Witamy na stronie biura prasowego firmy Silence!
facebook
Zamierzasz zrobić wielojęzyczną stronę? Polecamy zrobienie jej na osobnej domenie! Dlaczego?

✔️ będziesz mógł zastosować osobny schemat linkbuildingu
✔️ łatwiej zbadasz słowa kluczowe i ocenisz ich potencjał na dany rynek
✔️ zarządzanie procesami SEO będzie łatwiejsze
✔️ rozdzielisz analitykę i uzyskasz bardziej miarodajne wyniki
2019-09-16, 08:30
facebook
Do kanibalizacji treści ?️ dochodzi, gdy na jedno słowo kluczowe rankuje kilka podstron Twojej witryny, a algorytm Google nie jest w stanie dopasować najlepszej na dane zapytanie.

Efekt? Niezbyt dobry ? Pozycje w wyszukiwarce skaczą, a rankujące strony wymieniają się i konkurują ze sobą nawzajem. Dany URL może jednego dnia być na 5 pozycji, a następnego na 30, by potem wrócić do top10.

Dlaczego tak się dzieje? ?
❌ podstrony są pozycjonowane pod identyczne słowo kluczowe
❌ treści na stronie są zduplikowane
❌ podobne słowa kluczowe są w odnośnikach prowadzących do różnych podstron
❌ występują problemy z linkowaniem wewnętrznym

Jeśli kanibalizacji podlegają najważniejsze słowa kluczowe, warto przyjrzeć się witrynie. Ich usystematyzowanie może pomóc podnieść ogólną widoczność Twojej strony ?
2019-09-13, 08:25
facebook
Opublikowaliśmy recenzję #SEOPlaybook. Co nam się podobało, a co jest do poprawy? Jeśli chcesz poznać naszą opinię o "kompleksowym przewodniku po pozycjonowaniu stron" autorstwa twórcy Surfer - zapraszamy do lektury ?
2019-09-11, 08:30
facebook
Jak często publikować na profilu firmy? ?
Nie publikuj tylko dla publikowania. Treści, które nie angażują odbiorców, ani nie niosą nic wartościowego – nie przyniosą Ci pożytku. Jeśli masz branżę, w której wiecznie dzieje się coś nowego, łatwo jest codziennie publikować coś ciekawego. W przypadku tych trudniejszych, ogranicz się do kilku razy w tygodniu, każdy post uprzednio przemyślawszy.

? Nasza wskazówka ? – na początku każdego miesiąca przygotuj plan publikacji, treści i grafiki. Możesz użyć funkcji harmonogramu i od razu ustalić terminy publikacji. Dodatkowo, na bieżąco dodawaj nowinki i aktualności.

? Jak publikować? ?

✅ Wstawiaj atrakcyjne zdjęcia – packshotom mówimy NIE ❗
✅ Dopasuj język do odbiorcy, aby był lekki i zrozumiały
✅ Używaj Call to Action („kup teraz”, „zobacz”)
✅ Postaw na jakość, a nie ilość!
2019-09-09, 08:34
facebook
Lubimy się chwalić ?

Towarzyszyliśmy Łazienki Murlowscy przy zmianie strony internetowej. Udzielaliśmy porad, trzymaliśmy rękę na pulsie... No i jest wynik. Spektakularny ???

Gwałtowny wzrost widoczności w wynikach organicznych oraz wzrost liczby użytkowników o 94%! ? Gratulujemy! ?
2019-09-05, 08:30
facebook
Zaciekawił Cię ostatni post? ? Zaktualizowaliśmy nasz artykuł na temat sporządzania opisów produktów. Zobacz w jaki sposób zaprezentować opis, aby dobrze działał pod kątem SEO oraz zwiększał sprzedaż! ⤵️ ⤵️ ⤵️
2019-09-03, 08:30
facebook
Unikalna treść jest kluczowa, jeśli chodzi o SEO. Taki tekst jest bardziej wartościowy dla Google. Jeśli Twoje treści są powielone – spada siła Twojej witryny. Jest to problem dla dużych sklepów internetowych, w których są setki (lub tysiące!) produktów.

⚠️ BŁĄD Nr 1. Opisy zaciągasz z katalogów producenta i pozostawiasz w niezmienionej formie ➡️ produkty są niemożliwe do wypozycjonowania.

⚠️ BŁĄD Nr 2. Tę samą „unikalną” treść stosujesz do całej gamy podobnych produktów ➡️ produkty trudno wypozycjonować, bo dochodzi do kanibalizacji treści.

⚠️ BŁĄD Nr 3. Wstawiłeś taki sam opis na swoją stronę, aukcje na Allegro i ogłoszenia w OLX ➡️ wzmacniasz autorytet dużych serwisów i zmniejszasz swój.

Przekonaliśmy Cię już do przygotowywania unikalnych opisów? ? Oto kilka wskazówek:

✔️ Unikalność – zredaguj opisy, aby nie były kalką produktów konkurencji

✔️ Wypunktowania – wyszczególnij konkrety i atuty danego modelu

✔️ Język – dopasuj słownictwo do swoich konsumentów

✔️ Akapity – podziel tekst, jeśli jest dłuższy niż kilka linijek

✔️ Dokładność – precyzyjny opis odpowie na wszystkie pytania klientów

✔️ Formatowanie – czytelny font i nagłówki zachęcają do czytania
2019-08-29, 08:30
facebook
Niektóre osoby zgłaszając się po pozycjonowanie, chcą aby strona była przygotowana jedynie na 2-3 słowa kluczowe. My nasze działania prowadzimy kompleksowo. W trakcie audytu przeprowadzamy analizę fraz, wybierając te, które naszym zdaniem przyniosą klientowi najlepsze efekty. Czyli:

✔️ są konkurencyjne

✔️ mają dużą liczbę wyszukiwań

✔️ są bezpośrednio związane z biznesem klienta

Dzięki takiemu podejściu wybrane przez nas frazy będą pracować nad większym ruchem i wyższą sprzedażą. Samo pozycjonowanie to proces, który wymaga pracy nad całą stroną, dlatego w oparciu o 2-3 słowa kluczowe nie da się przeprowadzić efektywnych działań. Naszym wyróżnikiem jest nieograniczona liczba fraz, na które pozycjonujemy ? ?
2019-08-27, 08:30
facebook
Największą zaletą Facebooka jest możliwość dokładnego ukierunkowania reklam na odbiorców. Facebook posiada miliony danych, które pozwolą Ci na precyzyjną targetację przekazu ?

Facebook Ads powodują u Twoich potencjalnych klientów potrzebę posiadania Twojego produktu. W odróżnieniu od Google Ads, kreacja reklamowa nie jest odpowiedzią na wyszukiwanie konkretnych fraz kluczowych. Reklama na Facebooku ma na celu sprawić, aby ktoś z grupy docelowej zainteresował się Twoim produktem, zanim jeszcze zacznie wyszukiwać informacje na jego temat ?
2019-08-23, 08:30
facebook
Nasze działania regularnie raportujemy. Możesz też zawsze nas zapytać, jak wygląda sytuacja na Twojej stronie – szybko pośpieszymy z odpowiedzią ?
2019-08-21, 08:30
facebook
2019-08-19, 12:45
facebook
Prowadzimy regularne działania pozycjonowania dla salonu sukien ślubnych w Katowicach od kwietnia 2018 roku.
Wynikami chwalimy się poniżej ⤵️ ⤵️

Chciałbyś skutecznie wypozycjonować swój lokalny biznes? Zapraszamy do współpracy! ?
2019-08-19, 08:30
facebook
Strony typu „one page” są bardzo atrakcyjne wizualnie, ale okazują się niezwykle trudne do pozycjonowania. Jedna strona to znacznie mniej treści niż w przypadku pełnej witryny. A zatem, wtedy pozycjonujemy znacznie mniejszą liczbę słów kluczowych. Tworząc stronę z kilkoma podstronami:

✅ tworzysz czytelną strukturę dla użytkownika

✅ dedykowane podstrony dla każdej usługi to możliwość przyporządkowania odpowiednich słów kluczowych

✅ masz więcej konkurencyjnych podstron, które walczą o wysokie miejsca niezależnie od siebie

✅ więcej podstron = więcej treści = zwiększenie widoczności w Google na nowe słowa kluczowe i frazy z tzw. długiego ogona

Liczba podstron to sprawa indywidualna i zależy od Twojej branży, usług i konkurencji. Dlatego warto abyś stworzył podstronę dla każdej usługi, którą posiadasz. A na każdej podstronie możesz aktywnie pozycjonować po kilka najważniejszych słów kluczowych ?
2019-08-15, 08:30
facebook
Przebudowa strony wiąże się z poważnymi zagrożeniami pod względem widoczności w Google. Dlatego zadbaj, aby po publikacji nowej strony optymalizacja pod kątem SEO została zachowana.

Na co zwrócić uwagę? Pomocą śpieszy wam poniższa infografika ⤵️⤵️

Proces przebudowy strony może być trudny – zwłaszcza w przypadku rozbudowanych witryn. Zapraszamy do współpracy – chętnie pomożemy Ci z tym zadaniem ?
2019-08-13, 08:30
facebook
Kilka razy zadawano nam pytanie, czy treść przetłumaczona z angielskiego zostanie uznana przez Google za duplikat. Na szczęście nie – treść powinna być unikalna pod względem fraz i składni w tym samym języku. Zatem jeśli masz stronę zagraniczną i chcesz wejść na rynek polski, możesz spokojnie przetłumaczyć treści ?
2019-08-09, 08:30
facebook
Prowadzisz lokalny biznes? W Google Ads możesz bardzo dokładnie dopasować lokalizację wyświetlania reklam. Poniżej przykład jednej z firm, której zależało na promowaniu swoich usług na określonych obszarach i w konkretnych miastach na Śląsku i w Małopolsce ⤵️

W Silence! optymalizujemy kampanie pod biznesy lokalne. Z nami uzyskasz odzew od grup docelowych, na których najbardziej Ci zależy. Szanujemy Twój budżet ?
2019-08-07, 08:30
facebook
Nie daj się oszukać❗ Niestety czasem zdarza się, że agencje SEO świadczą usługi w sposób nierzetelny ? Brak podstawowej optymalizacji, śladowe liczby linków… A to przykłada się na brak wzrostu widoczności w Google.

Zobacz jak mierzyć efekty działań pozycjonowania agencji SEO ? ⤵️⤵️
2019-08-05, 08:30
facebook
Wiemy, że zależy Ci na czasie i nie zawsze możesz skorzystać z pomocy informatyka. Dlatego Ci pomożemy! ?

Jeśli dasz nam dostęp do panelu administracyjnego swojej witryny, wprowadzimy większość zaleceń samodzielnie (m.in. znaczniki, nagłówki, title) – będziemy mieć pewność, że optymalizacja przebiega prawidłowo ? Jednak aby wprowadzić niektóre zmiany techniczne ?️ (np. optymalizacja szybkości witryny) lub w przypadku braku systemu zarządzania treścią, będziesz musiał skorzystać z pomocy informatyka.
2019-08-01, 13:30
facebook
Jesteś ciekaw od czego zależy budżet na kampanie reklamowe w Google? Przeczytaj nasz najnowszy artykuł ⤵️ ⤵️ ⤵️ A dowiesz się:

✅ Co wpływa na budżet reklamowy Google Ads?
✅ Czy kliknięcie w reklamę i brak zakupu oznacza brak konwersji?
✅ Ile osób, które kliknęły w reklamę skonwertuje?
✅ Jak zmniejszyć koszt reklamy, przy jednoczesnym zachowaniu jej efektu?

Jeśli jesteś zainteresowany odpowiedzią na co najmniej jedno z tych pytań – zapraszamy do lektury! ?
2019-07-30, 08:30
facebook
Wszystkie nasze działania regularnie raportujemy. Pierwszy audyt jest wykonywany na początku współpracy. Co trzy miesiące przeprowadzamy audyty kontrolne – sprawdzamy czy proponowane przez nas zalecenia zostały wdrożone oraz z jakim skutkiem ?

Równolegle na bieżąco monitorujemy statystyki strony i efekty kampanii, dzięki czemu możemy szybko zareagować i wprowadzić zmiany ? Chcesz z nami współpracować? Zapraszamy do kontaktu!
2019-07-25, 09:00
facebook
Chwalimy się świeżym nabytkiem ? W Silence ciągle polujemy na nową wiedzę - tym razem z pomocą przyszedł SEO Playbook Sławomira Czajkowskiego, właściciela Surfer SEO ?
2019-07-24, 14:39
facebook
Zastanawiasz się nad kampanią Google Ads? Zobacz poniżej ⤵️ co możesz zyskać!

W Silence! prowadzimy kompleksowe kampanie Google Ads, które stale analizujemy i optymalizujemy. Dzięki temu masz pewność, że Twoja reklama w Internecie będzie konwertować ?
2019-07-23, 08:30
facebook
Wiele osób niezwiązanych z branżą traktuje pojęcia „SEO” i „pozycjonowanie” jako synonimy. Sprawdź czy mają rację! ?

Według nas, pojęcia te oznaczają coś innego. Pozycjonowanie jest szersze i zawiera w sobie SEO – search engine optimization, czyli optymalizację pod kątem wyszukiwarek.

Co wchodzi w SEO?
✔️ optymalizacja struktury i kodu witryny
✔️ optymalizacja treści na stronie – nasycanie słowami kluczowymi
✔️ optymalizacja meta tagów

Co wchodzi w pozycjonowanie?
✔️ SEO
✔️ link-building – stałe zdobywanie wysokiej jakości linków do strony
✔️ content-marketing – treści na stronie, które są użyteczne dla klientów
✔️ analityka internetowa – stałe monitorowanie efektów pozycjonowania, reagowanie na zmiany na bieżąco i regularne audyty kontrolne

W Silence! kompleksowo zajmujemy się pozycjonowaniem i SEO. Zapoznaj się z naszą ofertą już dziś ?
2019-07-18, 07:00
facebook
Postanowiliśmy rozpocząć serię pytań i odpowiedzi z Silence! ? Wybraliśmy je spośród pytań najczęściej zadawanych przez klientów i osoby zainteresowane współpracą. Masz propozycje? Zadaj je w komentarzu!

Pozycjonowanie to proces długotrwały ⌛ Efekty niektórych zmian można zobaczyć już po kilku tygodniach. Wszystko zależy od branży, jej konkurencyjności oraz wieku i historii strony. Efektywny czas na pozycjonowanie to z reguły kilka miesięcy ?️ Zazwyczaj potencjał witryny można orzec już w pierwszych tygodniach pracy. Efekty są trwałe – przy konsekwentnym rozwijaniu strony pod kątem SEO, możliwe jest utrzymanie jej stabilnych pozycji.

Kolejne pytanie wraz z odpowiedzią – już w następnym tygodniu ?
2019-07-16, 19:00
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.