facebook
https://www.facebook.com/silencepl/photos/a.135256683199834/1894693157256169/?type=3
2018-06-22, 11:09
facebook
⭐ NOWY ARTYKUŁ NA BLOGU SILENCE ⭐
➡️ Prowadzisz lokalną restaurację/bar/kawiarnię?
➡️ Chcesz poszerzyć grono swoich klientów?
➡️ Budować świadomość marki wśród lokalnej społeczności?
Najlepszą drogą kontaktu z potencjalnymi i aktualnymi klientami są social media, wśród których na szczególną uwagę zasługują Instagram i Facebook.Na naszym blogu przeczytasz, jak robić to dobrze ;)
Polecamy również obejrzenie profili na Facebooku katowickich lokali takich jak: KAFEJ, Upojeni, Hurry Curry czy Drzwi Zwane Koniem ;)
➡️ Prowadzisz lokalną restaurację/bar/kawiarnię?
➡️ Chcesz poszerzyć grono swoich klientów?
➡️ Budować świadomość marki wśród lokalnej społeczności?
Najlepszą drogą kontaktu z potencjalnymi i aktualnymi klientami są social media, wśród których na szczególną uwagę zasługują Instagram i Facebook.Na naszym blogu przeczytasz, jak robić to dobrze ;)
Polecamy również obejrzenie profili na Facebooku katowickich lokali takich jak: KAFEJ, Upojeni, Hurry Curry czy Drzwi Zwane Koniem ;)
2018-06-20, 08:19
facebook
⭐ Czy w swoich reklamach wykorzystujesz personalizację komunikatu?
➡️ Używaj formy bezpośredniej "Ty".
➡️ Zadawaj pytania.
➡️ Odnoś się do bezpośrednich doświadczeń lub zainteresowań odbiorców.
⭐ Wśród miliona komunikatów, na które Twój odbiorca jest codziennie narażony, czy Twój zwraca jego uwagę?
Najważniejsze, aby w pierwszym zdaniu odnieść się do doświadczeń odbiorcy, np. wybierasz grupę, która siedzi akurat w kawiarni i piszesz "Czas na chwilę przerwy?" albo wybierasz osoby, które lubią pizzę i komunikujesz do nich "Lubisz pizzę? My też!"
W dalszej części komunikatu możesz nawiązać do swojej oferty lub produktu (ważne, żeby łączyły się z pierwszym zdaniem ;) )
To prosty sposób, na zwrócenie uwagi użytkownika i skierowanie go na swoją ścieżkę zakupową.
⭐ Spróbuj i sprawdź, jak to zadziała u Ciebie - a później podziel się z nami swoimi doświadczeniami ;)
źródło grafiki: www.obrazki.jeja.pl
➡️ Używaj formy bezpośredniej "Ty".
➡️ Zadawaj pytania.
➡️ Odnoś się do bezpośrednich doświadczeń lub zainteresowań odbiorców.
⭐ Wśród miliona komunikatów, na które Twój odbiorca jest codziennie narażony, czy Twój zwraca jego uwagę?
Najważniejsze, aby w pierwszym zdaniu odnieść się do doświadczeń odbiorcy, np. wybierasz grupę, która siedzi akurat w kawiarni i piszesz "Czas na chwilę przerwy?" albo wybierasz osoby, które lubią pizzę i komunikujesz do nich "Lubisz pizzę? My też!"
W dalszej części komunikatu możesz nawiązać do swojej oferty lub produktu (ważne, żeby łączyły się z pierwszym zdaniem ;) )
To prosty sposób, na zwrócenie uwagi użytkownika i skierowanie go na swoją ścieżkę zakupową.
⭐ Spróbuj i sprawdź, jak to zadziała u Ciebie - a później podziel się z nami swoimi doświadczeniami ;)
źródło grafiki: www.obrazki.jeja.pl
2018-06-12, 14:03
facebook
Grzegorz Skiera - nasz prezes - był pierwszym prelegentem podczas wczorajszego Czwartku Social Media. Opowiedział pokrótce o tym, jak na podstawie szczegółowej analizy naszych działań i zachowań naszych potencjalnych klientów 15-krotnie obniżyliśmy koszt pozyskania leada.
Drugie wystąpienie miała Agata Krypczyk z EmailLabs i SMSLabs, która opowiedziała o mailach transakcyjnych w e-commerce.
Jako ostatni wystąpił Andrzej Ogonowski z SMSAPI, opowiadając o tym, jak skutecznie prowadzić działania w social media dla branży B2B na przykładzie firmy SMSAPI.
Dziękujemy za spotkanie i do zobaczenia ;)
#czwrtk
Drugie wystąpienie miała Agata Krypczyk z EmailLabs i SMSLabs, która opowiedziała o mailach transakcyjnych w e-commerce.
Jako ostatni wystąpił Andrzej Ogonowski z SMSAPI, opowiadając o tym, jak skutecznie prowadzić działania w social media dla branży B2B na przykładzie firmy SMSAPI.
Dziękujemy za spotkanie i do zobaczenia ;)
#czwrtk
2018-06-08, 10:05
facebook
Dziś się chwalimy
2018-06-01, 09:06
facebook
➡️ Na taką promocję powinni stawiać deweloperzy!
Obecnie największa grupa klientów deweloperów
Obecnie największa grupa klientów deweloperów
2018-05-31, 10:35
facebook
#semkrk - nie może zabraknąć ekipy Silence!
2018-05-30, 14:19
facebook
Mamy pewną zagwozdkę i potrzebujemy Twojej pomocy ;)
Pamiętasz Akademię Silence? Chcemy ruszyć z nową edycją, ale... całkowicie ONLINE!
Szukamy tematów do materiałów video i tu pytanie do Ciebie:
➡️ o czym chciałbyś posłuchać w naszych materiałach - mowa oczywiście o szeroko rozumianym e-marketingu ;) Napisz w komentarzu do tego posta swoją propozycję, a jeśli ją wykorzystamy, otrzymasz od nas darmowe 30-minutowe e-konsultacje z zakresu marketingu w sieci, które poprowadzi Grzegorz Skiera!
Twoja pomoc będzie dla nas niezwykle cenna - bo to z myślą o Tobie ruszamy z odświeżoną wersją projektu Akademia Silence ;)
Pamiętasz Akademię Silence? Chcemy ruszyć z nową edycją, ale... całkowicie ONLINE!
Szukamy tematów do materiałów video i tu pytanie do Ciebie:
➡️ o czym chciałbyś posłuchać w naszych materiałach - mowa oczywiście o szeroko rozumianym e-marketingu ;) Napisz w komentarzu do tego posta swoją propozycję, a jeśli ją wykorzystamy, otrzymasz od nas darmowe 30-minutowe e-konsultacje z zakresu marketingu w sieci, które poprowadzi Grzegorz Skiera!
Twoja pomoc będzie dla nas niezwykle cenna - bo to z myślą o Tobie ruszamy z odświeżoną wersją projektu Akademia Silence ;)
2018-05-22, 14:30
facebook
https://www.facebook.com/silencepl/photos/a.135256683199834.23734.134745113250991/1848152465243572/?type=3
2018-05-17, 08:03
facebook
➡️ Bo tak naprawdę treść robi różnicę ;)
Treść ma kluczowe znaczenie - jeśli trafnie odnosi się do sytuacji odbiorcy komunikatu, jeśli została napisana językiem korzyści, jeśli za nią idą dowody np. w postaci rekomendacji zadowolonych klientów, wreszcie jeśli zawiera bezpośrednie zawołanie do działania.
Przygotowując treści reklamowe, pamiętaj o:
- jasnym komunikacie,
- poprawności językowej,
- języku korzyści,
- zawołaniu do działania.
Im lepiej dopasowana jest treść reklamy do potrzeb odbiorcy, tym większa szansa, że ten dokona oczekiwanej konwersji.
❓A Ty czytasz treści reklam, które widzisz w sieci ❓
grafika: www.obrazki.jeja.pl
Treść ma kluczowe znaczenie - jeśli trafnie odnosi się do sytuacji odbiorcy komunikatu, jeśli została napisana językiem korzyści, jeśli za nią idą dowody np. w postaci rekomendacji zadowolonych klientów, wreszcie jeśli zawiera bezpośrednie zawołanie do działania.
Przygotowując treści reklamowe, pamiętaj o:
- jasnym komunikacie,
- poprawności językowej,
- języku korzyści,
- zawołaniu do działania.
Im lepiej dopasowana jest treść reklamy do potrzeb odbiorcy, tym większa szansa, że ten dokona oczekiwanej konwersji.
❓A Ty czytasz treści reklam, które widzisz w sieci ❓
grafika: www.obrazki.jeja.pl
2018-05-15, 07:00
facebook
Kolejna edycja katowickiego Festiwalu SEO, na której nie może zabraknąć Silence!
2018-05-11, 16:03
facebook
Optymalizacja kampanii AdWords powinna być poparta jej wcześniejszą obserwacją oraz analizą wcześniej uzyskanych wyników. Po więcej szczegółów zapraszamy do naszego artykułu :)
2018-05-08, 15:24
facebook
Polecamy artykuł od NowyMarketing. Analityka jest nieodłączną częścią działań e-marketingowych, dlatego prawidłowe jej podłączenie jest jedną ze spraw kluczowych.
2018-05-03, 21:00
facebook
https://www.facebook.com/silencepl/photos/a.135256683199834.23734.134745113250991/1830484027010416/?type=3
2018-05-01, 21:02
facebook
Każda kampania reklamowa, niezależnie od jej charakteru oraz dostępnych narzędzi, powinna być przemyślana i realizowana w oparciu o konkretną strategię.
To strata czasu? Niekoniecznie! Sprawdź, co możesz zyskać, planując działania e-marketingowe.
To strata czasu? Niekoniecznie! Sprawdź, co możesz zyskać, planując działania e-marketingowe.
2018-04-26, 21:40
facebook
➡️ Czy reklamy kłamią?
W sieci krąży wiele opinii na temat tego, jak marketingowcy koloryzują rzeczywistość. Im lepiej "podrasowany" produkt w reklamie, tym większa szansa na jego sprzedaż - cóż, takie tezy odeszły w zapomnienie ;)
Dzisiaj liczy się przede wszystkim budowanie długofalowych relacji z klientem. A wszyscy zgodnie twierdzą, że kłamstwo ma krótkie nogi i wcześniej czy później wyjdzie na światło dzienne. A jak już prawda wyjdzie na jaw, to produkt jest "spalony" - zresztą tak, jak i firma, która kłamstwo wymyśliła.
Właśnie dlatego teraz w reklamach na pierwszy plan wysuwają się korzyści z użytkowania danej rzeczy, jej cechy szczególne i takie, które wyróżniają ją od innych dostępnych na rynku produktów. Ważne też jest to, aby komunikaty reklamowe były spersonalizowane i odpowiadały na konkretne potrzeby klientów.
Widziałeś ostatnio reklamy, które ewidentnie mijają się z prawdą?
W sieci krąży wiele opinii na temat tego, jak marketingowcy koloryzują rzeczywistość. Im lepiej "podrasowany" produkt w reklamie, tym większa szansa na jego sprzedaż - cóż, takie tezy odeszły w zapomnienie ;)
Dzisiaj liczy się przede wszystkim budowanie długofalowych relacji z klientem. A wszyscy zgodnie twierdzą, że kłamstwo ma krótkie nogi i wcześniej czy później wyjdzie na światło dzienne. A jak już prawda wyjdzie na jaw, to produkt jest "spalony" - zresztą tak, jak i firma, która kłamstwo wymyśliła.
Właśnie dlatego teraz w reklamach na pierwszy plan wysuwają się korzyści z użytkowania danej rzeczy, jej cechy szczególne i takie, które wyróżniają ją od innych dostępnych na rynku produktów. Ważne też jest to, aby komunikaty reklamowe były spersonalizowane i odpowiadały na konkretne potrzeby klientów.
Widziałeś ostatnio reklamy, które ewidentnie mijają się z prawdą?
2018-04-24, 21:01
facebook
https://www.facebook.com/silencepl/photos/a.135256683199834.23734.134745113250991/1815734795152006/?type=3
2018-04-19, 21:00
facebook
➡️ Szukasz aktywnej polskiej grupy na Facebooku o marketingu?
Polecamy bardzo wartościowy tekst od sprawny.marketing. Znajdziesz tu fajny spis grup, w których poruszane są zagadnienia m.in z takich tematów jak: social media, content marketingu, SEO i SEM czy e-commerce.
A Ty, które grupy chętnie śledzisz?
Polecamy bardzo wartościowy tekst od sprawny.marketing. Znajdziesz tu fajny spis grup, w których poruszane są zagadnienia m.in z takich tematów jak: social media, content marketingu, SEO i SEM czy e-commerce.
A Ty, które grupy chętnie śledzisz?
2018-04-17, 21:00
facebook
— Products shown: Audyty SEO, Facebook Ads, Content Marketing and Google AdWords.
2018-04-12, 08:20
facebook
Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, czy taka sama reklama skierowana do mężczyzn i kobiet wywołuje ten sam efekt? Cóż, okazuje się, że odpowiedź brzmi nie. Mężczyźni wolą krótkie i konkretne komunikaty, podobnie jeśli chodzi o grafiki. Kobiety z kolei szukają w reklamie czegoś więcej. Kierowane do nich komunikaty powinny być mniej konkretne, ale skupiające się na ich potrzebach. Mają za zadanie wywołanie konkretnych emocji, które wzbudzą chęć posiadania i zostaną podświadomie zapamiętane. Kobiety kupują głównie pod wpływem emocji, mężczyźni natomiast stawiają raczej na praktyczność.
źródło grafiki: memy.pl
źródło grafiki: memy.pl
2018-04-10, 08:32
facebook
Przygotowanie strategii e-marketingowej ma na celu maksymalizację efektów i optymalizację kosztów działania. Bez niej prowadzenie kampanii jest jak poruszanie się po omacku...
Zapraszamy do naszego artykułu, w którym podejmujemy temat tworzenia strategii e-marketingowych. Naszym zdaniem są one niezbędne, aby mówić o sukcesie w działaniach promocyjnych.
Klikaj i dowiedz się więcej ⬇️⬇️⬇️
Zapraszamy do naszego artykułu, w którym podejmujemy temat tworzenia strategii e-marketingowych. Naszym zdaniem są one niezbędne, aby mówić o sukcesie w działaniach promocyjnych.
Klikaj i dowiedz się więcej ⬇️⬇️⬇️
2018-04-05, 12:04
facebook
Z okazji Świąt Wielkanocnych życzymy Wam wielu pięknych chwil z dala od Internetu
2018-03-31, 10:45
facebook
Pomyśleliśmy, że przydatnym może okazać się proste zestawienie formatów reklamowych Google AdWords - po co szukać, jak można mieć wszystko w jednym miejscu ;)
— Products shown: Audyty SEO, Facebook Ads, Content Marketing, Google AdWords and Pozycjonowanie stron www.
— Products shown: Audyty SEO, Facebook Ads, Content Marketing, Google AdWords and Pozycjonowanie stron www.
2018-03-26, 06:23
facebook
Istnieje kilka powodów, dla których warto łączyć kampanie Facebook Ads i Google AdWords. Zapraszamy do najświeższego artykułu dostępnego na naszym blogu, gdzie o tym opowiadamy.
2018-03-23, 06:16