Witamy na stronie biura prasowego firmy Silence!
facebook
➡️ Na taką promocję powinni stawiać deweloperzy!

Obecnie największa grupa klientów deweloperów
2018-05-31, 10:35
facebook
#semkrk - nie może zabraknąć ekipy Silence!
2018-05-30, 14:19
facebook
Mamy pewną zagwozdkę i potrzebujemy Twojej pomocy ;)

Pamiętasz Akademię Silence? Chcemy ruszyć z nową edycją, ale... całkowicie ONLINE!

Szukamy tematów do materiałów video i tu pytanie do Ciebie:
➡️ o czym chciałbyś posłuchać w naszych materiałach - mowa oczywiście o szeroko rozumianym e-marketingu ;) Napisz w komentarzu do tego posta swoją propozycję, a jeśli ją wykorzystamy, otrzymasz od nas darmowe 30-minutowe e-konsultacje z zakresu marketingu w sieci, które poprowadzi Grzegorz Skiera!

Twoja pomoc będzie dla nas niezwykle cenna - bo to z myślą o Tobie ruszamy z odświeżoną wersją projektu Akademia Silence ;)
2018-05-22, 14:30
facebook
https://www.facebook.com/silencepl/photos/a.135256683199834.23734.134745113250991/1848152465243572/?type=3
2018-05-17, 08:03
facebook
➡️ Bo tak naprawdę treść robi różnicę ;)

Treść ma kluczowe znaczenie - jeśli trafnie odnosi się do sytuacji odbiorcy komunikatu, jeśli została napisana językiem korzyści, jeśli za nią idą dowody np. w postaci rekomendacji zadowolonych klientów, wreszcie jeśli zawiera bezpośrednie zawołanie do działania.

Przygotowując treści reklamowe, pamiętaj o:
- jasnym komunikacie,
- poprawności językowej,
- języku korzyści,
- zawołaniu do działania.

Im lepiej dopasowana jest treść reklamy do potrzeb odbiorcy, tym większa szansa, że ten dokona oczekiwanej konwersji.

❓A Ty czytasz treści reklam, które widzisz w sieci ❓

grafika: www.obrazki.jeja.pl
2018-05-15, 07:00
facebook
Kolejna edycja katowickiego Festiwalu SEO, na której nie może zabraknąć Silence!
2018-05-11, 16:03
facebook
Optymalizacja kampanii AdWords powinna być poparta jej wcześniejszą obserwacją oraz analizą wcześniej uzyskanych wyników. Po więcej szczegółów zapraszamy do naszego artykułu :)
2018-05-08, 15:24
facebook
Polecamy artykuł od NowyMarketing. Analityka jest nieodłączną częścią działań e-marketingowych, dlatego prawidłowe jej podłączenie jest jedną ze spraw kluczowych.
2018-05-03, 21:00
facebook
https://www.facebook.com/silencepl/photos/a.135256683199834.23734.134745113250991/1830484027010416/?type=3
2018-05-01, 21:02
facebook
Każda kampania reklamowa, niezależnie od jej charakteru oraz dostępnych narzędzi, powinna być przemyślana i realizowana w oparciu o konkretną strategię.

To strata czasu? Niekoniecznie! Sprawdź, co możesz zyskać, planując działania e-marketingowe.
2018-04-26, 21:40
facebook
➡️ Czy reklamy kłamią?

W sieci krąży wiele opinii na temat tego, jak marketingowcy koloryzują rzeczywistość. Im lepiej "podrasowany" produkt w reklamie, tym większa szansa na jego sprzedaż - cóż, takie tezy odeszły w zapomnienie ;)

Dzisiaj liczy się przede wszystkim budowanie długofalowych relacji z klientem. A wszyscy zgodnie twierdzą, że kłamstwo ma krótkie nogi i wcześniej czy później wyjdzie na światło dzienne. A jak już prawda wyjdzie na jaw, to produkt jest "spalony" - zresztą tak, jak i firma, która kłamstwo wymyśliła.

Właśnie dlatego teraz w reklamach na pierwszy plan wysuwają się korzyści z użytkowania danej rzeczy, jej cechy szczególne i takie, które wyróżniają ją od innych dostępnych na rynku produktów. Ważne też jest to, aby komunikaty reklamowe były spersonalizowane i odpowiadały na konkretne potrzeby klientów.

Widziałeś ostatnio reklamy, które ewidentnie mijają się z prawdą?
2018-04-24, 21:01
facebook
https://www.facebook.com/silencepl/photos/a.135256683199834.23734.134745113250991/1815734795152006/?type=3
2018-04-19, 21:00
facebook
➡️ Szukasz aktywnej polskiej grupy na Facebooku o marketingu?

Polecamy bardzo wartościowy tekst od sprawny.marketing. Znajdziesz tu fajny spis grup, w których poruszane są zagadnienia m.in z takich tematów jak: social media, content marketingu, SEO i SEM czy e-commerce.

A Ty, które grupy chętnie śledzisz?
2018-04-17, 21:00
facebook
— Products shown: Audyty SEO, Facebook Ads, Content Marketing and Google AdWords.
2018-04-12, 08:20
facebook
Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, czy taka sama reklama skierowana do mężczyzn i kobiet wywołuje ten sam efekt? Cóż, okazuje się, że odpowiedź brzmi nie. Mężczyźni wolą krótkie i konkretne komunikaty, podobnie jeśli chodzi o grafiki. Kobiety z kolei szukają w reklamie czegoś więcej. Kierowane do nich komunikaty powinny być mniej konkretne, ale skupiające się na ich potrzebach. Mają za zadanie wywołanie konkretnych emocji, które wzbudzą chęć posiadania i zostaną podświadomie zapamiętane. Kobiety kupują głównie pod wpływem emocji, mężczyźni natomiast stawiają raczej na praktyczność.

źródło grafiki: memy.pl
2018-04-10, 08:32
facebook
Przygotowanie strategii e-marketingowej ma na celu maksymalizację efektów i optymalizację kosztów działania. Bez niej prowadzenie kampanii jest jak poruszanie się po omacku...

Zapraszamy do naszego artykułu, w którym podejmujemy temat tworzenia strategii e-marketingowych. Naszym zdaniem są one niezbędne, aby mówić o sukcesie w działaniach promocyjnych.

Klikaj i dowiedz się więcej ⬇️⬇️⬇️
2018-04-05, 12:04
facebook
Z okazji Świąt Wielkanocnych życzymy Wam wielu pięknych chwil z dala od Internetu
2018-03-31, 10:45
facebook
Pomyśleliśmy, że przydatnym może okazać się proste zestawienie formatów reklamowych Google AdWords - po co szukać, jak można mieć wszystko w jednym miejscu ;)

— Products shown: Audyty SEO, Facebook Ads, Content Marketing, Google AdWords and Pozycjonowanie stron www.
2018-03-26, 06:23
facebook
Istnieje kilka powodów, dla których warto łączyć kampanie Facebook Ads i Google AdWords. Zapraszamy do najświeższego artykułu dostępnego na naszym blogu, gdzie o tym opowiadamy.
2018-03-23, 06:16
facebook
W Silence - marketing w Internecie nie tylko bierzemy udział w konferencjach branżowych, jako słuchacze, ale sami również dzielimy się wiedzą. Ostatnie dwa dni były bardzo pracowite dla Grzegorz Skiera, który w tym czasie wystąpił na dwóch eventach:

➡️ podczas gliwickiego spotkania Narzędzia marketingowe i komunikacyjne, gdzie opowiedział o budowaniu lejków sprzedażowych w AdWords i na Facebooku;

➡️ oraz w Katowichach na Lead Generation Case Studies - czyli skąd biorą się klienci?, gdzie poruszył temat pozyskiwania tanich leadów z PPC i tego, jak dobrać lepszy kanał i współczynnik konwersji".

Dziękujemy za zaproszenia ;)
2018-03-21, 13:48
facebook
— Products shown: Audyty SEO, Facebook Ads and Google AdWords.
2018-03-19, 10:47
facebook
Z myślą o naszych klientach śledzimy trendy i bierzemy udział w spotkaniach branżowych. Wczoraj nasz zespół pojawił się na 8. edycji #SEMkrk, gdzie na scenie wystąpili:

➡️Monika Kołodziejczyk,
➡️Bartłomiej Kaczmarczyk,
➡️Łukasz Kołodziejczyk,
➡️Katarzyna Baranowska,
➡️Marysia Cieślak,
➡️Oskar Braszczyński.

Prezentacje skupiały się wokół tematów: analityki, GTM-a, strategii SEO oraz AdWords. Do pracy wracamy z głowami pełnymi inspiracji
2018-03-10, 22:40
facebook
Pierwszy dzień konferencji #ilovemkt poświęcony w całości Social Mediom za nami. A trzeba przyznać, że działo się!

Zresztą wystarczy wspomnieć, że na scenie wystąpili: Artur Jabłoński, Rahim Blak, Tomasz Palak, Dagmara Pakulska, Bartłomiej Rak, Daniel Kędzierski, Jestem Interaktywna Ola Gościniak, Jakub Biel, Sylwia Dąbrowska, Joanna Ceplin, Rafał Masny, Szczepan Bentyn, Maciej Budzich, Lukasz Zelezny, Magdalena Urbaniak oraz Janina Bąk, żeby wszystko stało się jasne.

Ale przejdźmy do najważniejszego - krótkie podsumowanie solidnej dawki informacji, jaką zaserwowali nam prelegenci.

Facebook = Live, live i jeszcze raz live - to jest trend nr 1, dzięki któremu można utrzymać/zwiększyć zasięgi organiczne i... sprzedawać. Zaraz obok trzeba wymienić też grupy facebookowe.

Druga sprawa to współpraca z influencerami, dzięki którym można dotrzeć do szerokiego grona aktywnych osób zainteresowanych konkretną tematyką i zaprezentować im swoją usługę/markę/produkt- Magdalena Urbaniak z Brand24 opowiedziała o nawiązywaniu relacji i swoich początkach współpracy z zagranicznymi influencerami.

Statystyki i analiza danych - temat niezwykle ważny podczas prowadzenia działań promocyjnych (nie tylko w social mediach), a jednak często traktowany marginalnie - Janina Bąk opowiedziała pokrótce o triangulacji i korelacji, pokazała, co warto mierzyć w wybranych przypadkach i do czego mogą doprowadzić błędne interpretacje danych.

Kolejna rzecz - raczej zaskakująca - to temat kryptowalut i tego, jakie niosą ze sobą możliwości dla marketingu - opowiedział o tym Szczepan Bentyn twórca BentynCoinów ;)

Było trochę case'ów, informacji o targetowaniu reklam i przygotowaniu kreacji, Lukasz Zelezny opowiedział pokrótce o LinkedInie i narzędziach, które pozwalają mu zautomatyzować działania marketingowe, Rafal Masny skupił się natomiast na YouTubie. Było też o kwestiach prawnych związanych z RODO, co w zabawny sposób zaprezentował Tomasz Palak.

Ogólnie pierwszy dzień konferencji uważamy za udany - tak trzymać sprawny.marketing!
2018-03-07, 12:17
facebook
Zachęcamy do wzięcia udziału w konferencji "Efektywne narzędzia i usługi marketingowe oraz komunikacyjne, dla małych i średnich przedsiębiorstw”, która odbędzie się 21 marca w Gliwicach.

Jednym z prelegentów będzie nasz prezes Grzegorz Skiera, który podczas swojej prezentacji opowie o tym jak zbudować efektywne lejki sprzedażowe w AdWords i Facebook Ads.

Liczba miejsc na konferencji jest ograniczona, dlatego już teraz zachęcamy do rejestracji ;)
2018-03-01, 14:55
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.