Witamy na stronie biura prasowego firmy Silence!
facebook
? Środa, godz. 12:00. ? Zapraszamy na kolejny live!
Tym razem tematycznie: przedstawimy podstawy SEO ?
Jak dobrać słowa kluczowe i jak przygotować stronę pod kątem pozycjonowania? Dowiesz się o tym już w najbliższą środę ?

➡️ Jeśli chcesz, aby Twoja strona zaczęła być widoczna w Google - koniecznie bądź z nami!
2020-05-15, 12:08
facebook
Blog firmowy to świetna okazja do:

? poszerzenia widoczności Twojej strony w Internecie
? ukazania się z perspektywy eksperta
? znalezienia nowych grup odbiorców
? tworzenia przekazów na każdym poziomie lejka sprzedażowego

Zobacz jak precyzyjnie trafiać do klientów ⤵️
2020-05-14, 12:00
facebook
https://www.facebook.com/silencepl/videos/1158155317866660/
2020-05-13, 12:00
facebook
? Masz pytania dotyczące SEO? Chcesz dowiedzieć się więcej o marketingu internetowym?

? Dziś o 12:00 Q&A na żywo! ?
Nie przegap! ?
2020-05-13, 10:30
facebook
? Jutro o 12:00 Q&A na żywo! ? Zadaj nam pytania - a my odpowiemy!

Dowiedz się jak dotrzeć do klientów i skutecznie sprzedawać swoje usługi przez sieć. Będziemy mieli dla Was prezent ? więc zostańcie do końca!
2020-05-12, 12:00
facebook
Z poczatkiem tego roku trafił do nas pod opiekę SEO sklep internetowy z branży mebli dziecięcych. Wykonaliśmy optymalizację strony i treści, stale zdobywamy wartościowe linki do strony. Wykres poniższy przedstawia ruch z wyników naturalnych Google vs zamówienia - ruch cały czas rośnie, a za tym przybywa ilość transakcji ?

Sklepowi nie straszny "kryzys koronawirusowy" ? Zwiększyliśmy ruch dwukrotnie w stosunku do okresu przed współpracą oraz trzykrotnie w porównaniu do kwietnia 2019 ?

Dla klienta prowadzimy kompleksowe działania - SEO wspieramy kampaniami Google Ads i Facebook Ads.
2020-05-11, 12:00
facebook
Jak sprzedawać swoje usługi przez sieć? Jak dotrzeć do klientów? Jak pojawić się wysoko w Google? ? Zadaj nam pytania - a my na nie odpowiemy!

?Zapraszamy na live Q&A!?
‼️Środa 13 maja, godz. 12:00 ‼️
Będziemy mieli dla Was niespodziankę ? Zostańcie do końca - będzie warto!
2020-05-07, 12:00
facebook
Jak się mają kliknięcia do pozycji? ? W ostatnich latach pozycja 1️⃣ straciła swoją wartość - o ponad 50%. Przyczyna? Rozbudowane snippety - czyli podsumowania odpowiedzi w ramce na szczycie wyników wyszukiwania. Wyniki wyszukiwania ze snippetami mają CTR niższy o 21,04% względem tych bez snippetów. Co zatem robić?

✅ Zadbać o wejście do TOP10
✅ Próbować wbić się w wyniki rozszerzone
✅ Warto walczyć o tzw. długi ogon - tutaj użytkownicy klikają bardzo chętnie, często w wiele wyników.

Przeczytajcie więcej o CTR w artykule Senuto ⬇️
2020-04-29, 09:44
facebook
Nie wiesz jak promować się w Internecie w trakcie kryzysu? Zastanawiasz się jakie działania będą dla Ciebie najskuteczniejsze? ?

Zobacz jaka strategia będzie odpowiednia dla Twojego biznesu ⤵️⤵️⤵️
2020-04-15, 09:13
facebook
Puchata pomocnica gotowa do kolejnego dnia pracy zdalnej ? Home office z futrem jest zawsze przyjemniejszy!

#zostańwdomu
2020-04-09, 09:00
facebook
W trakcie pandemii można też wzrastać ☺️

Lubimy widzieć, jak w obecnych czasach biznesy naszych klientów radzą sobie pomimo trudności.

Poniżej wykres odwiedzalności z naturalnych wyników Google dla jednego ze sklepów internetowych, który odczuł zjawisko pandemii. Szybki pomysł na zmianę strategii biznesowej i komunikacja z nami - szybko zmieniliśmy strategię SEO i po kilku dniach mamy wzrost odwiedzin i ilości transakcji ?

Oczywiście nie zdradzimy pomysłu na zmianę, ale gdy współpracuje się z klientem blisko i kompleksowo to pozycjonowanie też może zadziałać szybko ?
2020-04-08, 09:00
facebook
Gdzie Polacy poszukują mieszkań? ? W Internecie! To tutaj w łatwy sposób znajdą i porównają oferty nieruchomości ☺️ Dlatego deweloperzy powinni właśnie w Internecie skupić swoje wysiłki. Odpowiednio przygotowana strona inwestycji oraz sprawnie zaplanowana kampania Google Ads pomogą Ci szybko dotrzeć do potencjalnych klientów. Przeczytaj więcej w artykule Grzegorza Skiery dla Rendart - wizualizacje 3D dla deweloperów i producentów ⤵️⤵️⤵️
2020-04-06, 09:00
facebook
Koronawirus mocno wpłynął na wiele branż, w tym na B2B. Co się zmieniło? Na czym powinniśmy się skupić? Jak skutecznie wykorzystać marketing cyfrowy, aby ciągle zdobywać klientów? Polecamy poniższą lekturę ⤵️
2020-04-02, 09:27
facebook
Przypominamy naszym klientom, że możecie skorzystać z darmowej godziny konsultacji ☺️

Każda branża rządzi się swoimi prawami. Dlatego chętnie umówimy się z wami na telekonferencję. Porozmawiajmy o tym, jak dostosować wasze działania w Internecie do bieżących zmian.

Chcesz zarezerwować termin? Napisz do nas! ☺️
2020-03-31, 09:00
facebook
W biznesie trzeba sobie pomagać, zwłaszcza - w obecnej sytuacji ☺️ Nasz biznesowy kolega, który od lat praktykuje pracę w zespole zdalnym, dziś poprowadzi webinar. Dowiesz się z niego jak pracować zdalnie - na przykładzie branży deweloperskiej. Zachęcamy do udziału i zapisów poniżej ⤵️⤵️⤵️
2020-03-30, 09:07
facebook
ℹ️ Już drugi tydzień trwa akcja #zostańwdomu. Wiele firm pozamykało biura i przeszły na pracę zdalną. Ty też? Powiadom o tym swoich klientów! ???

Często widzimy, że strony internetowe nadal zapraszają na spotkania do biur czy salonów. Pamiętaj o tym, aby Twoja komunikacja była spójna z rzeczywistością! ? Dlatego napisz o tym, co się u Ciebie zmieniło:

1) na stronie internetowej, w szczególności w zakładce kontakt ✅
2) na Facebooku, LinkedIn i innych social mediach - wykorzystaj funkcję przypięcia postu ✅
3) w wizytówce Google popraw godziny działania i dodaj aktualność opisującą jak działasz w tym okresie ✅
4) uaktualnij swoje reklamy w Google i na Facebooku ✅
5) wykorzystaj reklamy remarketingowe do wyświetlania informacji o zmianie sposobu działania ✅
2020-03-25, 10:00
facebook
Ze świata Internetu i e-marketingu:

1️⃣ Od wczoraj ruszył w górę ruch na stronach www (ludzie chyba są już chyba zmęczeni wiadomości na temat wirusa i wracają do swoich zajęć) ?

2️⃣ Potaniały kliki w Adsach - prawdopodobnie część firm wycofała budżety w Google i na FB. To umożliwia pozyskanie tańszego ruchu ?

3️⃣ Siadają powoli wszystkie platformy videokonferencji, wczoraj słyszeliśmy o problemach Zoom czy Skype ?

4️⃣ Jest lekki ścisk w Internecie, a UE prosi Netflixa i inne platformy o obniżenie jakości filmów ?

Co będzie dalej? ? Wydaje nam się, że po pandemii na czasie będzie video marketing. Aktualnie sporo osób siedzi przed komputerami, kamerkami i rozmawia z innymi osobami przez sieć. To pierwszy krok do tego, aby robić webinary czy nagrywać eksperckie materiały video.

Poniższy obrazek z Google Trends zostawiamy potomnym ?
2020-03-20, 09:07
facebook
Co możesz ciekawego zrobić dla Twojego e-biznesu w ciągu najbliższych dni?

Mamy teraz czas, kiedy jest lekka pauza w biznesie. Nie jeździmy na spotkania, sprzedaż trochę zwolniła. Jest moment na to, aby na spokojnie spojrzeć w miejsca, gdzie się zagląda bardzo rzadko. Np. na swoją stronę internetową ☺️

Co możesz zrobić?

✅ Przejrzeć na spokojnie własną stronę. Sprawdzić czy jest aktualna, czy na pewno zawiera ona wszystkie informacje na temat naszej firmy. Czy jest jakiś produkt/usługa, która nie jest opisana? ? Warto to uzupełnić! Czym więcej treści, tym większe szanse na lepsze pozycje w Google

✅ Napisać treść na bloga - idąc za ciosem z poprzedniej porady, czym więcej treści - tym na więcej słów kluczowych widoczna jest Twoja strona. Warto przygotować kilka porad na stronę, które mogą się przydać Twoim klientom. Jesteśmy tutaj chętni do pomocy, przygotujemy tematy, które są poszukiwane w Twojej branży, chętnie też przygotujemy treści ?

✅ Pomyśl o kampanii w Google czy na Facebooku. Duża część naszego społeczeństwa przesiaduje teraz w domach. Przy każdym dłuższym okresie świątecznym widzimy w statystykach, że pod jego koniec użytkownicy częściej zaglądają na strony, wysyłają zapytania, czy dokonują zakupów online ?️Taki okres zapewne nadejdzie w najbliższych dniach. Już teraz widzimy, że w większości branż, które obsługujemy - takie statystyki się utrzymują.

Tymczasem życzymy wszystkim zdrowia, spokoju i dobrych wiadomości! ?
2020-03-18, 10:42
facebook
?Najbardziej optymalna kampania reklamowa w Internecie obejmuje kilka różnych kanałów. Najlepszym rozwiązaniem jest:

1) Utworzenie dobrej strony internetowej – prawidłowo zoptymalizowanej pod kątem użyteczności, szybkości ładowania, urządzeń mobilnych.

2) Zoptymalizowanie strony pod kątem SEO i regularne tworzenie nowych, angażujących treści – dzięki czemu strona zyskuje na autorytecie.

3) Od tego momentu stałe działania pozycjonerskie – reagowanie na ruchy konkurencji, zrównoważony link-building – jako uzupełnienie i podstawa dla wszystkich następnych działań.

4) Udzielanie się w mediach społecznościowych, aktywna komunikacja – w celu wytworzenia lojalnej społeczności.

5) Kreacje reklamowe na Facebooku, które będą docierać do grup odbiorców, które mogą być zainteresowane Twoim produktem – a przez to kreowanie potrzeby zakupu.

6) Kreacje reklamowe Google Ads, które docierają precyzyjnie do klientów zainteresowanych zakupem.

7) Artykuły eksperckie, treści sponsorowane, kampanie promocyjne i wyprzedażowe – dla zwiększenia rozgłosu i rozpoznawalności marki.

Te wszystkie działania działają wspólnie, uzupełniają się i precyzyjnie docierają do różnych grup kluczowych dla Ciebie klientów – którzy są rozproszeni po różnych kanałach i na różnych etapach lejka sprzedażowego.

Masz już gotową stronę? Zapytaj nas o kampanię łączoną – pozycjonowanie oraz kreacje reklamowe na Facebooku i w Google Ads! Dbamy o klientów kompleksowo ☺️
2020-03-17, 10:00
facebook
#zostańwdomu
Wspieramy nasze społeczeństwo - i nas samych. Dlatego w Silence! przechodzimy na pracę zdalną. Jesteśmy do tego przygotowani - mamy narzędzia do komunikacji, wymiany plików i zarządzania projektami. Asana, Qsync, Google Docs czy Slack służą nam pomocą w codziennej pracy ☺️

W razie pytań jesteśmy pod mailami i telefonami - tutaj nic nie uległo zmianie. Życzymy wszystkim zdrowia i spokoju! ☺️
2020-03-16, 10:35
facebook
Zastanawiasz się gdzie umieścić swój blog firmowy? Zobacz jakie masz możliwości ⤵️
2020-03-12, 17:30
facebook
Na stronie naszej agencji pojawiła się nowa usługa

3 PRO TIPY.

Czy to jest jeden z twoich problemów?

✔ Moja strona nie uzyskuje wysokich pozycji w wyszukiwarce Google

✔ Na moją stronę wchodzi coraz mniej osób

✔ Mam nową firmę i nie wiem jak ją wypromować w sieci

✔ Firmy konkurencyjne są lepiej widoczne w sieci niż moja

Po przeprowadzeniu analizy twojej witryny przedstawimy dla Ciebie trzy propozycje, które w ciągu 10 dni od daty złożenia zamówienia przełożą się na uzyskanie widocznej poprawy w wyszukiwarce Google.

Jak cały czas wahasz się by podjąć decyzję w sprawie pozycjonowania strony, to jest to idealna usługa dla Ciebie.

Pokażemy Ci dokładnie co daje efekt jej optymalizacji w krótkim czasie. Jeżeli później zdecydujesz się z nami współpracować w ramach comiesięcznej usługi pozycjonowania, to kwotę za zakup 3 PRO TIPÓW odliczymy od twojej pierwszej faktury.

Pełną informację na temat usługi znajdziecie w linku poniżej:

https://www.silence.pl/3_pro_tipy/

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
2020-03-10, 18:00
facebook
Jak działa budżet w Google Ads? ? ? ?

✔️ Płacisz tylko za kliknięcia, a nie za wyświetlenia. Koszt kliknięcia różni się od branży, konkurencji i słowa kluczowego.

Od czego zależy cena reklamy w Google i jak oszacować budżet na kampanię reklamową? Link do artykułu w komentarzu ?
2020-03-05, 08:59
facebook
Nie wszystkie branże mogą swobodnie korzystać z usług Google Ads ? Każdy kraj ma inne restrykcje – poznaj te, które obowiązują w Polsce! ??
2020-03-03, 09:00
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.