Witamy na stronie biura prasowego firmy Silence!
facebook
? Skuteczne pozycjonowanie z płatnością za zwiększoną sprzedaż? Zapraszamy sklepy internetowe do zapoznania się z naszą nową usługą - pozycjonowania za efekt (w postaci sprzedaży ?). Sam ustalasz budżet na linki, a zamiast comiesięcznego abonamentu za obsługę - płacisz prowizję od zwiększonej sprzedaży.

➡️ Nasz model rozliczeniowy jest innowacyjny: w porównaniu do konkurencyjnych firm, nie będziesz płacić za pozycje w TOP10. Naszym celem jest zwiększenie sprzedaży w Twojej firmie ?

➡️ Prowizję pobierzemy wyłącznie od wzrostu sprzedaży - w porównaniu do okresu sprzed rozpoczęcia współpracy ?

Sprawdź szczegóły usługi ⤵️⤵️⤵️
2020-09-24, 09:00
facebook
Google Ads to najpowszechniejsza forma kampanii reklamowych w internecie. Dzięki nim dotrzesz precyzyjnie do swojego idealnego klienta! ?

Na kampaniach reklamowych w Google skorzystasz w różnych sytuacjach. Poznaj niektóre z nich ☺️
2020-09-22, 09:30
facebook
? Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych może być bardzo wymagającym zajęciem. Dziś niemal każdy robi zakupy przez internet, a sprzedaż w sieci jest bardzo konkurencyjnym biznesem. Dlatego dziś przypominamy jeden z naszych najpopularniejszych artykułów na stronie. ⤵️
https://bit.ly/3mu1a6u

Najważniejsze punkty z artykułu umieściliśmy w dołączonej grafice ?
2020-09-17, 09:45
facebook
Dla kogo jest nasza nowa usługa - pozycjonowanie za efekt? ? Ofertę kierujemy do sklepów internetowych, które przynoszą już sprzedaż, jednak chcą zwiększyć swoje obroty. Jest to rozwiązanie, które wymaga budżetu na marketing (budowanie bazy linków zewnętrznych). ?

Koszt obsługi zapłacisz od zwiększonej sprzedaży, a nie w ramach abonamentu co miesiąc.

? Jesteście zainteresowani? Jeżeli dotychczas współpracowaliście na zasadzie pozycjonowania za efekt na wybrane słowa kluczowe i nie przełożyło się to na oczekiwane rezultaty sprzedażowo-marketingowe to skontaktuj się z nami!
2020-09-15, 09:35
facebook
Google Trends to bardzo przydatne narzędzie. W SEO i biznesie przydaje się najbardziej do określenia popularności danej frazy w danym okresie. Czasem pomimo stałych działań marketingowych, ruch na stronie spada ➡️ wtedy warto sprawdzić powiązane ze stroną frazy w Google Trends. Często okazuje się, że konkretny produkt jest rzadziej wyszukiwany w danym okresie. Narzędzie pozwala też na sprawdzenie historii w ubiegłych latach ? Na tej podstawie możesz wprowadzić zmiany w asortymencie lub w działaniach marketingowych ?

Drugim zastosowaniem Google Trends jest inspiracja ? Po wpisaniu danej frazy, wyświetla nam się podobne zapytania i tematy, które wzbudzają popularność. Tę wiedzę też możemy wykorzystać ładnie marketingowo, na przykład w postach blogowych ?
2020-09-10, 08:30
facebook
W ostatnim czasie dochodzi do nas wiele sygnałów od naszych klientów (i nie tylko), że trwa zmasowany atak telemarketingowy ze strony firmy (czy też różnych firm) w sprawie przedłużania abonamentu za wizytówki w Mapach Google ? W rozmowie dowiadujesz się, że wizytówkę należy przedłużyć, inaczej zniknie z wyników wyszukiwania Google ? Firma ta każe sobie zapłacić ok 400zł za gwarancję obecności w mapach Google przez najbliższe 3 lata. No i przy tej okazji chcemy wspomnieć:

⚠️ Wizytówki w mapach Google można założyć ZUPEŁNIE ZA DARMO poprzez platformę Google Moja Firma i za utrzymanie tych wizytówek NIC NIE TRZEBA PŁACIĆ Google'owi, ani tym bardziej żadnej zewnętrznej firmie,

⚠️ ŻADNA FIRMA ‼️ (poza Google) nie może dać żadnych gwarancji na obecność w wyszukiwarce Google. Nikt nie jest w stanie przewidzieć tego, co się będzie działo jutro w Google, a co dopiero za 3 lata.

Także drodzy klienci, przedsiębiorcy i uczciwi praktycy biznesu - strzeżcie się tych telefonów, gdyż ma to znamiona oszustwa. Nie dajcie się wciągnąć. Niby tylko 400zł na 3 lata, ale oni dzięki tym pieniądzom żyją i dalej się rozwijają.

Dodatkowo boli nas fakt, że firma, która robi teraz największe zamieszanie w tym temacie kupiła sobie wirtualną siedzibę w biurowcu, gdzie i my mamy siedzibę. Aż boimy się wracać z home office do biura, bo jeszcze ich spotkamy gdzieś na korytarzu ??
2020-09-09, 12:51
facebook
Podstawowymi narzędziami do sprawdzenia wyników pozycjonowania są narzędzia bezpłatne: ➡️ Google Search Console i ➡️ Google Analytics. Aby z nich korzystać niezbędne jest zainstalowanie odpowiedniego kodu na stronie. Zarówno GSC jak i GA dokładnie pokażą Ci, jaki jest ruch na stronie, skąd przychodzą użytkownicy i jak się zachowują na Twojej witrynie. GSC dodatkowo pokazuje na jakie frazy Twoja strona jest widoczna w sieci ?

Poniżej wymienione narzędzia są płatne i oferują bardzo wiele użytecznych opcji. Wymienimy tylko niektóre z nich - w krótkim poście niemożliwe jest dokładnie opisanie ich pełni możliwości.

✅ Do śledzenia ogólnej widoczności w Google przydaje się Senuto. Tutaj wygenerujesz na wykres widoczności twojej strony dla fraz w TOP3, TOP10, TOP50.

✅ Do pisania treści także przydaje się Senuto ze swoimi "słowami zależnymi" oraz Surfer, który umożliwia porównanie konkurencji pod kątem treści.

✅ Do analizowania profilu linków i jakości domen używamy Ahrefs. Do śledzenia codziennych zmian pozycji służy nam WebPozycja.pl.

To tylko niektóre z bardzo wielu narzędzi stworzonych do analizowania działań SEO. Uważacie że zabrakło czegoś w naszej liście? Podzielcie się tym w komentarzu! ?
2020-09-08, 08:38
facebook
Efekty uruchamiania nowej strony dla sklepu internetowego z pomocą ścisłej współpracy z agencją SEO? ? Widać na wykresie poniżej ?

Współpracę zaczęliśmy pod koniec stycznia - wtedy przeprowadziliśmy audyt i rozpoczęliśmy linkbuilding (niebieska strzałka). Dzięki linkom zaczęliśmy widzieć wzrosty pozycji, gdyż domena zaczęła nabierać siły.

Równocześnie przygotowaliśmy wytyczne dla nowej strony, zoptymalizowaliśmy ją we współpracy z klientem i przygotowaliśmy treści na kategorie produktów w sklepie. W połowie kwietnia (czerwona strzałka) klient zmienił stronę. Widoczność poszybowała w górę, a wykres mówi sam za siebie ???
2020-09-03, 10:00
facebook
Zgodnie z naszą maksymą - edukacja przez całe życie - dziś spotkaliśmy się u Wojtka w studio i nagraliśmy podcasty dotyczące SEO ?? Już wkrótce podamy więcej informacji! ?
2020-09-02, 16:09
facebook
⬇️ Poniżej wykres widoczności fraz w TOP10 u naszego klienta (niebieska linia) w porównaniu do konkurencji!

Na początku współpracy przeprowadzamy z klientem brief, podczas którego dowiadujemy się co jest dla niego ważne oraz co charakteryzuje jego biznes. Analizujemy konkurencję - zarówno wybraną przez nas, jak i wskazaną przez klienta. Potem robimy audyt i wraz z klientem wprowadzamy zalecenia ?

Stale monitorujemy sytuację, prowadzimy optymalizację i proponujemy nowe rozwiązania. Czerwoną strzałką (początek grudnia) zaznaczyliśmy początek wprowadzania optymalizacji na stronie. Domena była stosunkowo młoda i bez historii, a frazy konkurencyjne - dlatego przez dłuższy czas wzrosty były niewielkie. Jednak cały czas mocno działaliśmy i gdy w maju zaskoczyło w pozycjach - wzrost zaczął przebiegać dużo bardziej dynamicznie.

W trakcie audytu, widoczność klienta była niższa niż u konkurencji. Dziś przegoniła większość i wciąż pnie się do góry ? Klient na najważniejszą frazę kluczową jest na pierwszej pozycji w Google (400 wyszukiwań miesięcznie). Druga najważniejsza (3300 wyszukiwań) jest na 8 pozycji i walczymy o więcej!
2020-09-01, 10:00
facebook
Chwila dla Was na autoreklamę! ?
Jakie biznesy prowadzicie?
Co interesuje Was w związku z działaniami w sieci? ?
2020-08-27, 11:16
facebook
? Prowadzisz sklep internetowy i chcesz prowadzić działania SEO, jednak nie chcesz płacić abonamentu co miesiąc? ?

? Wychodzimy naprzeciw Twoim potrzebom i wprowadzamy innowacyjny na rynku model rozliczeniowy – pozycjonowanie za efekt w postaci wzrostu sprzedaży! ?

Dowiedz się więcej: https://bit.ly/2EgKRJ3
2020-08-25, 11:57
facebook
⁉️ Pozycjonujesz stronę, ale nie wiesz czy robisz to dobrze? A może chcesz sprawdzić czy agencja wywiązuje się ze swoich obowiązków? ? Koniecznie przeczytaj nasz gościnny artykuł w serii poradnikowej Shoper ?
JAK MIERZYĆ EFEKTY DZIAŁAŃ SEO?
Sprawdź i miej wszystko pod kontrolą ? ⤵️⤵️⤵️
2020-08-21, 09:06
facebook
Treść wzbogacona o często wyszukiwane słowa kluczowe jest niezbędna dla skutecznego pozycjonowania. Gdzie możesz je umieścić?

1️⃣ Znacznik title podstrony - najważniejszy znacznik pod kątem SEO, w nim umieść najważniejsze frazy dla danej podstrony.

2️⃣ Nagłówek H1 i nagłówki H2, H3 - nagłówek przyciąga uwagę, zarówno użytkownika, jak i roboty. Sugeruje, o czym będzie następny akapit.

3️⃣ Nazwy kategorii produktów - często powtarzają się na stronie oraz są pod nimi umieszczane linki. Nazywając kategorie w sposób często wyszukiwany przez klientów, zyskujemy większy potencjał.

4️⃣ Główna treść strony - w poprawnie gramatyczny sposób wplataj frazy kluczowe w zdania - zarówno w formie odmienionej, jak i nieodmienionej, używaj synonimów i słów z podobnej tematyki.

5️⃣ Atrybut alt w grafikach - opis alternatywny wyświetla się czytnikom dla osób niewidomych oraz w momencie, gdy grafika nie może być wyświetlona. Dodatkowo, jest brany pod uwagę przy wyświetlaniu się w Google Grafika.

6️⃣ Znacznik meta description - nie wpływa bezpośrednio na pozycję strony, jednak często decyduje o tym, czy użytkownik kliknie w dany wynik wyszukiwania. Jeśli są w nim frazy, których szuka internauta, zwiększasz szanse na kliknięcie.
2020-08-20, 09:00
facebook
Nasza idealna strona z punktu widzenia pozycjonowania? ?

✅ Ma przejrzystą architekturę – każda usługa ma swoją podstronę, na której znajduje się rozbudowana, unikalna treść – a cała struktura jest logiczna z punktu widzenia użytkownika

✅ Posiada sekcję blogową, poradnikową lub aktualności – gdzie faktycznie regularnie pojawiają się wpisy ?

✅ Sklep internetowy jest wdrożony poprawnie pod kątem technicznym, nie ma bałaganu w kategoriach, a każdy produkt jest opisany

✅ Nie ma bałaganu w zakładkach, strukturze menu, a wszystkie podstrony są podlinkowane

✅ Nie ma błędów w Google Search Console, a site: wygląda przyzwoicie

✅ Działa szybko i bez problemu – także na urządzeniach mobilnych ☺️

Masz dla nas taką stronę? ? Zapraszamy na pozycjonowanie!
2020-08-18, 09:00
facebook
Wartościowe linki prowadzące do strony są niezbędne do osiągnięcia dobrej widoczności w Internecie. W jaki sposób je pozyskiwać? Czy katalogi stron są bezpieczne? Gdzie publikować artykuły sponsorowane? Dowiesz się tego z dzisiejszego materiału! ?
2020-08-13, 10:04
facebook
➡️ Dlaczego warto zdobywać linki do Twojej strony?

? Algorytm Google sprawdza, które witryny linkują do naszej strony. Jeśli jest ich dużo i są z dobrych domen, Twoja strona zyskuje autorytet, co podnosi jej widoczność w wyszukiwarce ? Google traktuje linki jako swoiste rekomendacje, że strona do której prowadzą jest wartościowa i godna zaufania.

⚠️ Pamiętaj! Liczy się przede wszystkim liczba pozyskanych domen, a nie liczba linków. 200 linków odsyłających z jednej domeny nie sprawi, że Twoja strona zyska dużo na widoczności. Jeśli jest to jednak 200 linków z 200 różnych domen o wysokiej jakości – wzrosty będą zdecydowanie zauważalne!
2020-08-12, 09:30
facebook
Przy sprawdzaniu efektów pozycjonowania musisz pamiętać, aby korzystać z różnych narzędzi i patrzeć na statystyki całościowo. Zwracaj uwagę na widoczność, pozycje, ruch i konwersje. Jak to zrobić? Dowiesz się o tym z naszego wideo! ?
2020-08-06, 10:06
facebook
Pozycjonowanie to dobór słów kluczowych, audyt, optymalizacja strony oraz link-building. ?Na każdym z tych etapów można popełnić błędy, które mogą znacznie spowolnić proces budowania widoczności w sieci. Dowiedz się:

✅ Czy skupianie się wyłącznie na jednej, najbardziej konkurencyjnej frazie jest właściwe?
✅ Dlaczego warto pisać rozbudowane treści na stronie?
✅ W jaki sposób zdobywać linki do strony?
✅ Jak monitorować wyniki SEO?
✅ Dlaczego cierpliwość przy działaniach pozycjonerskich jest niezbędna?

Zapraszamy do lektury! ?
2020-08-04, 09:30
facebook
Jak dotrzeć do osób, które chcą kupić Twój produkt? Jakie narzędzia wykorzystać? Kiedy możesz spodziewać się pierwszej sprzedaży? Na te pytania odpowiedzi uzyskasz w naszym najnowszym materiale!
2020-07-31, 13:19
facebook
Jak skutecznie pozyskiwać klientów przez Internet? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Wybór odpowiedniej strategii zależy od branży, konkurencji oraz Twojej grupy docelowej. Dowiedz się, od czego zacząć działania w Internecie! ⤵️⤵️⤵️
2020-07-29, 10:05
facebook
? ? Czy masz potencjał pod wyszukiwania lokalne? Jeśli:

↪️ chcesz promować siedzibę firmy w danej lokalizacji (np. centrum Katowic)
↪️ chcesz docierać do lokalnych klientów (świadczysz usługi fryzjerskie, prawnicze, kosmetyczne, itp.)
↪️ ważne dla Ciebie słowa kluczowe są wyszukiwane wraz z frazą lokalną (np. fryzjer Katowice)
↪️ w TOP10 pojawia się Twoja lokalna konkurencja, a nie tylko ogólnopolska
↪️ w Twojej branży silnie działa geolokalizacja Google (a na zapytanie pojawia się mapka Google)

ZDECYDOWANIE potrzebujesz pozycjonowania lokalnego ☺️ Chcesz być widoczny dla swoich najważniejszych klientów? Chętnie Ci w tym pomożemy!
Skontaktuj się z nami i zapytaj o pozycjonowanie lokalne w Google ? ? ?
2020-07-23, 08:30
facebook
Prowadzisz lokalny biznes i liczysz na klientów z najbliższej okolicy? Rozważ pozycjonowanie lokalne – działania SEO skierowane w konkretnym kierunku ?

Coraz więcej osób wyszukuje usługi i sklepy przez internet – zarówno za pomocą Google Maps ? (dlatego MUSISZ tam się znaleźć!) jak i wyszukiwarki Google. Często zależy im na szybkim znalezieniu odpowiedniej oferty jak najbliżej domu, pracy lub miejsca, w którym aktualnie się znajdują ?️

Jeśli Twoja strona będzie odpowiednio zoptymalizowana, pojawisz się na pierwszej stronie wyszukiwań pod najważniejsze dla Ciebie lokalne słowa kluczowe – te, które wpisują Twoi potencjalni klienci. A jeśli taka osoba znajdzie Cię szybciej niż konkurencję – możesz zyskać stałego klienta ?

Dlatego nawet jeśli uważasz, że nie potrzebujesz pozycjonowania w szerokim Internecie – mimo to warto zastanowić się nad pozycjonowaniem i skupić na frazach lokalnych ☺️ Takie frazy są zazwyczaj łatwiejsze pod kątem uzyskania zadowalających wyników, niż frazy ogólne – a jednocześnie przynoszą naprawdę wartościowy ruch.
2020-07-21, 11:26
facebook
Na ile fraz kluczowych pozycjonować stronę internetową❓

To pytanie, które nie zawsze jest zadawane. Duża część przedsiębiorców chce być widoczna na kilka najważniejszych fraz. A Google twierdzi, że każdego dnia 15% fraz wpisywanych dziennie w Google to nowe słowa kluczowe?, których wcześniej nikt nie wpisał.

Jak zatem działać? Opowiadamy poniżej :)
2020-07-10, 10:00
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.