Witamy na stronie biura prasowego firmy Silence!
facebook
W Silence - marketing w Internecie nie tylko bierzemy udział w konferencjach branżowych, jako słuchacze, ale sami również dzielimy się wiedzą. Ostatnie dwa dni były bardzo pracowite dla Grzegorz Skiera, który w tym czasie wystąpił na dwóch eventach:

➡️ podczas gliwickiego spotkania Narzędzia marketingowe i komunikacyjne, gdzie opowiedział o budowaniu lejków sprzedażowych w AdWords i na Facebooku;

➡️ oraz w Katowichach na Lead Generation Case Studies - czyli skąd biorą się klienci?, gdzie poruszył temat pozyskiwania tanich leadów z PPC i tego, jak dobrać lepszy kanał i współczynnik konwersji".

Dziękujemy za zaproszenia ;)
2018-03-21, 13:48
facebook
— Products shown: Audyty SEO, Facebook Ads and Google AdWords.
2018-03-19, 10:47
facebook
Z myślą o naszych klientach śledzimy trendy i bierzemy udział w spotkaniach branżowych. Wczoraj nasz zespół pojawił się na 8. edycji #SEMkrk, gdzie na scenie wystąpili:

➡️Monika Kołodziejczyk,
➡️Bartłomiej Kaczmarczyk,
➡️Łukasz Kołodziejczyk,
➡️Katarzyna Baranowska,
➡️Marysia Cieślak,
➡️Oskar Braszczyński.

Prezentacje skupiały się wokół tematów: analityki, GTM-a, strategii SEO oraz AdWords. Do pracy wracamy z głowami pełnymi inspiracji
2018-03-10, 22:40
facebook
Pierwszy dzień konferencji #ilovemkt poświęcony w całości Social Mediom za nami. A trzeba przyznać, że działo się!

Zresztą wystarczy wspomnieć, że na scenie wystąpili: Artur Jabłoński, Rahim Blak, Tomasz Palak, Dagmara Pakulska, Bartłomiej Rak, Daniel Kędzierski, Jestem Interaktywna Ola Gościniak, Jakub Biel, Sylwia Dąbrowska, Joanna Ceplin, Rafał Masny, Szczepan Bentyn, Maciej Budzich, Lukasz Zelezny, Magdalena Urbaniak oraz Janina Bąk, żeby wszystko stało się jasne.

Ale przejdźmy do najważniejszego - krótkie podsumowanie solidnej dawki informacji, jaką zaserwowali nam prelegenci.

Facebook = Live, live i jeszcze raz live - to jest trend nr 1, dzięki któremu można utrzymać/zwiększyć zasięgi organiczne i... sprzedawać. Zaraz obok trzeba wymienić też grupy facebookowe.

Druga sprawa to współpraca z influencerami, dzięki którym można dotrzeć do szerokiego grona aktywnych osób zainteresowanych konkretną tematyką i zaprezentować im swoją usługę/markę/produkt- Magdalena Urbaniak z Brand24 opowiedziała o nawiązywaniu relacji i swoich początkach współpracy z zagranicznymi influencerami.

Statystyki i analiza danych - temat niezwykle ważny podczas prowadzenia działań promocyjnych (nie tylko w social mediach), a jednak często traktowany marginalnie - Janina Bąk opowiedziała pokrótce o triangulacji i korelacji, pokazała, co warto mierzyć w wybranych przypadkach i do czego mogą doprowadzić błędne interpretacje danych.

Kolejna rzecz - raczej zaskakująca - to temat kryptowalut i tego, jakie niosą ze sobą możliwości dla marketingu - opowiedział o tym Szczepan Bentyn twórca BentynCoinów ;)

Było trochę case'ów, informacji o targetowaniu reklam i przygotowaniu kreacji, Lukasz Zelezny opowiedział pokrótce o LinkedInie i narzędziach, które pozwalają mu zautomatyzować działania marketingowe, Rafal Masny skupił się natomiast na YouTubie. Było też o kwestiach prawnych związanych z RODO, co w zabawny sposób zaprezentował Tomasz Palak.

Ogólnie pierwszy dzień konferencji uważamy za udany - tak trzymać sprawny.marketing!
2018-03-07, 12:17
facebook
Zachęcamy do wzięcia udziału w konferencji "Efektywne narzędzia i usługi marketingowe oraz komunikacyjne, dla małych i średnich przedsiębiorstw”, która odbędzie się 21 marca w Gliwicach.

Jednym z prelegentów będzie nasz prezes Grzegorz Skiera, który podczas swojej prezentacji opowie o tym jak zbudować efektywne lejki sprzedażowe w AdWords i Facebook Ads.

Liczba miejsc na konferencji jest ograniczona, dlatego już teraz zachęcamy do rejestracji ;)
2018-03-01, 14:55
facebook
Minęły czasy, kiedy najważniejszą kartą przetargową w kampaniach sprzedażowych była niska cena. Obecnie na proces sprzedaży internetowej składa się wiele elementów, wśród których wymienić należy: znajomość marki przez potencjalnych kupujących oraz zaufanie, jakim ją darzą, ponadto duże znaczenie ma czas, w jakim może być dostarczony zamówiony produkt, jakość obsługi oraz przygotowanie strony docelowej (UX). Ważny jest również wybór kanałów promocji, który powinien być uzależniony od oferty oraz zainteresowań i zachowań potencjalnych jej odbiorców. Coś jeszcze przychodzi Ci do głowy? Zapraszamy do dyskusji ;)

grafika: memy.pl

— Products shown: Facebook Ads, Content Marketing, Google AdWords and Pozycjonowanie stron www.
2018-02-27, 10:15
facebook
Tego jak ważna jest analityka, nie musimy podkreślać. Chcemy jednak zwrócić uwagę na to, że prawidłowe podłączenie narzędzia statystycznego od Google jest dopiero wierzchołkiem góry lodowej. Tak naprawdę dopiero poznanie jego możliwości, pozwala przeprowadzić szczegółową analizę strony www i na tej podstawie wyciągnąć wnioski, które następnie mogą posłużyć do zaplanowania maksymalnie efektywnej strategii działania.
2018-02-22, 17:24
facebook
Firmy, które chcą dzisiaj aktywnie pozyskiwać klientów, wybierają inwestycje w e-marketing. Działania tego rodzaju wiążą się z przygotowaniem konkretnego planu pracy, ustaleniem celów, do których się dąży, a przede wszystkim na ciągłej analizie i optymalizacji podejmowanych kroków. Aby wszystko przebiegło sprawnie, potrzebne jest narzędzie analityczne, dzięki któremu będzie można na bieżąco podglądać efekty prowadzonych działań - my polecamy Google Analytics, o którego wdrożeniu - jeszcze zanim zostaną rozpoczęte działania promocyjne - w materiale video opowie Grzegorz Skiera :)

P.S.To nasz pierwszy materiał video, dlatego zależy nam na Twojej opinii ;)
2018-02-15, 14:22
facebook
Czy wiesz, że im więcej fanów ma Twój fanpage, tym bardziej Facebook stara się „zmotywować” Cię do skorzystania z dostępnych w serwisie płatnych opcji, obcinając ✂️✂️✂️ zasięgi organiczne Twojej strony?

Właśnie z tego powodu postanowiliśmy przygotować kilka porad na temat: czego nie robić, żeby dodatkowo nie ograniczać swoich zasięgów
2018-02-13, 05:27
facebook
— Products shown: Facebook Ads, Content Marketing, Google AdWords, Pozycjonowanie stron www and Szkolenia i consulting.
2018-02-08, 15:34
facebook
Na Blogu Silence czeka na Ciebie "świeży" wpis!
Tym razem odpowiadamy na pytanie:
❓"Czy Facebook Ads mogą ograniczać zasięgi naturalne postów?"❓
↘️ Kliknij i poznaj odpowiedź ↙️
2018-02-05, 12:16
facebook
https://www.facebook.com/silencepl/photos/a.134746623250840.23568.134745113250991/1725668444158642/?type=3
2018-02-01, 13:56
facebook
https://www.facebook.com/silencepl/photos/a.337036623021838.78460.134745113250991/1725668180825335/?type=3
2018-02-01, 13:56
facebook
Minęły już czasy reklamy, której celem było dotarcie do kogokolwiek z jakimkolwiek skutkiem - serio! ;) Obecnie najskuteczniejsze reklamy to te, które docierają do wybranych grup odbiorców ze spersonalizowanym komunikatem.

➡️ Lubisz jeździć na nartach? Zaprezentujemy Ci ofertę ze sprzętem narciarskim.
➡️ Właśnie się zaręczyliście? Pokażemy Wam sale weselne w Waszej okolicy.
➡️ Pracujesz jako szef kuchni? Polecimy Ci blogi kulinarne lub produkty, które mogą Cię zainspirować.
➡️ Oglądałaś/oglądałeś ostatnio stronę konkretnego sklepu, ale nie dokonałeś zakupu? Pokażemy Ci podobną ofertę, która może Cię zainteresować.
➡️ Zbliżają się urodziny Twojej bliskiej przyjaciółki? Polecimy Ci kilka prezentów.

Tak właśnie reklama powinna działać - odpowiadać na Twoje potrzeby, wzbudzając zainteresowanie :)

Jak często zdarza Ci się tego doświadczyć?

fot. memy.pl
2018-01-24, 17:09
facebook
— Products shown: Facebook Ads and Google AdWords.
2018-01-18, 15:18
facebook
Polecamy bardzo wartościowy artykuł od sprawny.marketing!

28 ekspertów wskazuje, jak w 2018 roku kreują się trendy i tendencje marketingowe.

Od siebie dodamy, że spodziewamy się, iż to będzie rok jeszcze większego dopasowania do zachowań i potrzeb użytkowników:

↪️ widzimy, że bezdyskusyjnie trzeba łączyć ze sobą poszczególne działania promocyjne, a używane w nich komunikaty wiązać w taki sposób, aby systematycznie budować konkretny wizerunek marki;
↪️ w związku z powszechnością reklam i stopniowym "znieczulaniem się" na nie użytkowników sieci, będzie trzeba jeszcze mocniej postawić na poznanie swojej grupy odbiorczej, a następnie personalizację komunikacji z nią;
↪️ video w dalszym ciągu jest jednym z najatrakcyjniejszych sposobów komunikowania się z odbiorcami, dlatego dobrze jest włączyć ten format do swojej strategii marketingowej;
↪️ jesteśmy też przekonani, że nie może być mowy o prowadzeniu działań marketingowych bez szczegółowego planu - naszym zdaniem najlepsze efekty przynosi realizacja rzetelnie przygotowanej strategii.

2018-01-16, 16:25
facebook
Możliwości Facebooka są bardzo szerokie! Postanowiliśmy zebrać dostępne formaty reklamowe w jednym miejscu ;) korzystacie z tych niestandardowych w swoich kampaniach?
2018-01-11, 11:41
facebook
Cześć!

Dziękujemy za odwiedziny :) Polub nas lub dodaj do obserwowanych, aby:

↪️ zyskać dostęp do przydatnych informacji na temat e-marketingu, w tym: pozycjonowania, SEM, content marketingu oraz Facebook Ads,
↪️ w pierwszej kolejności dowiadywać się o naszych projektach,
↪️ móc na bieżąco wymieniać się przemyśleniami na temat prowadzenia działań promocyjnych w sieci.

Klikając (y), a następnie wybierając "Wyświetlaj najpierw", masz pewność, że nie przegapisz żadnego posta!
2018-01-05, 15:00
facebook
Pozycjonowanie - dlaczego nie warto wybierać tej usługi❓
➡️ 8 powodów wymienia Grzegorz Skiera prezes Silence.
2018-01-03, 15:42
facebook
Dowiedz się, czego potrzebuje Twoja strona www, aby Google patrzyło na nią przychylniej
➡ porównaj ustawienia strony z naszymi zaleceniami z Checklisty SEO.

Aby ją pobrać, napisz w komentarzu "Pobieram", a w Messengerze otrzymasz linka do strony, na której jest dostępna.

2017-12-21, 14:48
facebook
Nie kupują za pośrednictwem kampanii PPC? Może to kwestia psychologii ⤵

Zastanów się, jak sam robisz zakupy w sieci. Wybierasz sklepy, które znasz, w których wcześniej kupowałeś lub robił to ktoś z Twoich znajomych, czy może decydujesz się na zakupy w sklepach, których oferta Ci się po prostu spodobała?

Zapraszamy na bloga, gdzie w artykule wyjaśniamy, dlaczego kampanie wizerunkowe mają wpływ na sprzedaż.
2017-12-14, 14:44
facebook
➡ Dzięki tym informacjom będziesz mógł zwiększyć konwersje lub pozyskać dane użytkowników Twojej strony, a następnie wykorzystać je na kolejnych etapach strategii promocyjnej.

Przedstawiamy 5 rzeczy, które możesz zrobić na swojej stronie, wykorzystując Marketing Automation.

Zapraszamy do przeczytania artykułu Grzegorza (y)

#marketing #MarketingAutomation
2017-11-15, 10:31
facebook
Elementem, który ma wpływ na liczbę konwersji w kampaniach PPC jest w dużym stopniu strona docelowa, na której użytkownicy lądują po kliknięciu w kreację reklamową.
➡➡ Dopiero w momencie, gdy odpowiednio ją przygotujesz, rozpocznij działania promocyjne. Przeczytaj więcej na ten temat na naszym blogu ⬇
2017-10-20, 10:28
facebook
Dziś nasz klient Osiedle Paryskie w Gliwicach, którego wspieramy w zakresie marketingu w internecie organizuje pierwsze Dni Otwarte. Pierwszy budynek już prawie gotowy i można go dziś zwiedzić wraz z kierownikiem budowy. Wszystkie osoby będące w okolicy zapraszamy! A klientowi dziękujemy za zaufanie!
2017-10-14, 11:51
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.