Witamy na stronie biura prasowego firmy Silence!
facebook
https://www.facebook.com/silencepl/photos/a.337036623021838/2630299820362162/?type=3
2019-09-27, 09:06
facebook
Prowadzisz działalność, która cechuje się sezonowością i wyraźnymi trendami? ? ? Możesz zainwestować w Google Ads do podbicia sprzedaży w danym okresie ? Polecamy kampanie łączone – pozycjonowanie wraz z Google Adsami. W Silence! obsługujemy kompleksowo ?
2019-09-25, 08:30
facebook
Masz lokalny biznes i zależy Ci na dotarciu do klientów w Twoim mieście? Restauracje, sklepy, usługi – tutaj musisz zadbać o pozycjonowanie lokalne ?️, a wyświetlisz się na najwyższych pozycjach w wynikach związanych z wybranym regionem! Poniżej kilka wskazówek o pozycjonowaniu lokalnym?
2019-09-23, 08:30
facebook
Strona, która ma więcej niż jedną wersję językową pozwoli dotrzeć do szerszej liczby klientów. Szczególnie przydatna jest dla: ? wizytówek firmowych i ? sklepów internetowych.

Pamiętaj o:
? uwzględnieniu specyfiki kraju konsumenta
? dostosowaniu treści do aspektów kulturowych
? słownictwie i sensie wypowiedzi – maszynowe tłumaczenie może doprowadzić do katastrofy❗

Strona wielojęzyczna to absolutnie minimum, jeśli chcesz pozyskać klientów z zagranicy. Najpierw zadbaj o wersję angielską, a później możesz dodać kolejne języki – w zależności od rynku, który Cię interesuje ?
2019-09-20, 08:30
facebook
Chcesz dowiedzieć się więcej o pozycjonowaniu stron wielojęzycznych? ??????
Przeczytaj najnowszy artykuł Silence! ⤵️ ⤵️ ⤵️
2019-09-18, 08:30
facebook
Zamierzasz zrobić wielojęzyczną stronę? Polecamy zrobienie jej na osobnej domenie! Dlaczego?

✔️ będziesz mógł zastosować osobny schemat linkbuildingu
✔️ łatwiej zbadasz słowa kluczowe i ocenisz ich potencjał na dany rynek
✔️ zarządzanie procesami SEO będzie łatwiejsze
✔️ rozdzielisz analitykę i uzyskasz bardziej miarodajne wyniki
2019-09-16, 08:30
facebook
Do kanibalizacji treści ?️ dochodzi, gdy na jedno słowo kluczowe rankuje kilka podstron Twojej witryny, a algorytm Google nie jest w stanie dopasować najlepszej na dane zapytanie.

Efekt? Niezbyt dobry ? Pozycje w wyszukiwarce skaczą, a rankujące strony wymieniają się i konkurują ze sobą nawzajem. Dany URL może jednego dnia być na 5 pozycji, a następnego na 30, by potem wrócić do top10.

Dlaczego tak się dzieje? ?
❌ podstrony są pozycjonowane pod identyczne słowo kluczowe
❌ treści na stronie są zduplikowane
❌ podobne słowa kluczowe są w odnośnikach prowadzących do różnych podstron
❌ występują problemy z linkowaniem wewnętrznym

Jeśli kanibalizacji podlegają najważniejsze słowa kluczowe, warto przyjrzeć się witrynie. Ich usystematyzowanie może pomóc podnieść ogólną widoczność Twojej strony ?
2019-09-13, 08:25
facebook
Opublikowaliśmy recenzję #SEOPlaybook. Co nam się podobało, a co jest do poprawy? Jeśli chcesz poznać naszą opinię o "kompleksowym przewodniku po pozycjonowaniu stron" autorstwa twórcy Surfer - zapraszamy do lektury ?
2019-09-11, 08:30
facebook
Jak często publikować na profilu firmy? ?
Nie publikuj tylko dla publikowania. Treści, które nie angażują odbiorców, ani nie niosą nic wartościowego – nie przyniosą Ci pożytku. Jeśli masz branżę, w której wiecznie dzieje się coś nowego, łatwo jest codziennie publikować coś ciekawego. W przypadku tych trudniejszych, ogranicz się do kilku razy w tygodniu, każdy post uprzednio przemyślawszy.

? Nasza wskazówka ? – na początku każdego miesiąca przygotuj plan publikacji, treści i grafiki. Możesz użyć funkcji harmonogramu i od razu ustalić terminy publikacji. Dodatkowo, na bieżąco dodawaj nowinki i aktualności.

? Jak publikować? ?

✅ Wstawiaj atrakcyjne zdjęcia – packshotom mówimy NIE ❗
✅ Dopasuj język do odbiorcy, aby był lekki i zrozumiały
✅ Używaj Call to Action („kup teraz”, „zobacz”)
✅ Postaw na jakość, a nie ilość!
2019-09-09, 08:34
facebook
Lubimy się chwalić ?

Towarzyszyliśmy Łazienki Murlowscy przy zmianie strony internetowej. Udzielaliśmy porad, trzymaliśmy rękę na pulsie... No i jest wynik. Spektakularny ???

Gwałtowny wzrost widoczności w wynikach organicznych oraz wzrost liczby użytkowników o 94%! ? Gratulujemy! ?
2019-09-05, 08:30
facebook
Zaciekawił Cię ostatni post? ? Zaktualizowaliśmy nasz artykuł na temat sporządzania opisów produktów. Zobacz w jaki sposób zaprezentować opis, aby dobrze działał pod kątem SEO oraz zwiększał sprzedaż! ⤵️ ⤵️ ⤵️
2019-09-03, 08:30
facebook
Unikalna treść jest kluczowa, jeśli chodzi o SEO. Taki tekst jest bardziej wartościowy dla Google. Jeśli Twoje treści są powielone – spada siła Twojej witryny. Jest to problem dla dużych sklepów internetowych, w których są setki (lub tysiące!) produktów.

⚠️ BŁĄD Nr 1. Opisy zaciągasz z katalogów producenta i pozostawiasz w niezmienionej formie ➡️ produkty są niemożliwe do wypozycjonowania.

⚠️ BŁĄD Nr 2. Tę samą „unikalną” treść stosujesz do całej gamy podobnych produktów ➡️ produkty trudno wypozycjonować, bo dochodzi do kanibalizacji treści.

⚠️ BŁĄD Nr 3. Wstawiłeś taki sam opis na swoją stronę, aukcje na Allegro i ogłoszenia w OLX ➡️ wzmacniasz autorytet dużych serwisów i zmniejszasz swój.

Przekonaliśmy Cię już do przygotowywania unikalnych opisów? ? Oto kilka wskazówek:

✔️ Unikalność – zredaguj opisy, aby nie były kalką produktów konkurencji

✔️ Wypunktowania – wyszczególnij konkrety i atuty danego modelu

✔️ Język – dopasuj słownictwo do swoich konsumentów

✔️ Akapity – podziel tekst, jeśli jest dłuższy niż kilka linijek

✔️ Dokładność – precyzyjny opis odpowie na wszystkie pytania klientów

✔️ Formatowanie – czytelny font i nagłówki zachęcają do czytania
2019-08-29, 08:30
facebook
Niektóre osoby zgłaszając się po pozycjonowanie, chcą aby strona była przygotowana jedynie na 2-3 słowa kluczowe. My nasze działania prowadzimy kompleksowo. W trakcie audytu przeprowadzamy analizę fraz, wybierając te, które naszym zdaniem przyniosą klientowi najlepsze efekty. Czyli:

✔️ są konkurencyjne

✔️ mają dużą liczbę wyszukiwań

✔️ są bezpośrednio związane z biznesem klienta

Dzięki takiemu podejściu wybrane przez nas frazy będą pracować nad większym ruchem i wyższą sprzedażą. Samo pozycjonowanie to proces, który wymaga pracy nad całą stroną, dlatego w oparciu o 2-3 słowa kluczowe nie da się przeprowadzić efektywnych działań. Naszym wyróżnikiem jest nieograniczona liczba fraz, na które pozycjonujemy ? ?
2019-08-27, 08:30
facebook
Największą zaletą Facebooka jest możliwość dokładnego ukierunkowania reklam na odbiorców. Facebook posiada miliony danych, które pozwolą Ci na precyzyjną targetację przekazu ?

Facebook Ads powodują u Twoich potencjalnych klientów potrzebę posiadania Twojego produktu. W odróżnieniu od Google Ads, kreacja reklamowa nie jest odpowiedzią na wyszukiwanie konkretnych fraz kluczowych. Reklama na Facebooku ma na celu sprawić, aby ktoś z grupy docelowej zainteresował się Twoim produktem, zanim jeszcze zacznie wyszukiwać informacje na jego temat ?
2019-08-23, 08:30
facebook
Nasze działania regularnie raportujemy. Możesz też zawsze nas zapytać, jak wygląda sytuacja na Twojej stronie – szybko pośpieszymy z odpowiedzią ?
2019-08-21, 08:30
facebook
2019-08-19, 12:45
facebook
Prowadzimy regularne działania pozycjonowania dla salonu sukien ślubnych w Katowicach od kwietnia 2018 roku.
Wynikami chwalimy się poniżej ⤵️ ⤵️

Chciałbyś skutecznie wypozycjonować swój lokalny biznes? Zapraszamy do współpracy! ?
2019-08-19, 08:30
facebook
Strony typu „one page” są bardzo atrakcyjne wizualnie, ale okazują się niezwykle trudne do pozycjonowania. Jedna strona to znacznie mniej treści niż w przypadku pełnej witryny. A zatem, wtedy pozycjonujemy znacznie mniejszą liczbę słów kluczowych. Tworząc stronę z kilkoma podstronami:

✅ tworzysz czytelną strukturę dla użytkownika

✅ dedykowane podstrony dla każdej usługi to możliwość przyporządkowania odpowiednich słów kluczowych

✅ masz więcej konkurencyjnych podstron, które walczą o wysokie miejsca niezależnie od siebie

✅ więcej podstron = więcej treści = zwiększenie widoczności w Google na nowe słowa kluczowe i frazy z tzw. długiego ogona

Liczba podstron to sprawa indywidualna i zależy od Twojej branży, usług i konkurencji. Dlatego warto abyś stworzył podstronę dla każdej usługi, którą posiadasz. A na każdej podstronie możesz aktywnie pozycjonować po kilka najważniejszych słów kluczowych ?
2019-08-15, 08:30
facebook
Przebudowa strony wiąże się z poważnymi zagrożeniami pod względem widoczności w Google. Dlatego zadbaj, aby po publikacji nowej strony optymalizacja pod kątem SEO została zachowana.

Na co zwrócić uwagę? Pomocą śpieszy wam poniższa infografika ⤵️⤵️

Proces przebudowy strony może być trudny – zwłaszcza w przypadku rozbudowanych witryn. Zapraszamy do współpracy – chętnie pomożemy Ci z tym zadaniem ?
2019-08-13, 08:30
facebook
Kilka razy zadawano nam pytanie, czy treść przetłumaczona z angielskiego zostanie uznana przez Google za duplikat. Na szczęście nie – treść powinna być unikalna pod względem fraz i składni w tym samym języku. Zatem jeśli masz stronę zagraniczną i chcesz wejść na rynek polski, możesz spokojnie przetłumaczyć treści ?
2019-08-09, 08:30
facebook
Prowadzisz lokalny biznes? W Google Ads możesz bardzo dokładnie dopasować lokalizację wyświetlania reklam. Poniżej przykład jednej z firm, której zależało na promowaniu swoich usług na określonych obszarach i w konkretnych miastach na Śląsku i w Małopolsce ⤵️

W Silence! optymalizujemy kampanie pod biznesy lokalne. Z nami uzyskasz odzew od grup docelowych, na których najbardziej Ci zależy. Szanujemy Twój budżet ?
2019-08-07, 08:30
facebook
Nie daj się oszukać❗ Niestety czasem zdarza się, że agencje SEO świadczą usługi w sposób nierzetelny ? Brak podstawowej optymalizacji, śladowe liczby linków… A to przykłada się na brak wzrostu widoczności w Google.

Zobacz jak mierzyć efekty działań pozycjonowania agencji SEO ? ⤵️⤵️
2019-08-05, 08:30
facebook
Wiemy, że zależy Ci na czasie i nie zawsze możesz skorzystać z pomocy informatyka. Dlatego Ci pomożemy! ?

Jeśli dasz nam dostęp do panelu administracyjnego swojej witryny, wprowadzimy większość zaleceń samodzielnie (m.in. znaczniki, nagłówki, title) – będziemy mieć pewność, że optymalizacja przebiega prawidłowo ? Jednak aby wprowadzić niektóre zmiany techniczne ?️ (np. optymalizacja szybkości witryny) lub w przypadku braku systemu zarządzania treścią, będziesz musiał skorzystać z pomocy informatyka.
2019-08-01, 13:30
facebook
Jesteś ciekaw od czego zależy budżet na kampanie reklamowe w Google? Przeczytaj nasz najnowszy artykuł ⤵️ ⤵️ ⤵️ A dowiesz się:

✅ Co wpływa na budżet reklamowy Google Ads?
✅ Czy kliknięcie w reklamę i brak zakupu oznacza brak konwersji?
✅ Ile osób, które kliknęły w reklamę skonwertuje?
✅ Jak zmniejszyć koszt reklamy, przy jednoczesnym zachowaniu jej efektu?

Jeśli jesteś zainteresowany odpowiedzią na co najmniej jedno z tych pytań – zapraszamy do lektury! ?
2019-07-30, 08:30
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.