Witamy na stronie biura prasowego firmy Silence!
facebook
?Chcesz pozyskiwać klientów przez Internet? Marketing internetowy KROK PO KROKU dla początkujących (i nie tylko) w jednym filmie! ?
✅ SEO
✅ Reklamy w Google i na Facebooku
✅ Remarketing
✅ Analiza słów kluczowych, UX i wiele innych
Skorzystaj z prawdziwej pigułki wiedzy, dowiedz się jak prowadzić skuteczne kampanie w Internecie. Silence! i oglądamy ? ⬇️⬇️⬇️

https://www.youtube.com/watch?v=vX_qpkbHPDk
2019-04-08, 11:16
facebook
Od czasu gdy w naszej firmie wdrożyliśmy Google Data Studio uwielbiamy robić raporty! :) ???

Każdy z naszych klientów otrzymuje dostęp do raportów online z przeprowadzanych dla niego kampanii. Dzięki temu jest w stanie na bieżąco obserwować efekty przeprowadzanych przez nas działań. Dodatkowo każdemu klientowi oferujemy dostosowania raportu do jego potrzeb i oczekiwań.

PS. Z niecierpliwością czekamy aż Senuto wdroży integrację z Google Data Studio ???
2019-04-02, 10:38
facebook
4 RZECZY, które sprawią, że TWÓJ UX poszybuje w górę? ?Oto nasze podpowiedzi co zrobić, aby Twoja strona lepiej konwertowała!

✅ Wezwanie do działania! Napisz na stronie co powinien zrobić użytkownik. "Skontaktuj się", "Napisz do nas", "Zadzwoń!" - to proste zwroty, które skutecznie zwiększą Ci konwersję.
✅Zaprojektuj widoczne numery telefonu oraz adres e-mail.
✅ Zapewnij "klikalność"! Jeżeli na stronie masz już numer telefonu i mail, to zrób tak, aby były klikalne. Nie ma nic gorszego niż kopiowanie tych elementów na wersji mobilnej (brrr ?)
✅ Stwórz prosty formularz kontaktowy. Nie każdy ma zdefiniowaną skrzynkę e-mail na swoim urządzeniu, daj więc użytkownikowi możliwość wysłania wiadomości przez formularz. Ale zrób go prosty! Pola na imię, telefon, e-mail i treść wiadomości - zupełnie wystarczą!

I ostatni, bonusowy TIP, dla tych którzy dobrnęli do końca (? ?) - wspomnianych numerów telefonów i adresów e-mail umieść na stronie jak najmniej. Najlepiej po jednym. To pozwoli Ci łatwiej mierzyć konwersje. A te, z dobrze zaprojektowaną stroną, przyjdą same!

To jak? Czas na zmiany? ?
2019-03-20, 19:30
facebook
W ostatnich dniach w SEO i marketingowych mediach pojawia się coraz więcej informacji o potencjalnych zmianach algorytmów. Dziś już mamy potwierdzenie.

Co to oznacza? Że możliwe są nieoczekiwane spadki, ale też wzrosty pozycji Twojej strony w Google. Naszym zadaniem jest ich analiza i wyciąganie wniosków. Także wyzwania czekają! ??
2019-03-14, 08:27
facebook
Prowadząc kampanię Google Ads dążymy przede wszystkim do uzyskania jak największej ilości konwersji.

Jednocześnie pracując nad optymalizacją możemy obniżyć koszty ? ? prowadzenia kampanii nie tracąc przy tym przyrostu konwersji.

Jak to zrobić? ???

Poniżej pracowaliśmy dla klienta zajmującego się udzielaniem pożyczek pod zastaw samochodu.

W ramach optymalizacji, na podstawie pozyskanego ruchu, ➡wykluczyliśmy niechciane zapytania.
➡Dobraliśmy najbardziej efektywny tryb strategii ustalania stawek.
➡Dopasowaliśmy dni oraz godziny wyświetlania się reklam.
➡Skierowaliśmy ruch na konwertujące regiony.
➡Określiliśmy jaka grupa demograficzna jest najlepsza.
➡Dostosowaliśmy stawki pod kątem urządzeń, na których wyświetlana jest reklama.
➡Ustawiliśmy także optymalne budżety pomiędzy reklamami w sieci reklamowej a sieci wyszukiwania.

W 3 miesiące 2-krotny spadek kosztów kampanii przy zachowaniu tej samej konwersji.

Wynik zobaczcie na wykresie⤵⤵⤵
2019-02-13, 15:29
facebook
Zmiana strony to ważny i ekscytujący moment dla firmy. ? W większości wypadków operacja ta łączy się z ogromnym nakładem pracy nad jej grafiką oraz treścią. W końcu, po długich dniach oczekiwania nadchodzi moment jej uruchomienia... i wielkie zaskoczenie, by nie powiedzieć frustracja gdy nagle drastycznie spada liczba użytkowników ją odwiedzających, a co za tym idzie liczba zapytań...
⚠Co zatem zrobić, żeby nie stracić dotychczasowego ruchu i pozycji w wyszukiwarce Google przy zmianie dotychczasowej strony na nową ?

Przede wszystkim zadbaj o:
➡ strukturę treści - mapa starej i nowej strony powinna być podobna. Jeżeli na nowej stronie obetniesz ilość zakładek/treści/produktów w sklepie z pewnością serwujesz sobie spadek odwiedzin, ⬅
➡ przekierowania 301 - przy zmianie strony w większości wypadków zmieniają się też adresy URL podstron. Linki do nich prowadzące "stracą swoją moc". Zadbaj oto aby przekierować je na właściwe podstrony, ⬅
➡ meta tagi - głównie znaczniki - zadbaj o to aby zawierały słowa kluczowe, ⬅
➡ nie blokuj Google'a - to często spotykany błąd, kiedy to webmaster zapomni przy uruchomieniu nowej strony ściągnąć blokady przed Googlem, które stosował na etapie produkcji, ⬅
➡ nie zapomnij o instalacji kodu Google Analytics czy Google Tag Manager. ⬅

Więcej informacji znajdziesz tutaj
https://goo.gl/3dXQ37

A poniżej wykres widoczności strony, gdzie firma przy zmianie swojej strony zapomniała o aspektach SEO:

A Kiedy nie trzeba pamiętać o SEO przy zmianie strony?
Gdy ze strony OnePage przechodzisz na stronę OnePage.
2019-02-01, 11:53
facebook
Pozycjonowanie to proces i systematyczna praca nad stroną. Ale konsekwencja popłaca! ? Dobrym przykładem jest poniższy wykres. Obrazuje on widoczność w Google strony naszego Klienta (jednego ze śląskich deweloperów).⤵️ ⤵️ ⤵️

? Deweloper buduje osiedle w jednej z większych miejscowości na Śląsku. Od długiego czasu jest wypozycjonowany na najważniejsze słowa kluczowe w Google na pierwszych miejscach np.: "nowe mieszkania {nazwa miasta}", co przynosi mu efekty w postaci ruchu i zapytań. Ale te kilka fraz to nie wszystko! Ważny jest również długi ogon. To zaskakujące, ale według Google'a 15% wyszukiwanych dziennie haseł to frazy, których Google wcześniej nie spotkał. Ze statystyk wyraźnie wynika, że strona była widoczna w ostatnich 28 dniach dla aż 557 słów kluczowych ?

Jak osiągnąć taką widoczność?
✔️ po pierwsze optymalizacja SEO (w tym regularne audyty kontrolne!)
✔️ po drugie regularne zdobywanie linków
✔️ po trzecie cierpliwość i pilnowanie obranej strategii

Warto również zwrócić uwagę, że jednokrotna optymalizacja nie jest gwarancją sukcesu. Dlatego strony klientów audytujemy co najmniej raz na kwartał.

A Wy? Pilnujecie, by Wasze strony były regularnie kontrolowane pod kątem SEO? ? ?
2019-01-25, 13:47
facebook
✅ Zabierz swoją stronę do lekarza... tj. do specjalisty SEO! ? Bo audyt SEO jest jak dobrze postawiona diagnoza. Zadbaj więc o solidny zastrzyk widoczności i stosuj regularną profilaktykę.?‍⚕️

✅ O tym dlaczego warto zafundować stronie taką solidną kurację, czym dokładnie jest audyt SEO i ile to kosztuje piszemy właśnie na blogu. Łapcie solidną porcję wiedzy w - nomen omen - pigułce ??
2019-01-15, 20:00
facebook
Zdrowych i Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia życzy Silence??
2018-12-21, 13:43
facebook
O tym że szybkość ładowania strony ma wpływ na jej pozycje w Google zapewne słyszeliście. Na pewno ma to wpływ na użyteczność (UX). Użytkownik dziś nie chce czekać.

Ale czy to wpływa zawsze na pozycje w Google?

Zapraszamy do przeczytania wpisu na naszym blogu!

https://goo.gl/hXD676
2018-11-29, 12:25
facebook
Bardzo smaczna wersja Halloween w Silence
2018-10-29, 11:26
facebook
Silence zatrudnia - sprawdź szczegóły
2018-10-19, 12:59
facebook
Prowadzisz własny biznes? Poszukujesz sposobu jak wypromować swoją firmę w Internecie?
2018-10-02, 09:42
facebook
W ramach cyklu ABC menadżera źródłami swoich menadżerskich inspiracji podzielił się Grzegorz Skiera !
2018-08-03, 12:26
facebook
https://www.facebook.com/silencepl/photos/a.135256683199834/1948036615255156/?type=3
2018-07-25, 12:09
facebook
➡️ Bo grunt to zwrócenie uwagi potencjalnych klientów!

Co sądzicie⬇️⬇️⬇️

❓Czy prawdą jest, że dobre hasło reklamowe ma kluczowe znaczenie dla liczby zakupów (nie tylko w Internecie)❓

Źródło grafiki: memy.pl
2018-07-11, 19:57
facebook
POLECAMY artykuł od sprawny.marketing!

O czym? O działaniach marketingowych w obliczu prawa ;)
2018-07-06, 09:27
facebook
Dziś wieczorem bierzemy udział w wydarzeniu “Zaskakujący Customer Experience” w Krakowie! Gdzie doszkalamy się na temat doświadczeń użytkownika w e-commerce i nie tylko ;)
2018-07-04, 19:49
facebook
⭐ NOWY ARTYKUŁ NA BLOGU SILENCE ⭐

Porady facebookowe dla stawiających pierwsze kroki w blogosferze ;)

➡️ fanpage
➡️ grupy
➡️ reklamy

Jak robić to dobrze ;)

Po szczegóły zapraszamy na naszego bloga
2018-06-28, 09:56
facebook
https://www.facebook.com/silencepl/photos/a.135256683199834/1894693157256169/?type=3
2018-06-22, 11:09
facebook
⭐ NOWY ARTYKUŁ NA BLOGU SILENCE ⭐

➡️ Prowadzisz lokalną restaurację/bar/kawiarnię?
➡️ Chcesz poszerzyć grono swoich klientów?
➡️ Budować świadomość marki wśród lokalnej społeczności?

Najlepszą drogą kontaktu z potencjalnymi i aktualnymi klientami są social media, wśród których na szczególną uwagę zasługują Instagram i Facebook.Na naszym blogu przeczytasz, jak robić to dobrze ;)

Polecamy również obejrzenie profili na Facebooku katowickich lokali takich jak: KAFEJ, Upojeni, Hurry Curry czy Drzwi Zwane Koniem ;)
2018-06-20, 08:19
facebook
⭐ Czy w swoich reklamach wykorzystujesz personalizację komunikatu?

➡️ Używaj formy bezpośredniej "Ty".
➡️ Zadawaj pytania.
➡️ Odnoś się do bezpośrednich doświadczeń lub zainteresowań odbiorców.

⭐ Wśród miliona komunikatów, na które Twój odbiorca jest codziennie narażony, czy Twój zwraca jego uwagę?

Najważniejsze, aby w pierwszym zdaniu odnieść się do doświadczeń odbiorcy, np. wybierasz grupę, która siedzi akurat w kawiarni i piszesz "Czas na chwilę przerwy?" albo wybierasz osoby, które lubią pizzę i komunikujesz do nich "Lubisz pizzę? My też!"

W dalszej części komunikatu możesz nawiązać do swojej oferty lub produktu (ważne, żeby łączyły się z pierwszym zdaniem ;) )

To prosty sposób, na zwrócenie uwagi użytkownika i skierowanie go na swoją ścieżkę zakupową.

⭐ Spróbuj i sprawdź, jak to zadziała u Ciebie - a później podziel się z nami swoimi doświadczeniami ;)

źródło grafiki: www.obrazki.jeja.pl
2018-06-12, 14:03
facebook
Grzegorz Skiera - nasz prezes - był pierwszym prelegentem podczas wczorajszego Czwartku Social Media. Opowiedział pokrótce o tym, jak na podstawie szczegółowej analizy naszych działań i zachowań naszych potencjalnych klientów 15-krotnie obniżyliśmy koszt pozyskania leada.

Drugie wystąpienie miała Agata Krypczyk z EmailLabs i SMSLabs, która opowiedziała o mailach transakcyjnych w e-commerce.

Jako ostatni wystąpił Andrzej Ogonowski z SMSAPI, opowiadając o tym, jak skutecznie prowadzić działania w social media dla branży B2B na przykładzie firmy SMSAPI.

Dziękujemy za spotkanie i do zobaczenia ;)

#czwrtk
2018-06-08, 10:05
facebook
Dziś się chwalimy
2018-06-01, 09:06
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.