Witamy na stronie biura prasowego firmy Silence!
facebook
Wielu klientów i agencji SEO naciska na to, żeby pozycjonować się na konkretne frazy kluczowe, które wydają się być prestiżowe i konkurencyjne, np. "biuro nieruchomości Katowice".

Patrząc na wolumen wyszukiwań tej frazy w Google, mamy informację, że wyszukiwań jest 1600 w skali miesiąca. Wydaje się to dużo, ale uzyskując pierwsze miejsce w Google dla tej frazy, mamy ruch na stronie na poziomie 50-70 użytkowników miesięcznie, a to przekłada się na 1-2 telefony miesięcznie. Dlaczego tak się dzieje??

1️⃣ Przede wszystkim należy spojrzeć na wyniki wyszukiwania dla tej frazy kluczowej. Idąc od góry, mamy najpierw 4 reklamy w Google Ads, następnie Snippet "Znajdź wynik na...", później mapy Google i dopiero wyniki naturalne. Także tak naprawdę użytkownik zanim dotrze do wyników naturalnych, musi przewinąć ekran o co najmniej wysokość jednej strony.

2️⃣Druga rzecz to intencje użytkownika: kto szuka biura nieruchomości? Czy tego typu fraz szukają klienci biura nieruchomości, czy raczej osoby, które chcą czegoś innego, przykładowo sprzedać program do zarządzania takim biurem.
?Kluczem do sukcesu jest analiza fraz kluczowych. Na etapie analizy można zauważyć, że fraza kluczowa w stylu "Mieszkania na sprzedaż katowice" ma wolumen ruchu na poziomie ponad 4000 miesięcznie. Daje to nam odpowiedź, że ludzie szukają w Google produktów, które sprzedaje takie biuro poprzez inne frazy kluczowe, bardziej precyzyjne.

3️⃣Panuje trend wpisywania bardzo długich fraz kluczowych, co więcej traktowania wyszukiwarki jak omnibusa, który odpowiada na każde zadane pytanie.

? Stąd właśnie rzetelna analiza fraz kluczowych zawiera również podpowiedź, jakich pytań i jakich tematów ludzie szukają w sieci w nawiązaniu do branży klienta.

Odpowiadając na te pytania na stronie www poprzez artykuły, poradniki, blogi, mamy szansę pojawić się w wynikach wyszukiwania Google. Łatwo też zauważyć, że np. dla frazy "w jaki sposób kupić mieszkanie" mamy szansę być wysoko w Google, ponieważ jest mniejsza konkurencja, ale też nie musimy się przebijać przez reklamy i mapki w Google.

➡️ Zachęcamy zatem do głębszej analizy fraz.
2022-04-05, 08:33
facebook
Kreacje reklamowe na Facebooku mogą przyjmować różne formaty. Jako że dużo osób dokonuje zakupów za pośrednictwem telefonów komórkowych ?, warto przygotować dla nich dedykowaną reklamę w postaci Kolekcji.

✅Kolekcja wyświetla się wyłącznie na urządzeniach mobilnych. Jest to kreacja szczególnie polecana dla sklepów internetowych, ponieważ łączy się ona bezpośrednio z katalogiem produktów dostępnych w esklepie. Jest to format pionowy, dzięki czemu kiedy się wyświetla, zajmuje na ekranie telefonu co najmniej ¾ miejsca, zwraca więc uwagę ;) Szablon Sklep (który polecamy) składa się z kwadratowego zdjęcia głównego/filmu/pokazu slajdów, nagłówka, zdjęć produktów zaciągniętych z katalogu oraz guzika, po którego kliknięciu internauta jest przenoszony na stronę www sklepu. Daje więc duże możliwości jeśli chodzi o kliknięcia i konwersje.

➡️ Nasza rada: jeśli nie masz filmiku, przygotuj pokaz slajdów z obrazów produktów dostępnych na Twojej stronie (pamiętaj przy tym o odpowiednim formacie grafiki). To prosty sposób na utworzenie ruchomej grafiki, która mocno przyciąga uwagę internautów. A przecież pierwszym krokiem na każdej ścieżce zakupowej jest to, aby zostać zauważonym przez potencjalnego klienta ?
2022-04-01, 08:10
facebook
Czy wiesz, że większość użytkowników sieci korzystających z wyszukiwarki Google znajduje to czego szuka już na PIERWSZEJ STRONIE WYNIKÓW WYSZUKIWANIA? Aby więc zwiększyć szanse na sprzedaż usług/produktów swojej firmy, umieść link do swojej strony www właśnie TAM - i to najlepiej nie jeden, ale kilka.

W jaki sposób to zrobić? ➡️Postaw na integrację działań SEO i Google Ads❗

? Google Ads w postaci linków sponsorowanych pozwoli Ci szybko znaleźć się w TOP4 wyszukiwania, jeśli chodzi o wyniki płatne. Aby znaleźć się w topach wyników naturalnych (w których 3 pierwsze cechują się największą klikalnością) postaw dodatkowo na SEO. Dzięki tej usłudze masz szansę zająć najwyższe pozycje jeśli chodzi o wyniki naturalne (wciąż cieszące się największym zaufaniem internautów).

W ten sposób zajmiesz dużą część wszystkich wyników dostępnych na pierwszej stronie wyszukiwarki Google na wybrane słowa kluczowe, co zwiększy Twoją szansę na zostanie zauważonym, a co za tym idzie na pomnożenie liczby konwersji ?
2022-03-30, 09:12
facebook
Sprawa porzuconych koszyków??? to dla każdego sklepu internetowego duży problem. Wiadomo, że część użytkowników dodaje produkty do koszyka, jednak od samego początku nie zamierza dokonać zakupu - przegląda tylko ofertę i albo porównuje z ofertami innych sklepów, albo ma zamiar wrócić do niej w przyszłości.

Co jako reklamodawcy możemy zrobić, żeby użytkownicy wracali do swoich porzuconych koszyków ?

? Facebook Ads daje nam możliwość zwrócić się do nich bezpośrednio za pomocą remarketingu i przypomnieć im o wybranych wcześniej produktach.

➡️ Wystarczy, że wybierzesz jako cel reklamowy Sprzedaż z katalogu, a następnie podczas wyboru targetowania w trakcie edycji zestawu reklam zaznaczysz opcję Retargetowanie reklamy wśród osób, które podjęły interakcję z Twoimi produktami na Facebooku i poza nim. Następnie będziesz mieć możliwość wyboru: Dodano do koszyka, ale nie zakupiono (możesz zaznaczyć wybraną przez siebie liczbę dni).

Czy wykorzystujesz w ten sposób Menedżera reklam, prowadząc kampanię dla sklepów internetowych❓
2022-03-25, 08:24
facebook
➡️ Kancelarie prawne i adwokackie borykają się z tematem promocji w sieci. Nie wiedzą, co wybrać: Google Ads czy SEO, gdyż wspomniane usługi są różnie interpretowane pod kątem prawa.

Widoczność w wyszukiwarce Google to jednak jeden z elementów promocji, które można prowadzić w taki sposób, aby nie były klasyfikowane jako usługa reklamowa. Jak my to robimy???????

Dla naszego klienta kancelarii prawnej prowadzimy działania SEO:

✅obserwacja i poszukiwanie fraz kluczowych, dla których warto się pojawić w wynikach wyszukiwania Google (m.in dostosowanie treści dostępnych na stronie klienta do zapytań, jakie wpisywane są przez użytkowników w okno wyszukiwarki),

✅ ciągła optymalizacja strony pod kątem wybranych fraz,

✅ nadzór nad treściami na stronie www - nasza rola to sprawdzenie, czy treści są przygotowane prawidłowo pod kątem SEO oraz jakim językiem zostały napisane,

✅ zdobywanie linków do strony w taki sposób, aby nie było to uznane za reklamę.

Efekt to wzrost liczby fraz kluczowych w pierwszej dziesiątce z 78 do 156, co przełożyło się na wzrost ruchu na stronie o ponad 100%!

Jeśli jesteś kancelarią prawną lub adwokatem i szukasz pomocy w zakresie pozycjonowania, zapraszamy do kontaktu:

https://www.silence.pl/pozycjonowanie-strony-dla-prawnikow
2022-03-22, 08:09
facebook
❗Lejek sprzedażowy to podstawa skutecznej kampanii reklamowej na Facebooku❗

✅ Etap I - budowanie zasięgu - chcemy, żeby reklama dotarła do jak najszerszej grupy osób, które mogą być potencjalnie zainteresowane ofertą firmy;

✅ Etap II - budowanie rozpoznawalności - chcemy, żeby użytkownicy nie tylko kojarzyli markę, ale też wiedzieli, co oferuje i co mogą zyskać, angażując się w relację z nią, w tym momencie użytkownicy powinni zacząć zastanawiać się nad dokonaniem zakupu/wysłaniem formularza/kontaktem;

✅ Etap III - budujemy zaangażowanie - tworzymy taki przekaz, którego celem będzie wykonanie konkretnej aktywności, na tym etapie użytkownicy powinni już odczuwać potrzebę zakupową;

✅ Etap IV - sprzedajemy - dopiero w momencie, kiedy potencjalny klient zna markę i jej ofertę, a także czuje wobec niej pewnego rodzaju zaangażowanie, możemy przejść do celu właściwego, jakim jest np. sprzedaż lub wypełnienie formularza;

✅ Etap V - dołączamy remarketing, którego celem ma być docieranie z przekazem do osób, które nie wykonały pożądanej przez nas akcji lub przerwały ją na którymś z etapów.
2022-03-21, 13:32
facebook
❗Lejek sprzedażowy to podstawa skutecznej kampanii reklamowej na Facebooku❗

Umiejętnie zbudowany pozwala zmienić potencjalnego klienta w klienta zaangażowanego.

Na grafice przedstawiamy przykładowy schemat, który można śmiało wykorzystać podczas budowania kampanii m.in. dla branży ecommerce ?
2022-03-18, 15:03
facebook
? Chcesz przygotować profesjonalną kampanię reklamową na Facebooku dla Twojego sklepu online? Potrzebujesz Katalogu produktów, który trzeba wgrać do narzędzia Facebooka.

Jak to zrobić?

1️⃣ Możesz przesłać informacje o produktach i ręcznie je dodać.

2️⃣ Możesz powiązać katalog z platformą, na której znajduje się twój sklep internetowy - ważne jest to, czy hostujesz produkty na platformie partnerskiej zintegrowanej z Facebookiem (należą do nich: Shopify, BigCommerce, ChannelAdvisor, CommerceHub, Feedonomics, CedCommerce, adMixt, DataCaciques, Quipt, Zentail, Magento, OpenCart, WooCommerce).

3️⃣ Możesz wygenerować z Twojego sklepu plik XML lub CSV i w ten sposób połączyć sklep bezpośrednio z Katalogiem na Facebooku, dzięki czemu zawsze w reklamach będziesz mieć aktualny asortyment. Ciekawostka: jeśli prowadzisz kampanię Google Zakupy to istnieje duże prawdopodobieństwo, że masz wspomniany plik i co ciekawe, ten sam plik możesz wgrać do Katalogu Facebooka ;)

Po dodaniu katalogu możesz przygotować Zestawy produktów, którymi później posłużysz się w czasie budowania kampanii reklamowej ?
2022-03-15, 08:01
facebook
? W emarketingu trzeba myśleć OUTSIDE THE BOX ‼️

Chcemy zwrócić Twoją uwagę na powszechne przekonanie, że niektóre branże nie nadają się do promocji w kanałach społecznościowych, chociażby na Facebooku. Moda, kosmetyki, gastronomia, rozrywka - to to, co interesuje użytkowników spędzających wolny czas w tym medium. Czy tak to jednak działa w praktyce? Otóż wszystko zależy od tego, jak zostanie zbudowana kampania reklamowa oraz jak bardzo popularna jest Twoja strona internetowa.

Jeśli na stronie www masz duży ruch, a odwiedzający ją użytkownicy podejmują różne akcje, niezależnie od branży, w jakiej działasz, możesz zainwestować w reklamę na Facebooku. Zastanawiasz się, czy ma to sens? Magia dzieje się za sprawą pixela facebookowego oraz niestandardowych grup odbiorczych ???

Pixel bowiem zapisuje zachowania użytkowników Twojej strony www. Zebrane dane można wykorzystać podczas tworzenia niestandardowych grup odbiorczych m.in. w postaci tzw. LOOKALIKE. Algorytm Facebooka wyszukuje osoby, które są podobne do tych, które robią zakupy na Twojej stronie, wypełniają formularz kontaktowy lub dzwonią. I tak dociera do Twoich nowych potencjalnych klientów - również klientów Twojej konkurencji ?

To bardzo skuteczny sposób działania, który wykorzystujemy podczas budowania kampanii reklamowych ?
2022-03-11, 10:26
facebook
?Jak podejść do marketingu internetowego, jeśli chcemy promować swoje usługi w kilku różnych miastach? O czym powinna pamiętać sieć kawiarni czy sklepów posiadających różne oddziały w oddalonych geograficznie miejscach?

✅ W Google Ads dodaj do kampanii reklamowych najważniejsze obszary geograficzne, z których chcesz pozyskiwać klientów.

✅ W Facebook Ads dodaj do kampanii reklamowych najważniejsze obszary geograficzne, z których chcesz pozyskiwać klientów.

✅ W zależności od rejonu, kieruj użytkownika na właściwy landing page.

✅ Stwórz wizytówki Google Moja Firma dla każdego oddziału/filii. Jeśli nie masz fizycznej lokalizacji w danym miejscu, możesz założyć wirtualne biuro i wizytówkę dla niego.

✅ Na swojej stronie internetowej stwórz osobne podstrony dla każdego oddziału/lokalizacji. Dodaj tam opis swoich usług, uwzględniając nazwy geograficzne czy wskazówki dojazdu.

✅ Wstaw kod z Google Maps z wizytówką swojej firmy i zadbaj o wdrożenie kodu schema typu LocalBusiness dla każdej lokalizacji.

✅ Jeśli zależy Ci na pozyskaniu klientów z innego kraju, zadbaj o poprawnie wdrożone wersje językowe.
2022-03-08, 09:26
facebook
?Czy czujesz się czasem śledzony w sieci?
?Czy wystarczy, że raz odwiedzisz np. stronę z wózkami dziecięcymi, żeby przez kilka kolejnych dni ich reklamy wszędzie za Tobą chodziły?

Zastanawiasz się, dlaczego tak się dzieje? Tak działa REMARKETING?️

W przypadku Facebooka remarketing można uruchomić dzięki Pixelowi, czyli fragmentowi kodu HTML, który wgrywa się na swojej stronie www, aby móc zbierać i analizować dane osób, które ją odwiedzają. Nie martw się jednak. Nie są to żadne dane wrażliwe. Chodzi raczej o zachowania użytkowników, np. czy dodali dany produkt do koszyka, na którym etapie przerwali zakupy, czy kliknęli w baner promocji lub w telefon itp.

?To na podstawie tego typu informacji można tworzyć kampanie reklamowe, które docierają do osób autentycznie nimi zainteresowanych i odnosić sukcesy sprzedażowe.

Remarketing to jedna z ulubionych praktyk marketingowców, ponieważ przynosi wymierne efekty ?
2022-03-04, 09:58
facebook
Duplikacja w opisach produktów to nie koniec świata ? Jednak warto nieco się postarać, aby ułatwić algorytmowi Google zrozumienie różnic między bardzo podobnymi, ale innymi produktami na Twojej stronie. W ten sposób umożliwisz rankowanie podobnych podstron dla tej samej frazy kluczowej i zwiększysz szansę na pojawienie się w wynikach bardziej “longtailowych”.

? Warto dodać choćby jeden unikatowy akapit tekstu, który podsumuje najważniejsze wyróżniki - czym ten model różni się od innych produktów? Opisz kolor, materiały, wielkość - wszystkie te małe cechy, które mogą mieć znaczenie dla użytkownika.

W ten łatwy sposób znacznie zwiększysz szansę na rankowanie podstron produktowych dla danych fraz - bez konieczności przygotowywania długich unikatowych treści od zera ?
2022-03-01, 14:19
facebook
?Jak szybko i profesjonalnie przygotować reklamę sprzedażową na Facebooku dla sklepu internetowego?

1️⃣ Wgraj do narzędzia Facebooka katalog produktów ze swojego sklepu, a następnie podziel dostępne produkty na zestawy np. kategoriami.

2️⃣ Budując kampanię w Menedżerze reklam skorzystaj z celu reklamowego Sprzedaż z katalogu.

3️⃣ Tworząc zestawy reklam, wybierz odpowiedni zestaw produktów z katalogu, który chcesz promować.

4️⃣Przygotowując kreację reklamową, zaznacz opcję Dynamiczne formaty i materiały reklamowe, dzięki czemu Facebook sam zdecyduje, które formaty reklamowe, grafiki i treści będą wyświetlane w wybranych miejscach i wybranym osobom.

Tak właśnie wygląda automatyzacja działań na Facebooku! Szybko i profesjonalnie ?
2022-02-25, 14:56
facebook
Kreowanie wizerunku eksperta i autorytetu w branży jest bardzo ważne z punktu widzenia konwersji. Przyciągnięcie użytkowników na stronę to tylko część sukcesu - musisz przekonać swoich potencjalnych klientów, że warto Ci zaufać ?
2022-02-22, 10:15
facebook
Aż 10-15% wszystkich dziennych zapytań wpisywanych do wyszukiwarki Google jest zupełnie nowych i nigdy wcześniej nie wpisywanych.

⚡ Co to znaczy dla SEO Twojej strony? ⚡

Inwestuj nie tylko w money keywords (krótkie, frazy z największą liczbą wyszukiwań), ale także w tzw. long tail (wielorazowe, bardziej niszowe i konkretne frazy). Dzięki dobrze zoptymalizowanym treściom, w mniej lub bardziej naturalny sposób poszczególne frazy same się wypozycjonują. Zamiast powielać ten sam schemat umieszczania frazy kluczowej na podstronie:

✅ używaj synonimów, odmian;
✅ przestawiaj szyk zdań;
✅ korzystaj z epitetów, dookreślając precyzyjnie swój produkt;
✅ wstawiaj frazę kluczową w różne konteksty i pytania.

W ten sposób zmaksymalizujesz szansę na dotarcie do użytkownika, który precyzyjnie szuka swojego produktu czy odpowiedzi na zadane pytanie! ?
2022-02-18, 09:53
facebook
? Kampanie reklamowe na Facebooku mogą przynieść wymierne efekty ➡️ zarówno jeśli chodzi o budowanie świadomości marki, jak i o sprzedaż ⬅️Facebook to medium, za pośrednictwem którego można docierać do świadomości osób, które jeszcze nie są gotowe na podjęcie decyzji zakupowej.

Dzięki umiejętnej komunikacji oraz wybranej strategii działania można zbudować w nich potrzebę zakupu. Zapraszamy na naszego bloga, gdzie w najnowszym wpisie podpowiadamy, jak powinna wyglądać skuteczna reklama na Facebooku ?

https://www.silence.pl/blog/social-media/reklama-na-facebooku-poradnik-jak-zaczac
2022-02-15, 15:40
facebook
? Przygotowujesz analizę fraz dla biznesu lokalnego? Masz oddziały w kilku miastach, które świadczą podobne usługi? Podzielimy się krótkim trikiem, którego używamy do sporządzenia listy “fraza + miasto” mając listę fraz i listę miast ? Tego typu lista przyda Ci się przy wszelkich analizach.

1️⃣ W pliku Google Sheets / Excelu utwórz tabelę - miasta w kolumnie A, frazy w wierszu 1, zostawiając komórkę A1 pustą.

2️⃣ W komórce B2 wpisz formułę =B$1&" "&$A2 - to weźmie dane z komórki B1 i A2 oraz wstawi spację pomiędzy nimi. Znaki “$” dopilnują prawidłowego kopiowania formuły.

3️⃣ Przekopiuj formułę do pozostałych komórek.
Gotowe! Sposób prosty, a oszczędza dużo czasu. Możesz go użyć także do innych wyrażeń - np. “fraza + marka”, “fraza + kolor” i podobnych ?
2022-02-11, 10:41
facebook
Zdjęcia i grafiki nie tylko uatrakcyjniają zawartość Twojej strony - one też pomagają “przetrawić” długi tekst i są elementem, który możemy wykorzystywać pod SEO.

Zdjęcia powinny być przede wszystkim bezpośrednio związane z treścią i mieć dobrą jakość. Powinny być stosunkowo niewielkie, aby szybko się wczytywać. Warto też pamiętać o uzupełnieniu tekstu alternatywnego i bardziej przemyślanych tytułach plików.
2022-02-09, 11:40
facebook
Reklama na Facebooku idealnie dopełnia się z reklamą w Google’u. Warto więc łączyć te 2 rodzaje kampanii

? Kiedy reklama w Google’u trafia bezpośrednio do osób, które szukają danego produktu i są gotowe go kupić, reklama na Facebooku buduje w użytkownikach tego medium potrzebę zakupową, przedstawia markę i przywiązuje do niej odbiorców, którzy zainteresowani albo kupują za pośrednictwem samego Facebooka, albo szukają danych produktów/usług w Google’u.

Jak widzisz, działania na Facebooku pozwalają poszerzyć grupę odbiorczą i przygotować ją do tego, aby kupiła i to kupiła u Ciebie. Warto więc łączyć reklamę facebookową z działaniami promocyjnymi prowadzonymi w wyszukiwarce Google, ponieważ daje to podwójną szansę na zwiększenie sprzedaży ?
2022-02-08, 09:57
facebook
? Nie wszystkie wykresy wyglądają spektakularnie - jednak każdy jest wartościowym źródłem danych na temat kondycji strony. Poniżej znajduje się wykres z narzędzia Senuto dla TOP50 (liczba fraz, na które widoczna jest strona na pierwszych 50 pozycjach) dla jednego z naszych klientów.

Czego możemy dowiedzieć się z tego wykresu? ?

❌ W połowie maja nastąpiła zmiana strony - usunięto wiele niepotrzebnych podstron, co skutkowało dużym spadkiem widoczności. Przez dłuższy czas klient nie dodawał żadnych nowych treści - i na wykresie też nic się nie działo.

✅ W połowie października dodano kilka podstron z króciutkimi, unikalnymi tekstami. Od tego czasu zaczęliśmy zauważać delikatną tendencję wzrostową - strona zaczęła powoli zwiększać liczbę fraz, na którą jest widoczna w sieci.

❌ Na początku stycznia zaczęliśmy znowu odnotowywać spadek - ewidentnie dla tej strony ważne jest, aby regularnie otrzymywała nowy content, nawet niewielki.

✅ W połowie stycznia klient umieścił na swojej stronie jeden długi i rozbudowany merytorycznie artykuł poradnikowy - od razu zaczęliśmy widzieć przyrost liczby fraz w TOP50.

Wniosek? ➡️ Dla Google ważne jest regularne dodawanie treści, wstawianie Waszych case’ów czy artykułów blogowych. Dzięki temu dajemy sygnał, że nasza strona jest wartościowa i aktualna. Wybierając tematy, próbujcie wypełnić niszę fraz kluczowych, na które jeszcze nie jesteście widoczni.
2022-02-04, 10:39
facebook
? Lejki sprzedażowe działają ?

Dla jednego z naszych klientów, którego grupą odbiorczą są w głównej mierze właściciele gabinetów kosmetycznych oraz kosmetyczki prowadziliśmy kampanię reklamową na Facebooku, którą strategicznie oparliśmy na wspomnianym wcześniej lejku ?

Klient ma sklep internetowy, co oznacza, że jego nadrzędnym celem jest sprzedaż. Nigdy jednak na pierwszym etapie działań reklamowych nie robimy kampanii sprzedażowej. Na początku budujemy świadomość marki, a dopiero w kolejnych etapach sprzedajemy. Tak też było w tym przypadku. I nasza strategia opłaciła się! Przy budżecie reklamowym w wysokości około 7000 zł na okres kilku miesięcy - poprzez systematyczne działania - udało nam się uzyskać dla klienta przychód w wysokości ponad 161 000 zł ??????
2022-02-01, 09:46
facebook
‼️ Kluczem do sukcesu sprzedażowego jest skierowanie do swojej strony internetowej szerokiej grupy potencjalnych klientów. Jak do nich dotrzeć? W emarketingu wyróżniamy 3 główne źródła ruchu:

1️⃣ wyszukiwarka Google,
2️⃣ Google Ads,
3️⃣ Social media.

W każdym z nich znajdują się inni użytkownicy sieci, a wśród nich potencjalni klienci firmy. Prowadząc działania marketingowe we wszystkich wymienionych kanałach, można uzyskać najlepsze efekty sprzedażowe, ponieważ poszerza się w ten sposób grupę odbiorczą dla swojej oferty. A wiadomo, że im więcej osób nas widzi, tym większa szansa na sprzedaż.

? Jeśli masz już reklamy w Google’u, a pozycjonowanie to dla Ciebie nie nowość, pozostaje poszerzyć działania o kampanie facebookowe. Facebook Ads jest idealnym uzupełnieniem dla działań prowadzonych w Google’u. Mimo iż użytkownicy tego social medium zwykle nie czują początkowo potrzeby zakupowej, za pomocą reklam można w nich taką potrzebę zbudować, a to przekłada się na realne zyski. Kiedy użytkownicy korzystają z wyszukiwarki Google, mają już zwykle konkretny cel, dzięki reklamie na Facebooku można sprawić, że tym celem będzie poszukiwanie nie tyle konkretnych produktów/usług, co szukanie konkretnych produktów/usług oferowanych przez Twoją firmę ?
2022-01-28, 08:42
facebook
Zdjęcia i grafiki nie tylko uatrakcyjniają zawartość Twojej strony - one też pomagają “przetrawić” długi tekst i są elementem, który możemy wykorzystywać pod SEO.

Zdjęcia przede wszystkim powinny być bezpośrednio związane z treścią i dobrej jakości. Powinny być stosunkowo niewielkie i szybko się wczytywać. Warto też pamiętać o uzupełnieniu tekstu alternatywnego i bardziej przemyślanych tytułach plików.
2022-01-24, 08:14
facebook
Mamy już określony temat, na który chcemy napisać artykuł. Jest to fraza stosunkowo często wyszukiwana i chcemy stworzyć wartościowy tekst. Na co zwracamy uwagę?

➡️ Użycie wyrażeń i słów powiązanych semantycznie z główną frazą kluczową.
➡️ Długość tekstu - wyczerp temat.
➡️ Odpowiednie nagłówki H1-H3.
➡️ Pogrubienia i listy wypunktowane.
➡️ Linkowanie w treści do podstron ofertowych i konkretnych produktów, powiązanych z tematem artykułu.
➡️ CTA (call to action) pod koniec artykułu.
2022-01-21, 08:11
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.