Witamy na stronie biura prasowego firmy Silence!
facebook
Posłuchaj rozmowy na temat prowadzenia kampanii reklamowych w Internecie. Gościem Kamila Cebulskiego jest Grzegorz Skiera
2016-12-06, 11:01
facebook
Już w najbliższą środę (16.11.2016) Grzegorz Skiera poprowadzi warsztaty na temat pozyskiwania klientów przez Internet w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości - zapraszamy ;)

Więcej informacji na stronie
2016-11-14, 11:26
facebook
Zobacz, jak przygotować treści na firmową witrynę, aby algorytmy Google uznały ją za bardziej wartościową od innych
2016-11-08, 14:27
facebook
Jednym z prelegentów podczas Kreatywnego Piątku w Kielcach będzie Grzegorz Skiera. Temat wydarzenia to "Startup w Sieci - Google & Social Media". Grzegorz będzie opowiadał o elementach marketingowych, na które należy położyć nacisk, żeby zachęcić internautów do dokonywania konwersji ⬇⬇⬇
2016-10-06, 14:16
facebook
Jeśli połączenia telefoniczne w Twojej firmie są najczęstszym sposobem kontaktu z klientem, jednym ze skuteczniejszych sposobów na zwiększenie ich liczby jest skorzystanie z możliwości, jakie daje reklama Google AdWords „Tylko połączenie”.

Więcej w artykule na naszym blogu
2016-09-19, 14:55
facebook
https://www.facebook.com/silencepl/photos/a.134746623250840.23568.134745113250991/1159738397418319/?type=3
2016-07-21, 15:15
facebook
Marketer+ poleca nasze szkolenie z Google Analytics!
http://marketerplus.pl/wydarzenia/szkolenie-google-analytics-2
2016-07-19, 14:43
facebook
Ruszyła przedsprzedaż wydania specjalnego Marketer+.Temat numeru to: "E-commerce - kompendium wiedzy. Skuteczna sprzedaż w internecie".

Wśród artykułów znajdziecie nasz tekst o tym, jak przygotować efektywną kampanię Facebook Ads dla e-sklepu - polecamy ;)

#marketing
2016-07-11, 14:16
facebook
Mamy to!
Dzięki współpracy całego zespołu Silence, Miłosz Jaksik
i studio MOFORM, mamy nową www.silence.pl :)
2016-06-28, 16:58
facebook
Zapraszamy na relację z katowickiego Festiwalu SEO 2016 - zobaczcie, jak na to wydarzenie spojrzało Silence! ;)

Silesia SEM #SEO
2016-06-01, 12:13
facebook
Wszystkim przybyłym na II edycję konferencji Key-Words, którą zorganizowaliśmy wspólnie z firmą MOMA, chcemy serdecznie podziękować. Jesteście dla nas inspiracją ;)

MarketingiBiznes Marketer+ Park Naukowo-Technologiczny "Technopark Gliwice"
2016-04-29, 15:49
facebook
Facebook Ads skierowane na mobile? Przeczytaj, na jakie elementy powinieneś zwrócić szczególną uwagę ;)

#FacebookAds #mobile #marketing
2016-04-22, 11:53
facebook
Zainteresowany reklamą na Facebooku?



Postaw na ŚWIADOME działania:



➡ remarketing,

➡ remarketing dynamiczny,

➡ reklamy karuzelowe.



Płać wyłącznie za akcję!

Optymalizuj stronę pod kątem konwersji.
2016-03-29, 11:59
facebook
Gadżety z Google przyszły !;D
2016-03-16, 12:23
facebook
Facebook Ads dla branży e-commerce - jak zaplanować kampanię i osiągnąć korzyści z reklamy?

MamBiznes.pl #ecommerce #facebookads
2016-02-24, 12:22
Konferencja Key-Words – pierwsza edycja za nami!
4.02 w nowej siedzibie Muzeum Śląskiego odbyła się konferencja Key-Words. Było to spotkanie specjalistów w dziedzinie marketingu z przedsiębiorcami. Jako współorganizatorzy tego wydarzenia (obok firmy MOMA) chcielibyśmy podziękować wszystkim za obecność i owocne spotkanie.
SEM
2016-02-11, 15:20
facebook
"Książka »AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii« udowadnia nam, że doskonała znajomość narzędzi Google AdWords stanowi jedynie połowę sukcesu. Druga połowa to umiejętność komunikowania się z grupą odbiorczą, a także niestandardowe metody działania!"

Zapraszamy do przeczytania całej recenzji na naszym blogu!

AdWords 360. Katalog skutecznych kampanii Onepress #marketing
2016-01-22, 14:01
Trendy w e-marketingu na rok 2016 – czyli relacja z ostatniego SEMcampu
Wybraliśmy się na ostatni w tym roku SEMcamp, aby posłuchać o trendach i nowinkach w marketingu internetowym zapowiadanych na 2016 rok. Wszystkie prezentacje okazały się bardzo ciekawe i prawie z każdej udało się wynotować kilka inspiracji.
SEM
2016-01-05, 11:21
RankBrain od Google’a rozumie ludzkie zachowania niczym tytułowa „Ona” z filmu Spike’a Jonze’a!?
Oglądaliście film „Ona” w reżyserii Spike’a Jonze’a? Jeśli nie, pokrótce przypomnę, że była to historia relacji, jaka nawiązała się pomiędzy człowiekiem i systemem operacyjnym obdarzonym sztuczną inteligencją. Jeśli tak, z pewnością pamiętacie, jak ten inteligentny twór wpłynął na świadomość głównego bohatera, jak szybko się uczył, jak rozumiał ludzkie potrzeby i dopasowywał do nich swoje działania. Badania nad sztuczną inteligencją rozpoczęły się już w latach 50. XX wieku i prowadzone są do dziś, w dalszym ciągu wzbudzając kontrowersje wśród wielu ludzi.
Pozycjonowanie
2015-11-04, 10:56
facebook
Zapraszamy do przeczytania relacji Grzegorza z konferencji Wolves Summit 2015, podczas której wystąpili m.in.: Daniel Kędzierski, Barbara Stawarz, Błażej Abel, Piotr Chmielewski, Paweł Sala, Paweł Danielewski, Katarzyna Młynarczyk oraz Tomasz Górski.
2015-11-03, 15:36
Google „mówi” o zmianach algorytmicznych!
Na blogu Google pojawiła się bardzo ważna informacja. Otóż trwają prace nad algorytmem wyszukiwarki odpowiedzialnym za eliminację spamu pojawiającego się w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie
2015-10-08, 11:05
Jak w Google AdWords będzie można wykorzystać listy mailingowe?
W przeciągu kilku tygodni ma zostać udostępniona opcja Google AdWords - Customer Match, która otworzy przed reklamodawcami nowe możliwości…
SEM
2015-10-05, 14:55
Instagram – nowa gratka dla reklamodawców?
Do tej pory Instagram był jednym z niewielu kanałów społecznościowych wolnych od reklam. Na dłuższą metę to jednak nie miało szans na przetrwanie...
Social Media
2015-09-23, 15:15
facebook
Ostatnio coraz częściej spotykamy się z pytaniem ze strony klientów, czy bloga lepiej jest uruchomić na swojej stronie firmowej, na subdomenie, a może na zupełnie innej domenie.

Zapraszamy do artykułu Grzegorza, w którym dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat każdego z tych rozwiązań ;)

#pozycjonowanie
2015-07-09, 13:04
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.