facebook
Google Discover jest nową usługą skierowaną przede wszystkim na urządzenia mobilne. Wyświetla treści zgodne z naszymi zainteresowaniami, jednak których nie zaczęliśmy jeszcze wyszukiwać. Jaki wpływ ma Google Discover na pozycjonowanie i tworzenie treści? ? Sprawdźmy! ?
https://www.silence.pl/blog/aktualnosci/jak-dziala-google-discover-i-w-jaki-sposob-wplynie-na-optymalizacje-stron
https://www.silence.pl/blog/aktualnosci/jak-dziala-google-discover-i-w-jaki-sposob-wplynie-na-optymalizacje-stron
2019-05-24, 09:12
facebook
Dlaczego warto znaleźć się w Google Maps?
Obecność na mapach Google jest dziś niezbędna, zwłaszcza jeśli chodzi o lokalne biznesy ? To dzięki Google Maps potencjalni klienci mogą Cię znaleźć! Powodów dla rejestracji jest wiele:
✔️ większa widoczność w Google – pomiędzy linkami reklamowymi a wynikami organicznymi może znaleźć się mapka Google z firmami w Twojej okolicy, które odpowiadają na zadane słowa kluczowe – jest to dodatkowe miejsce, dzięki któremu przyciągniesz zainteresowanie klientów! ?
✔️ pomoże w impulsywnych zakupach – ilu z nas wyciągało telefon w centrum miasta, aby znaleźć najbliższą kawiarnię czy otwartego fotografa „na już”? Jeśli będziesz obecny w Google Maps, pomoże to w przyciągnięciu klientów będących w nagłej potrzebie! ?
✔️ aktualna wizytówka – rejestrując firmę, oprócz adresu i opisu firmy (gdzie możesz schować słowa kluczowe ❗) możesz dodać takie dane jak telefon i godziny otwarcia – pomogą klientom w skontaktowaniu się z Tobą. Poza tym, każdy może dodać recenzję. Jeśli świadczysz usługi dobrej jakości i w przyjemnej atmosferze, zachęć klientów do wystawiania opinii – pięć gwiazdek z pewnością przyciągnie nowych konsumentów! ⭐⭐⭐⭐⭐
✔️ jest darmowa! ?
U nas wszyscy klienci, którym świadczymy usługi pozycjonowania, mają zakładany i optymalizowany profil na Google Maps w ramach usługi! ☺️
Obecność na mapach Google jest dziś niezbędna, zwłaszcza jeśli chodzi o lokalne biznesy ? To dzięki Google Maps potencjalni klienci mogą Cię znaleźć! Powodów dla rejestracji jest wiele:
✔️ większa widoczność w Google – pomiędzy linkami reklamowymi a wynikami organicznymi może znaleźć się mapka Google z firmami w Twojej okolicy, które odpowiadają na zadane słowa kluczowe – jest to dodatkowe miejsce, dzięki któremu przyciągniesz zainteresowanie klientów! ?
✔️ pomoże w impulsywnych zakupach – ilu z nas wyciągało telefon w centrum miasta, aby znaleźć najbliższą kawiarnię czy otwartego fotografa „na już”? Jeśli będziesz obecny w Google Maps, pomoże to w przyciągnięciu klientów będących w nagłej potrzebie! ?
✔️ aktualna wizytówka – rejestrując firmę, oprócz adresu i opisu firmy (gdzie możesz schować słowa kluczowe ❗) możesz dodać takie dane jak telefon i godziny otwarcia – pomogą klientom w skontaktowaniu się z Tobą. Poza tym, każdy może dodać recenzję. Jeśli świadczysz usługi dobrej jakości i w przyjemnej atmosferze, zachęć klientów do wystawiania opinii – pięć gwiazdek z pewnością przyciągnie nowych konsumentów! ⭐⭐⭐⭐⭐
✔️ jest darmowa! ?
U nas wszyscy klienci, którym świadczymy usługi pozycjonowania, mają zakładany i optymalizowany profil na Google Maps w ramach usługi! ☺️
2019-05-22, 09:25
facebook
A dziś pochwalimy się, co robimy dla jednego z naszych klientów!
Dla Fotolaboratorium Fotosilesia, zajmującym się dostarczaniem usług fotograficznych na rynek lokalny oraz sprzedażą produktów związanych z fotografią, prowadzimy kompleksowe działania ? Pozycjonowanie (w tym regularne audyty SEO), Google Ads i Facebook Ads.
Nasze działania prowadzimy dwutorowo:
✔️ wysoka widoczność dla usług fotograficznych świadczonych na Śląsku w lokalnych wynikach wyszukiwania
✔️ wysoka widoczność dla produktów fotograficznych w całej Polsce
Co zrobiliśmy❓ Audyty techniczne, analiza słów kluczowych, optymalizacja treści na stronie pod kątem SEO.
A oto efekty: stały wzrost widoczności strony w Google oraz TOP1 ? dla fraz najważniejszych dla klienta: fotograf Katowice, odbitki fotograficzne Katowice, odbitki cyfrowe Katowice, wydruki na płótnie, zdjęcia wielkoformatowe, wywoływanie negatywów. Poniższy wykres pokazuje ilość pozycji TOP3 w Google. ⬇️ ⬇️
Podczas trwania naszej współpracy klient zmienił swoją stronę kilkukrotnie. Dzięki audytom kontrolnym SEO, strona po zmianach uzyskała jeszcze lepszą widoczność w Google! ??
Skontaktuj się z nami i sprawdź jakie rozwiązania możemy zaproponować dla Twojej strony!
Dla Fotolaboratorium Fotosilesia, zajmującym się dostarczaniem usług fotograficznych na rynek lokalny oraz sprzedażą produktów związanych z fotografią, prowadzimy kompleksowe działania ? Pozycjonowanie (w tym regularne audyty SEO), Google Ads i Facebook Ads.
Nasze działania prowadzimy dwutorowo:
✔️ wysoka widoczność dla usług fotograficznych świadczonych na Śląsku w lokalnych wynikach wyszukiwania
✔️ wysoka widoczność dla produktów fotograficznych w całej Polsce
Co zrobiliśmy❓ Audyty techniczne, analiza słów kluczowych, optymalizacja treści na stronie pod kątem SEO.
A oto efekty: stały wzrost widoczności strony w Google oraz TOP1 ? dla fraz najważniejszych dla klienta: fotograf Katowice, odbitki fotograficzne Katowice, odbitki cyfrowe Katowice, wydruki na płótnie, zdjęcia wielkoformatowe, wywoływanie negatywów. Poniższy wykres pokazuje ilość pozycji TOP3 w Google. ⬇️ ⬇️
Podczas trwania naszej współpracy klient zmienił swoją stronę kilkukrotnie. Dzięki audytom kontrolnym SEO, strona po zmianach uzyskała jeszcze lepszą widoczność w Google! ??
Skontaktuj się z nami i sprawdź jakie rozwiązania możemy zaproponować dla Twojej strony!
2019-05-20, 14:12
facebook
Jak było na tegorocznym Festiwalu SEO w Katowicach? Czy konferencja spełniła nasze oczekiwania? ???
Przeczytajcie relację i nasze recenzje prezentacji ⤵️⤵️⤵️
Przeczytajcie relację i nasze recenzje prezentacji ⤵️⤵️⤵️
2019-05-15, 10:28
facebook
Wszystkim Życzymy Radosnych i Spokojnych Świąt!
2019-04-19, 21:51
facebook
?Chcesz pozyskiwać klientów przez Internet? Marketing internetowy KROK PO KROKU dla początkujących (i nie tylko) w jednym filmie! ?
✅ SEO
✅ Reklamy w Google i na Facebooku
✅ Remarketing
✅ Analiza słów kluczowych, UX i wiele innych
Skorzystaj z prawdziwej pigułki wiedzy, dowiedz się jak prowadzić skuteczne kampanie w Internecie. Silence! i oglądamy ? ⬇️⬇️⬇️
https://www.youtube.com/watch?v=vX_qpkbHPDk
✅ SEO
✅ Reklamy w Google i na Facebooku
✅ Remarketing
✅ Analiza słów kluczowych, UX i wiele innych
Skorzystaj z prawdziwej pigułki wiedzy, dowiedz się jak prowadzić skuteczne kampanie w Internecie. Silence! i oglądamy ? ⬇️⬇️⬇️
https://www.youtube.com/watch?v=vX_qpkbHPDk
2019-04-08, 11:16
facebook
Od czasu gdy w naszej firmie wdrożyliśmy Google Data Studio uwielbiamy robić raporty! :) ???
Każdy z naszych klientów otrzymuje dostęp do raportów online z przeprowadzanych dla niego kampanii. Dzięki temu jest w stanie na bieżąco obserwować efekty przeprowadzanych przez nas działań. Dodatkowo każdemu klientowi oferujemy dostosowania raportu do jego potrzeb i oczekiwań.
PS. Z niecierpliwością czekamy aż Senuto wdroży integrację z Google Data Studio ???
Każdy z naszych klientów otrzymuje dostęp do raportów online z przeprowadzanych dla niego kampanii. Dzięki temu jest w stanie na bieżąco obserwować efekty przeprowadzanych przez nas działań. Dodatkowo każdemu klientowi oferujemy dostosowania raportu do jego potrzeb i oczekiwań.
PS. Z niecierpliwością czekamy aż Senuto wdroży integrację z Google Data Studio ???
2019-04-02, 10:38
facebook
4 RZECZY, które sprawią, że TWÓJ UX poszybuje w górę? ?Oto nasze podpowiedzi co zrobić, aby Twoja strona lepiej konwertowała!
✅ Wezwanie do działania! Napisz na stronie co powinien zrobić użytkownik. "Skontaktuj się", "Napisz do nas", "Zadzwoń!" - to proste zwroty, które skutecznie zwiększą Ci konwersję.
✅Zaprojektuj widoczne numery telefonu oraz adres e-mail.
✅ Zapewnij "klikalność"! Jeżeli na stronie masz już numer telefonu i mail, to zrób tak, aby były klikalne. Nie ma nic gorszego niż kopiowanie tych elementów na wersji mobilnej (brrr ?)
✅ Stwórz prosty formularz kontaktowy. Nie każdy ma zdefiniowaną skrzynkę e-mail na swoim urządzeniu, daj więc użytkownikowi możliwość wysłania wiadomości przez formularz. Ale zrób go prosty! Pola na imię, telefon, e-mail i treść wiadomości - zupełnie wystarczą!
I ostatni, bonusowy TIP, dla tych którzy dobrnęli do końca (? ?) - wspomnianych numerów telefonów i adresów e-mail umieść na stronie jak najmniej. Najlepiej po jednym. To pozwoli Ci łatwiej mierzyć konwersje. A te, z dobrze zaprojektowaną stroną, przyjdą same!
To jak? Czas na zmiany? ?
✅ Wezwanie do działania! Napisz na stronie co powinien zrobić użytkownik. "Skontaktuj się", "Napisz do nas", "Zadzwoń!" - to proste zwroty, które skutecznie zwiększą Ci konwersję.
✅Zaprojektuj widoczne numery telefonu oraz adres e-mail.
✅ Zapewnij "klikalność"! Jeżeli na stronie masz już numer telefonu i mail, to zrób tak, aby były klikalne. Nie ma nic gorszego niż kopiowanie tych elementów na wersji mobilnej (brrr ?)
✅ Stwórz prosty formularz kontaktowy. Nie każdy ma zdefiniowaną skrzynkę e-mail na swoim urządzeniu, daj więc użytkownikowi możliwość wysłania wiadomości przez formularz. Ale zrób go prosty! Pola na imię, telefon, e-mail i treść wiadomości - zupełnie wystarczą!
I ostatni, bonusowy TIP, dla tych którzy dobrnęli do końca (? ?) - wspomnianych numerów telefonów i adresów e-mail umieść na stronie jak najmniej. Najlepiej po jednym. To pozwoli Ci łatwiej mierzyć konwersje. A te, z dobrze zaprojektowaną stroną, przyjdą same!
To jak? Czas na zmiany? ?
2019-03-20, 19:30
facebook
W ostatnich dniach w SEO i marketingowych mediach pojawia się coraz więcej informacji o potencjalnych zmianach algorytmów. Dziś już mamy potwierdzenie.
Co to oznacza? Że możliwe są nieoczekiwane spadki, ale też wzrosty pozycji Twojej strony w Google. Naszym zadaniem jest ich analiza i wyciąganie wniosków. Także wyzwania czekają! ??
Co to oznacza? Że możliwe są nieoczekiwane spadki, ale też wzrosty pozycji Twojej strony w Google. Naszym zadaniem jest ich analiza i wyciąganie wniosków. Także wyzwania czekają! ??
2019-03-14, 08:27
facebook
Prowadząc kampanię Google Ads dążymy przede wszystkim do uzyskania jak największej ilości konwersji.
Jednocześnie pracując nad optymalizacją możemy obniżyć koszty ? ? prowadzenia kampanii nie tracąc przy tym przyrostu konwersji.
Jak to zrobić? ???
Poniżej pracowaliśmy dla klienta zajmującego się udzielaniem pożyczek pod zastaw samochodu.
W ramach optymalizacji, na podstawie pozyskanego ruchu, ➡wykluczyliśmy niechciane zapytania.
➡Dobraliśmy najbardziej efektywny tryb strategii ustalania stawek.
➡Dopasowaliśmy dni oraz godziny wyświetlania się reklam.
➡Skierowaliśmy ruch na konwertujące regiony.
➡Określiliśmy jaka grupa demograficzna jest najlepsza.
➡Dostosowaliśmy stawki pod kątem urządzeń, na których wyświetlana jest reklama.
➡Ustawiliśmy także optymalne budżety pomiędzy reklamami w sieci reklamowej a sieci wyszukiwania.
W 3 miesiące 2-krotny spadek kosztów kampanii przy zachowaniu tej samej konwersji.
Wynik zobaczcie na wykresie⤵⤵⤵
Jednocześnie pracując nad optymalizacją możemy obniżyć koszty ? ? prowadzenia kampanii nie tracąc przy tym przyrostu konwersji.
Jak to zrobić? ???
Poniżej pracowaliśmy dla klienta zajmującego się udzielaniem pożyczek pod zastaw samochodu.
W ramach optymalizacji, na podstawie pozyskanego ruchu, ➡wykluczyliśmy niechciane zapytania.
➡Dobraliśmy najbardziej efektywny tryb strategii ustalania stawek.
➡Dopasowaliśmy dni oraz godziny wyświetlania się reklam.
➡Skierowaliśmy ruch na konwertujące regiony.
➡Określiliśmy jaka grupa demograficzna jest najlepsza.
➡Dostosowaliśmy stawki pod kątem urządzeń, na których wyświetlana jest reklama.
➡Ustawiliśmy także optymalne budżety pomiędzy reklamami w sieci reklamowej a sieci wyszukiwania.
W 3 miesiące 2-krotny spadek kosztów kampanii przy zachowaniu tej samej konwersji.
Wynik zobaczcie na wykresie⤵⤵⤵
2019-02-13, 15:29
facebook
Zmiana strony to ważny i ekscytujący moment dla firmy. ? W większości wypadków operacja ta łączy się z ogromnym nakładem pracy nad jej grafiką oraz treścią. W końcu, po długich dniach oczekiwania nadchodzi moment jej uruchomienia... i wielkie zaskoczenie, by nie powiedzieć frustracja gdy nagle drastycznie spada liczba użytkowników ją odwiedzających, a co za tym idzie liczba zapytań...
⚠Co zatem zrobić, żeby nie stracić dotychczasowego ruchu i pozycji w wyszukiwarce Google przy zmianie dotychczasowej strony na nową ?
Przede wszystkim zadbaj o:
➡ strukturę treści - mapa starej i nowej strony powinna być podobna. Jeżeli na nowej stronie obetniesz ilość zakładek/treści/produktów w sklepie z pewnością serwujesz sobie spadek odwiedzin, ⬅
➡ przekierowania 301 - przy zmianie strony w większości wypadków zmieniają się też adresy URL podstron. Linki do nich prowadzące "stracą swoją moc". Zadbaj oto aby przekierować je na właściwe podstrony, ⬅
➡ meta tagi - głównie znaczniki - zadbaj o to aby zawierały słowa kluczowe, ⬅
➡ nie blokuj Google'a - to często spotykany błąd, kiedy to webmaster zapomni przy uruchomieniu nowej strony ściągnąć blokady przed Googlem, które stosował na etapie produkcji, ⬅
➡ nie zapomnij o instalacji kodu Google Analytics czy Google Tag Manager. ⬅
Więcej informacji znajdziesz tutaj
https://goo.gl/3dXQ37
A poniżej wykres widoczności strony, gdzie firma przy zmianie swojej strony zapomniała o aspektach SEO:
A Kiedy nie trzeba pamiętać o SEO przy zmianie strony?
Gdy ze strony OnePage przechodzisz na stronę OnePage.
⚠Co zatem zrobić, żeby nie stracić dotychczasowego ruchu i pozycji w wyszukiwarce Google przy zmianie dotychczasowej strony na nową ?
Przede wszystkim zadbaj o:
➡ strukturę treści - mapa starej i nowej strony powinna być podobna. Jeżeli na nowej stronie obetniesz ilość zakładek/treści/produktów w sklepie z pewnością serwujesz sobie spadek odwiedzin, ⬅
➡ przekierowania 301 - przy zmianie strony w większości wypadków zmieniają się też adresy URL podstron. Linki do nich prowadzące "stracą swoją moc". Zadbaj oto aby przekierować je na właściwe podstrony, ⬅
➡ meta tagi - głównie znaczniki - zadbaj o to aby zawierały słowa kluczowe, ⬅
➡ nie blokuj Google'a - to często spotykany błąd, kiedy to webmaster zapomni przy uruchomieniu nowej strony ściągnąć blokady przed Googlem, które stosował na etapie produkcji, ⬅
➡ nie zapomnij o instalacji kodu Google Analytics czy Google Tag Manager. ⬅
Więcej informacji znajdziesz tutaj
https://goo.gl/3dXQ37
A poniżej wykres widoczności strony, gdzie firma przy zmianie swojej strony zapomniała o aspektach SEO:
A Kiedy nie trzeba pamiętać o SEO przy zmianie strony?
Gdy ze strony OnePage przechodzisz na stronę OnePage.
2019-02-01, 11:53
facebook
Pozycjonowanie to proces i systematyczna praca nad stroną. Ale konsekwencja popłaca! ? Dobrym przykładem jest poniższy wykres. Obrazuje on widoczność w Google strony naszego Klienta (jednego ze śląskich deweloperów).⤵️ ⤵️ ⤵️
? Deweloper buduje osiedle w jednej z większych miejscowości na Śląsku. Od długiego czasu jest wypozycjonowany na najważniejsze słowa kluczowe w Google na pierwszych miejscach np.: "nowe mieszkania {nazwa miasta}", co przynosi mu efekty w postaci ruchu i zapytań. Ale te kilka fraz to nie wszystko! Ważny jest również długi ogon. To zaskakujące, ale według Google'a 15% wyszukiwanych dziennie haseł to frazy, których Google wcześniej nie spotkał. Ze statystyk wyraźnie wynika, że strona była widoczna w ostatnich 28 dniach dla aż 557 słów kluczowych ?
Jak osiągnąć taką widoczność?
✔️ po pierwsze optymalizacja SEO (w tym regularne audyty kontrolne!)
✔️ po drugie regularne zdobywanie linków
✔️ po trzecie cierpliwość i pilnowanie obranej strategii
Warto również zwrócić uwagę, że jednokrotna optymalizacja nie jest gwarancją sukcesu. Dlatego strony klientów audytujemy co najmniej raz na kwartał.
A Wy? Pilnujecie, by Wasze strony były regularnie kontrolowane pod kątem SEO? ? ?
? Deweloper buduje osiedle w jednej z większych miejscowości na Śląsku. Od długiego czasu jest wypozycjonowany na najważniejsze słowa kluczowe w Google na pierwszych miejscach np.: "nowe mieszkania {nazwa miasta}", co przynosi mu efekty w postaci ruchu i zapytań. Ale te kilka fraz to nie wszystko! Ważny jest również długi ogon. To zaskakujące, ale według Google'a 15% wyszukiwanych dziennie haseł to frazy, których Google wcześniej nie spotkał. Ze statystyk wyraźnie wynika, że strona była widoczna w ostatnich 28 dniach dla aż 557 słów kluczowych ?
Jak osiągnąć taką widoczność?
✔️ po pierwsze optymalizacja SEO (w tym regularne audyty kontrolne!)
✔️ po drugie regularne zdobywanie linków
✔️ po trzecie cierpliwość i pilnowanie obranej strategii
Warto również zwrócić uwagę, że jednokrotna optymalizacja nie jest gwarancją sukcesu. Dlatego strony klientów audytujemy co najmniej raz na kwartał.
A Wy? Pilnujecie, by Wasze strony były regularnie kontrolowane pod kątem SEO? ? ?
2019-01-25, 13:47
facebook
✅ Zabierz swoją stronę do lekarza... tj. do specjalisty SEO! ? Bo audyt SEO jest jak dobrze postawiona diagnoza. Zadbaj więc o solidny zastrzyk widoczności i stosuj regularną profilaktykę.?⚕️
✅ O tym dlaczego warto zafundować stronie taką solidną kurację, czym dokładnie jest audyt SEO i ile to kosztuje piszemy właśnie na blogu. Łapcie solidną porcję wiedzy w - nomen omen - pigułce ??
✅ O tym dlaczego warto zafundować stronie taką solidną kurację, czym dokładnie jest audyt SEO i ile to kosztuje piszemy właśnie na blogu. Łapcie solidną porcję wiedzy w - nomen omen - pigułce ??
2019-01-15, 20:00
facebook
Zdrowych i Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia życzy Silence??
2018-12-21, 13:43
facebook
O tym że szybkość ładowania strony ma wpływ na jej pozycje w Google zapewne słyszeliście. Na pewno ma to wpływ na użyteczność (UX). Użytkownik dziś nie chce czekać.
Ale czy to wpływa zawsze na pozycje w Google?
Zapraszamy do przeczytania wpisu na naszym blogu!
https://goo.gl/hXD676
Ale czy to wpływa zawsze na pozycje w Google?
Zapraszamy do przeczytania wpisu na naszym blogu!
https://goo.gl/hXD676
2018-11-29, 12:25
facebook
Bardzo smaczna wersja Halloween w Silence
2018-10-29, 11:26
facebook
Silence zatrudnia - sprawdź szczegóły
2018-10-19, 12:59
facebook
Prowadzisz własny biznes? Poszukujesz sposobu jak wypromować swoją firmę w Internecie?
2018-10-02, 09:42
facebook
W ramach cyklu ABC menadżera źródłami swoich menadżerskich inspiracji podzielił się Grzegorz Skiera !
2018-08-03, 12:26
facebook
https://www.facebook.com/silencepl/photos/a.135256683199834/1948036615255156/?type=3
2018-07-25, 12:09
facebook
➡️ Bo grunt to zwrócenie uwagi potencjalnych klientów!
Co sądzicie⬇️⬇️⬇️
❓Czy prawdą jest, że dobre hasło reklamowe ma kluczowe znaczenie dla liczby zakupów (nie tylko w Internecie)❓
Źródło grafiki: memy.pl
Co sądzicie⬇️⬇️⬇️
❓Czy prawdą jest, że dobre hasło reklamowe ma kluczowe znaczenie dla liczby zakupów (nie tylko w Internecie)❓
Źródło grafiki: memy.pl
2018-07-11, 19:57
facebook
POLECAMY artykuł od sprawny.marketing!
O czym? O działaniach marketingowych w obliczu prawa ;)
O czym? O działaniach marketingowych w obliczu prawa ;)
2018-07-06, 09:27
facebook
Dziś wieczorem bierzemy udział w wydarzeniu “Zaskakujący Customer Experience” w Krakowie! Gdzie doszkalamy się na temat doświadczeń użytkownika w e-commerce i nie tylko ;)
2018-07-04, 19:49
facebook
⭐ NOWY ARTYKUŁ NA BLOGU SILENCE ⭐
Porady facebookowe dla stawiających pierwsze kroki w blogosferze ;)
➡️ fanpage
➡️ grupy
➡️ reklamy
Jak robić to dobrze ;)
Po szczegóły zapraszamy na naszego bloga
Porady facebookowe dla stawiających pierwsze kroki w blogosferze ;)
➡️ fanpage
➡️ grupy
➡️ reklamy
Jak robić to dobrze ;)
Po szczegóły zapraszamy na naszego bloga
2018-06-28, 09:56