w odnośnikach prowadzących do różnych podstron
❌ występują problemy z linkowaniem wewnętrznym
Jeśli kanibalizacji podlegają najważniejsze słowa kluczowe, warto przyjrzeć się witrynie. Ich usystematyzowanie może pomóc podnieść ogólną widoczność Twojej strony ?
Efekt? Niezbyt dobry ? Pozycje w wyszukiwarce skaczą, a rankujące strony wymieniają się i konkurują ze sobą nawzajem. Dany URL może jednego dnia być na 5 pozycji, a następnego na 30, by potem wrócić do top10.
Dlaczego tak się dzieje? ?
❌ podstrony są pozycjonowane pod identyczne słowo kluczowe
❌ treści na stronie są zduplikowane
❌ podobne słowa kluczowe są w odnośnikach prowadzących do różnych podstron
❌ występują problemy z linkowaniem wewnętrznym
Jeśli kanibalizacji podlegają najważniejsze słowa kluczowe, warto przyjrzeć się witrynie. Ich usystematyzowanie może pomóc podnieść ogólną widoczność Twojej strony ?
2019-09-13, 08:25
facebook
Opublikowaliśmy recenzję #SEOPlaybook. Co nam się podobało, a co jest do poprawy? Jeśli chcesz poznać naszą opinię o "kompleksowym przewodniku po pozycjonowaniu stron" autorstwa twórcy Surfer - zapraszamy do lektury ?
2019-09-11, 08:30
facebook
Jak często publikować na profilu firmy? ?
Nie publikuj tylko dla publikowania. Treści, które nie angażują odbiorców, ani nie niosą nic wartościowego – nie przyniosą Ci pożytku. Jeśli masz branżę, w której wiecznie dzieje się coś nowego, łatwo jest codziennie publikować coś ciekawego. W przypadku tych trudniejszych, ogranicz się do kilku razy w tygodniu, każdy post uprzednio przemyślawszy.
? Nasza wskazówka ? – na początku każdego miesiąca przygotuj plan publikacji, treści i grafiki. Możesz użyć funkcji harmonogramu i od razu ustalić terminy publikacji. Dodatkowo, na bieżąco dodawaj nowinki i aktualności.
? Jak publikować? ?
✅ Wstawiaj atrakcyjne zdjęcia – packshotom mówimy NIE ❗
✅ Dopasuj język do odbiorcy, aby był lekki i zrozumiały
✅ Używaj Call to Action („kup teraz”, „zobacz”)
✅ Postaw na jakość, a nie ilość!
Nie publikuj tylko dla publikowania. Treści, które nie angażują odbiorców, ani nie niosą nic wartościowego – nie przyniosą Ci pożytku. Jeśli masz branżę, w której wiecznie dzieje się coś nowego, łatwo jest codziennie publikować coś ciekawego. W przypadku tych trudniejszych, ogranicz się do kilku razy w tygodniu, każdy post uprzednio przemyślawszy.
? Nasza wskazówka ? – na początku każdego miesiąca przygotuj plan publikacji, treści i grafiki. Możesz użyć funkcji harmonogramu i od razu ustalić terminy publikacji. Dodatkowo, na bieżąco dodawaj nowinki i aktualności.
? Jak publikować? ?
✅ Wstawiaj atrakcyjne zdjęcia – packshotom mówimy NIE ❗
✅ Dopasuj język do odbiorcy, aby był lekki i zrozumiały
✅ Używaj Call to Action („kup teraz”, „zobacz”)
✅ Postaw na jakość, a nie ilość!
2019-09-09, 08:34
facebook
Lubimy się chwalić ?
Towarzyszyliśmy Łazienki Murlowscy przy zmianie strony internetowej. Udzielaliśmy porad, trzymaliśmy rękę na pulsie... No i jest wynik. Spektakularny ???
Gwałtowny wzrost widoczności w wynikach organicznych oraz wzrost liczby użytkowników o 94%! ? Gratulujemy! ?
Towarzyszyliśmy Łazienki Murlowscy przy zmianie strony internetowej. Udzielaliśmy porad, trzymaliśmy rękę na pulsie... No i jest wynik. Spektakularny ???
Gwałtowny wzrost widoczności w wynikach organicznych oraz wzrost liczby użytkowników o 94%! ? Gratulujemy! ?
2019-09-05, 08:30
facebook
Zaciekawił Cię ostatni post? ? Zaktualizowaliśmy nasz artykuł na temat sporządzania opisów produktów. Zobacz w jaki sposób zaprezentować opis, aby dobrze działał pod kątem SEO oraz zwiększał sprzedaż! ⤵️ ⤵️ ⤵️
2019-09-03, 08:30
facebook
Unikalna treść jest kluczowa, jeśli chodzi o SEO. Taki tekst jest bardziej wartościowy dla Google. Jeśli Twoje treści są powielone – spada siła Twojej witryny. Jest to problem dla dużych sklepów internetowych, w których są setki (lub tysiące!) produktów.
⚠️ BŁĄD Nr 1. Opisy zaciągasz z katalogów producenta i pozostawiasz w niezmienionej formie ➡️ produkty są niemożliwe do wypozycjonowania.
⚠️ BŁĄD Nr 2. Tę samą „unikalną” treść stosujesz do całej gamy podobnych produktów ➡️ produkty trudno wypozycjonować, bo dochodzi do kanibalizacji treści.
⚠️ BŁĄD Nr 3. Wstawiłeś taki sam opis na swoją stronę, aukcje na Allegro i ogłoszenia w OLX ➡️ wzmacniasz autorytet dużych serwisów i zmniejszasz swój.
Przekonaliśmy Cię już do przygotowywania unikalnych opisów? ? Oto kilka wskazówek:
✔️ Unikalność – zredaguj opisy, aby nie były kalką produktów konkurencji
✔️ Wypunktowania – wyszczególnij konkrety i atuty danego modelu
✔️ Język – dopasuj słownictwo do swoich konsumentów
✔️ Akapity – podziel tekst, jeśli jest dłuższy niż kilka linijek
✔️ Dokładność – precyzyjny opis odpowie na wszystkie pytania klientów
✔️ Formatowanie – czytelny font i nagłówki zachęcają do czytania
⚠️ BŁĄD Nr 1. Opisy zaciągasz z katalogów producenta i pozostawiasz w niezmienionej formie ➡️ produkty są niemożliwe do wypozycjonowania.
⚠️ BŁĄD Nr 2. Tę samą „unikalną” treść stosujesz do całej gamy podobnych produktów ➡️ produkty trudno wypozycjonować, bo dochodzi do kanibalizacji treści.
⚠️ BŁĄD Nr 3. Wstawiłeś taki sam opis na swoją stronę, aukcje na Allegro i ogłoszenia w OLX ➡️ wzmacniasz autorytet dużych serwisów i zmniejszasz swój.
Przekonaliśmy Cię już do przygotowywania unikalnych opisów? ? Oto kilka wskazówek:
✔️ Unikalność – zredaguj opisy, aby nie były kalką produktów konkurencji
✔️ Wypunktowania – wyszczególnij konkrety i atuty danego modelu
✔️ Język – dopasuj słownictwo do swoich konsumentów
✔️ Akapity – podziel tekst, jeśli jest dłuższy niż kilka linijek
✔️ Dokładność – precyzyjny opis odpowie na wszystkie pytania klientów
✔️ Formatowanie – czytelny font i nagłówki zachęcają do czytania
2019-08-29, 08:30
facebook
Niektóre osoby zgłaszając się po pozycjonowanie, chcą aby strona była przygotowana jedynie na 2-3 słowa kluczowe. My nasze działania prowadzimy kompleksowo. W trakcie audytu przeprowadzamy analizę fraz, wybierając te, które naszym zdaniem przyniosą klientowi najlepsze efekty. Czyli:
✔️ są konkurencyjne
✔️ mają dużą liczbę wyszukiwań
✔️ są bezpośrednio związane z biznesem klienta
Dzięki takiemu podejściu wybrane przez nas frazy będą pracować nad większym ruchem i wyższą sprzedażą. Samo pozycjonowanie to proces, który wymaga pracy nad całą stroną, dlatego w oparciu o 2-3 słowa kluczowe nie da się przeprowadzić efektywnych działań. Naszym wyróżnikiem jest nieograniczona liczba fraz, na które pozycjonujemy ? ?
✔️ są konkurencyjne
✔️ mają dużą liczbę wyszukiwań
✔️ są bezpośrednio związane z biznesem klienta
Dzięki takiemu podejściu wybrane przez nas frazy będą pracować nad większym ruchem i wyższą sprzedażą. Samo pozycjonowanie to proces, który wymaga pracy nad całą stroną, dlatego w oparciu o 2-3 słowa kluczowe nie da się przeprowadzić efektywnych działań. Naszym wyróżnikiem jest nieograniczona liczba fraz, na które pozycjonujemy ? ?
2019-08-27, 08:30
facebook
Największą zaletą Facebooka jest możliwość dokładnego ukierunkowania reklam na odbiorców. Facebook posiada miliony danych, które pozwolą Ci na precyzyjną targetację przekazu ?
Facebook Ads powodują u Twoich potencjalnych klientów potrzebę posiadania Twojego produktu. W odróżnieniu od Google Ads, kreacja reklamowa nie jest odpowiedzią na wyszukiwanie konkretnych fraz kluczowych. Reklama na Facebooku ma na celu sprawić, aby ktoś z grupy docelowej zainteresował się Twoim produktem, zanim jeszcze zacznie wyszukiwać informacje na jego temat ?
Facebook Ads powodują u Twoich potencjalnych klientów potrzebę posiadania Twojego produktu. W odróżnieniu od Google Ads, kreacja reklamowa nie jest odpowiedzią na wyszukiwanie konkretnych fraz kluczowych. Reklama na Facebooku ma na celu sprawić, aby ktoś z grupy docelowej zainteresował się Twoim produktem, zanim jeszcze zacznie wyszukiwać informacje na jego temat ?
2019-08-23, 08:30
facebook
Nasze działania regularnie raportujemy. Możesz też zawsze nas zapytać, jak wygląda sytuacja na Twojej stronie – szybko pośpieszymy z odpowiedzią ?
2019-08-21, 08:30
facebook
2019-08-19, 12:45
facebook
Prowadzimy regularne działania pozycjonowania dla salonu sukien ślubnych w Katowicach od kwietnia 2018 roku.
Wynikami chwalimy się poniżej ⤵️ ⤵️
Chciałbyś skutecznie wypozycjonować swój lokalny biznes? Zapraszamy do współpracy! ?
Wynikami chwalimy się poniżej ⤵️ ⤵️
Chciałbyś skutecznie wypozycjonować swój lokalny biznes? Zapraszamy do współpracy! ?
2019-08-19, 08:30
facebook
Strony typu „one page” są bardzo atrakcyjne wizualnie, ale okazują się niezwykle trudne do pozycjonowania. Jedna strona to znacznie mniej treści niż w przypadku pełnej witryny. A zatem, wtedy pozycjonujemy znacznie mniejszą liczbę słów kluczowych. Tworząc stronę z kilkoma podstronami:
✅ tworzysz czytelną strukturę dla użytkownika
✅ dedykowane podstrony dla każdej usługi to możliwość przyporządkowania odpowiednich słów kluczowych
✅ masz więcej konkurencyjnych podstron, które walczą o wysokie miejsca niezależnie od siebie
✅ więcej podstron = więcej treści = zwiększenie widoczności w Google na nowe słowa kluczowe i frazy z tzw. długiego ogona
Liczba podstron to sprawa indywidualna i zależy od Twojej branży, usług i konkurencji. Dlatego warto abyś stworzył podstronę dla każdej usługi, którą posiadasz. A na każdej podstronie możesz aktywnie pozycjonować po kilka najważniejszych słów kluczowych ?
✅ tworzysz czytelną strukturę dla użytkownika
✅ dedykowane podstrony dla każdej usługi to możliwość przyporządkowania odpowiednich słów kluczowych
✅ masz więcej konkurencyjnych podstron, które walczą o wysokie miejsca niezależnie od siebie
✅ więcej podstron = więcej treści = zwiększenie widoczności w Google na nowe słowa kluczowe i frazy z tzw. długiego ogona
Liczba podstron to sprawa indywidualna i zależy od Twojej branży, usług i konkurencji. Dlatego warto abyś stworzył podstronę dla każdej usługi, którą posiadasz. A na każdej podstronie możesz aktywnie pozycjonować po kilka najważniejszych słów kluczowych ?
2019-08-15, 08:30
facebook
Przebudowa strony wiąże się z poważnymi zagrożeniami pod względem widoczności w Google. Dlatego zadbaj, aby po publikacji nowej strony optymalizacja pod kątem SEO została zachowana.
Na co zwrócić uwagę? Pomocą śpieszy wam poniższa infografika ⤵️⤵️
Proces przebudowy strony może być trudny – zwłaszcza w przypadku rozbudowanych witryn. Zapraszamy do współpracy – chętnie pomożemy Ci z tym zadaniem ?
Na co zwrócić uwagę? Pomocą śpieszy wam poniższa infografika ⤵️⤵️
Proces przebudowy strony może być trudny – zwłaszcza w przypadku rozbudowanych witryn. Zapraszamy do współpracy – chętnie pomożemy Ci z tym zadaniem ?
2019-08-13, 08:30
facebook
Kilka razy zadawano nam pytanie, czy treść przetłumaczona z angielskiego zostanie uznana przez Google za duplikat. Na szczęście nie – treść powinna być unikalna pod względem fraz i składni w tym samym języku. Zatem jeśli masz stronę zagraniczną i chcesz wejść na rynek polski, możesz spokojnie przetłumaczyć treści ?
2019-08-09, 08:30
facebook
Prowadzisz lokalny biznes? W Google Ads możesz bardzo dokładnie dopasować lokalizację wyświetlania reklam. Poniżej przykład jednej z firm, której zależało na promowaniu swoich usług na określonych obszarach i w konkretnych miastach na Śląsku i w Małopolsce ⤵️
W Silence! optymalizujemy kampanie pod biznesy lokalne. Z nami uzyskasz odzew od grup docelowych, na których najbardziej Ci zależy. Szanujemy Twój budżet ?
W Silence! optymalizujemy kampanie pod biznesy lokalne. Z nami uzyskasz odzew od grup docelowych, na których najbardziej Ci zależy. Szanujemy Twój budżet ?
2019-08-07, 08:30
facebook
Nie daj się oszukać❗ Niestety czasem zdarza się, że agencje SEO świadczą usługi w sposób nierzetelny ? Brak podstawowej optymalizacji, śladowe liczby linków… A to przykłada się na brak wzrostu widoczności w Google.
Zobacz jak mierzyć efekty działań pozycjonowania agencji SEO ? ⤵️⤵️
Zobacz jak mierzyć efekty działań pozycjonowania agencji SEO ? ⤵️⤵️
2019-08-05, 08:30
facebook
Wiemy, że zależy Ci na czasie i nie zawsze możesz skorzystać z pomocy informatyka. Dlatego Ci pomożemy! ?
Jeśli dasz nam dostęp do panelu administracyjnego swojej witryny, wprowadzimy większość zaleceń samodzielnie (m.in. znaczniki, nagłówki, title) – będziemy mieć pewność, że optymalizacja przebiega prawidłowo ? Jednak aby wprowadzić niektóre zmiany techniczne ?️ (np. optymalizacja szybkości witryny) lub w przypadku braku systemu zarządzania treścią, będziesz musiał skorzystać z pomocy informatyka.
Jeśli dasz nam dostęp do panelu administracyjnego swojej witryny, wprowadzimy większość zaleceń samodzielnie (m.in. znaczniki, nagłówki, title) – będziemy mieć pewność, że optymalizacja przebiega prawidłowo ? Jednak aby wprowadzić niektóre zmiany techniczne ?️ (np. optymalizacja szybkości witryny) lub w przypadku braku systemu zarządzania treścią, będziesz musiał skorzystać z pomocy informatyka.
2019-08-01, 13:30
facebook
Jesteś ciekaw od czego zależy budżet na kampanie reklamowe w Google? Przeczytaj nasz najnowszy artykuł ⤵️ ⤵️ ⤵️ A dowiesz się:
✅ Co wpływa na budżet reklamowy Google Ads?
✅ Czy kliknięcie w reklamę i brak zakupu oznacza brak konwersji?
✅ Ile osób, które kliknęły w reklamę skonwertuje?
✅ Jak zmniejszyć koszt reklamy, przy jednoczesnym zachowaniu jej efektu?
Jeśli jesteś zainteresowany odpowiedzią na co najmniej jedno z tych pytań – zapraszamy do lektury! ?
✅ Co wpływa na budżet reklamowy Google Ads?
✅ Czy kliknięcie w reklamę i brak zakupu oznacza brak konwersji?
✅ Ile osób, które kliknęły w reklamę skonwertuje?
✅ Jak zmniejszyć koszt reklamy, przy jednoczesnym zachowaniu jej efektu?
Jeśli jesteś zainteresowany odpowiedzią na co najmniej jedno z tych pytań – zapraszamy do lektury! ?
2019-07-30, 08:30