facebook
?Chcesz pozyskiwać klientów przez Internet? Marketing internetowy KROK PO KROKU dla początkujących (i nie tylko) w jednym filmie! ?
✅ SEO
✅ Reklamy w Google i na Facebooku
✅ Remarketing
✅ Analiza słów kluczowych, UX i wiele innych
Skorzystaj z prawdziwej pigułki wiedzy, dowiedz się jak prowadzić skuteczne kampanie w Internecie. Silence! i oglądamy ? ⬇️⬇️⬇️
https://www.youtube.com/watch?v=vX_qpkbHPDk
✅ SEO
✅ Reklamy w Google i na Facebooku
✅ Remarketing
✅ Analiza słów kluczowych, UX i wiele innych
Skorzystaj z prawdziwej pigułki wiedzy, dowiedz się jak prowadzić skuteczne kampanie w Internecie. Silence! i oglądamy ? ⬇️⬇️⬇️
https://www.youtube.com/watch?v=vX_qpkbHPDk
2019-04-08, 11:16
facebook
Od czasu gdy w naszej firmie wdrożyliśmy Google Data Studio uwielbiamy robić raporty! :) ???
Każdy z naszych klientów otrzymuje dostęp do raportów online z przeprowadzanych dla niego kampanii. Dzięki temu jest w stanie na bieżąco obserwować efekty przeprowadzanych przez nas działań. Dodatkowo każdemu klientowi oferujemy dostosowania raportu do jego potrzeb i oczekiwań.
PS. Z niecierpliwością czekamy aż Senuto wdroży integrację z Google Data Studio ???
Każdy z naszych klientów otrzymuje dostęp do raportów online z przeprowadzanych dla niego kampanii. Dzięki temu jest w stanie na bieżąco obserwować efekty przeprowadzanych przez nas działań. Dodatkowo każdemu klientowi oferujemy dostosowania raportu do jego potrzeb i oczekiwań.
PS. Z niecierpliwością czekamy aż Senuto wdroży integrację z Google Data Studio ???
2019-04-02, 10:38
facebook
4 RZECZY, które sprawią, że TWÓJ UX poszybuje w górę? ?Oto nasze podpowiedzi co zrobić, aby Twoja strona lepiej konwertowała!
✅ Wezwanie do działania! Napisz na stronie co powinien zrobić użytkownik. "Skontaktuj się", "Napisz do nas", "Zadzwoń!" - to proste zwroty, które skutecznie zwiększą Ci konwersję.
✅Zaprojektuj widoczne numery telefonu oraz adres e-mail.
✅ Zapewnij "klikalność"! Jeżeli na stronie masz już numer telefonu i mail, to zrób tak, aby były klikalne. Nie ma nic gorszego niż kopiowanie tych elementów na wersji mobilnej (brrr ?)
✅ Stwórz prosty formularz kontaktowy. Nie każdy ma zdefiniowaną skrzynkę e-mail na swoim urządzeniu, daj więc użytkownikowi możliwość wysłania wiadomości przez formularz. Ale zrób go prosty! Pola na imię, telefon, e-mail i treść wiadomości - zupełnie wystarczą!
I ostatni, bonusowy TIP, dla tych którzy dobrnęli do końca (? ?) - wspomnianych numerów telefonów i adresów e-mail umieść na stronie jak najmniej. Najlepiej po jednym. To pozwoli Ci łatwiej mierzyć konwersje. A te, z dobrze zaprojektowaną stroną, przyjdą same!
To jak? Czas na zmiany? ?
✅ Wezwanie do działania! Napisz na stronie co powinien zrobić użytkownik. "Skontaktuj się", "Napisz do nas", "Zadzwoń!" - to proste zwroty, które skutecznie zwiększą Ci konwersję.
✅Zaprojektuj widoczne numery telefonu oraz adres e-mail.
✅ Zapewnij "klikalność"! Jeżeli na stronie masz już numer telefonu i mail, to zrób tak, aby były klikalne. Nie ma nic gorszego niż kopiowanie tych elementów na wersji mobilnej (brrr ?)
✅ Stwórz prosty formularz kontaktowy. Nie każdy ma zdefiniowaną skrzynkę e-mail na swoim urządzeniu, daj więc użytkownikowi możliwość wysłania wiadomości przez formularz. Ale zrób go prosty! Pola na imię, telefon, e-mail i treść wiadomości - zupełnie wystarczą!
I ostatni, bonusowy TIP, dla tych którzy dobrnęli do końca (? ?) - wspomnianych numerów telefonów i adresów e-mail umieść na stronie jak najmniej. Najlepiej po jednym. To pozwoli Ci łatwiej mierzyć konwersje. A te, z dobrze zaprojektowaną stroną, przyjdą same!
To jak? Czas na zmiany? ?
2019-03-20, 19:30
facebook
W ostatnich dniach w SEO i marketingowych mediach pojawia się coraz więcej informacji o potencjalnych zmianach algorytmów. Dziś już mamy potwierdzenie.
Co to oznacza? Że możliwe są nieoczekiwane spadki, ale też wzrosty pozycji Twojej strony w Google. Naszym zadaniem jest ich analiza i wyciąganie wniosków. Także wyzwania czekają! ??
Co to oznacza? Że możliwe są nieoczekiwane spadki, ale też wzrosty pozycji Twojej strony w Google. Naszym zadaniem jest ich analiza i wyciąganie wniosków. Także wyzwania czekają! ??
2019-03-14, 08:27
facebook
Prowadząc kampanię Google Ads dążymy przede wszystkim do uzyskania jak największej ilości konwersji.
Jednocześnie pracując nad optymalizacją możemy obniżyć koszty ? ? prowadzenia kampanii nie tracąc przy tym przyrostu konwersji.
Jak to zrobić? ???
Poniżej pracowaliśmy dla klienta zajmującego się udzielaniem pożyczek pod zastaw samochodu.
W ramach optymalizacji, na podstawie pozyskanego ruchu, ➡wykluczyliśmy niechciane zapytania.
➡Dobraliśmy najbardziej efektywny tryb strategii ustalania stawek.
➡Dopasowaliśmy dni oraz godziny wyświetlania się reklam.
➡Skierowaliśmy ruch na konwertujące regiony.
➡Określiliśmy jaka grupa demograficzna jest najlepsza.
➡Dostosowaliśmy stawki pod kątem urządzeń, na których wyświetlana jest reklama.
➡Ustawiliśmy także optymalne budżety pomiędzy reklamami w sieci reklamowej a sieci wyszukiwania.
W 3 miesiące 2-krotny spadek kosztów kampanii przy zachowaniu tej samej konwersji.
Wynik zobaczcie na wykresie⤵⤵⤵
Jednocześnie pracując nad optymalizacją możemy obniżyć koszty ? ? prowadzenia kampanii nie tracąc przy tym przyrostu konwersji.
Jak to zrobić? ???
Poniżej pracowaliśmy dla klienta zajmującego się udzielaniem pożyczek pod zastaw samochodu.
W ramach optymalizacji, na podstawie pozyskanego ruchu, ➡wykluczyliśmy niechciane zapytania.
➡Dobraliśmy najbardziej efektywny tryb strategii ustalania stawek.
➡Dopasowaliśmy dni oraz godziny wyświetlania się reklam.
➡Skierowaliśmy ruch na konwertujące regiony.
➡Określiliśmy jaka grupa demograficzna jest najlepsza.
➡Dostosowaliśmy stawki pod kątem urządzeń, na których wyświetlana jest reklama.
➡Ustawiliśmy także optymalne budżety pomiędzy reklamami w sieci reklamowej a sieci wyszukiwania.
W 3 miesiące 2-krotny spadek kosztów kampanii przy zachowaniu tej samej konwersji.
Wynik zobaczcie na wykresie⤵⤵⤵
2019-02-13, 15:29
facebook
Zmiana strony to ważny i ekscytujący moment dla firmy. ? W większości wypadków operacja ta łączy się z ogromnym nakładem pracy nad jej grafiką oraz treścią. W końcu, po długich dniach oczekiwania nadchodzi moment jej uruchomienia... i wielkie zaskoczenie, by nie powiedzieć frustracja gdy nagle drastycznie spada liczba użytkowników ją odwiedzających, a co za tym idzie liczba zapytań...
⚠Co zatem zrobić, żeby nie stracić dotychczasowego ruchu i pozycji w wyszukiwarce Google przy zmianie dotychczasowej strony na nową ?
Przede wszystkim zadbaj o:
➡ strukturę treści - mapa starej i nowej strony powinna być podobna. Jeżeli na nowej stronie obetniesz ilość zakładek/treści/produktów w sklepie z pewnością serwujesz sobie spadek odwiedzin, ⬅
➡ przekierowania 301 - przy zmianie strony w większości wypadków zmieniają się też adresy URL podstron. Linki do nich prowadzące "stracą swoją moc". Zadbaj oto aby przekierować je na właściwe podstrony, ⬅
➡ meta tagi - głównie znaczniki - zadbaj o to aby zawierały słowa kluczowe, ⬅
➡ nie blokuj Google'a - to często spotykany błąd, kiedy to webmaster zapomni przy uruchomieniu nowej strony ściągnąć blokady przed Googlem, które stosował na etapie produkcji, ⬅
➡ nie zapomnij o instalacji kodu Google Analytics czy Google Tag Manager. ⬅
Więcej informacji znajdziesz tutaj
https://goo.gl/3dXQ37
A poniżej wykres widoczności strony, gdzie firma przy zmianie swojej strony zapomniała o aspektach SEO:
A Kiedy nie trzeba pamiętać o SEO przy zmianie strony?
Gdy ze strony OnePage przechodzisz na stronę OnePage.
⚠Co zatem zrobić, żeby nie stracić dotychczasowego ruchu i pozycji w wyszukiwarce Google przy zmianie dotychczasowej strony na nową ?
Przede wszystkim zadbaj o:
➡ strukturę treści - mapa starej i nowej strony powinna być podobna. Jeżeli na nowej stronie obetniesz ilość zakładek/treści/produktów w sklepie z pewnością serwujesz sobie spadek odwiedzin, ⬅
➡ przekierowania 301 - przy zmianie strony w większości wypadków zmieniają się też adresy URL podstron. Linki do nich prowadzące "stracą swoją moc". Zadbaj oto aby przekierować je na właściwe podstrony, ⬅
➡ meta tagi - głównie znaczniki - zadbaj o to aby zawierały słowa kluczowe, ⬅
➡ nie blokuj Google'a - to często spotykany błąd, kiedy to webmaster zapomni przy uruchomieniu nowej strony ściągnąć blokady przed Googlem, które stosował na etapie produkcji, ⬅
➡ nie zapomnij o instalacji kodu Google Analytics czy Google Tag Manager. ⬅
Więcej informacji znajdziesz tutaj
https://goo.gl/3dXQ37
A poniżej wykres widoczności strony, gdzie firma przy zmianie swojej strony zapomniała o aspektach SEO:
A Kiedy nie trzeba pamiętać o SEO przy zmianie strony?
Gdy ze strony OnePage przechodzisz na stronę OnePage.
2019-02-01, 11:53
facebook
Pozycjonowanie to proces i systematyczna praca nad stroną. Ale konsekwencja popłaca! ? Dobrym przykładem jest poniższy wykres. Obrazuje on widoczność w Google strony naszego Klienta (jednego ze śląskich deweloperów).⤵️ ⤵️ ⤵️
? Deweloper buduje osiedle w jednej z większych miejscowości na Śląsku. Od długiego czasu jest wypozycjonowany na najważniejsze słowa kluczowe w Google na pierwszych miejscach np.: "nowe mieszkania {nazwa miasta}", co przynosi mu efekty w postaci ruchu i zapytań. Ale te kilka fraz to nie wszystko! Ważny jest również długi ogon. To zaskakujące, ale według Google'a 15% wyszukiwanych dziennie haseł to frazy, których Google wcześniej nie spotkał. Ze statystyk wyraźnie wynika, że strona była widoczna w ostatnich 28 dniach dla aż 557 słów kluczowych ?
Jak osiągnąć taką widoczność?
✔️ po pierwsze optymalizacja SEO (w tym regularne audyty kontrolne!)
✔️ po drugie regularne zdobywanie linków
✔️ po trzecie cierpliwość i pilnowanie obranej strategii
Warto również zwrócić uwagę, że jednokrotna optymalizacja nie jest gwarancją sukcesu. Dlatego strony klientów audytujemy co najmniej raz na kwartał.
A Wy? Pilnujecie, by Wasze strony były regularnie kontrolowane pod kątem SEO? ? ?
? Deweloper buduje osiedle w jednej z większych miejscowości na Śląsku. Od długiego czasu jest wypozycjonowany na najważniejsze słowa kluczowe w Google na pierwszych miejscach np.: "nowe mieszkania {nazwa miasta}", co przynosi mu efekty w postaci ruchu i zapytań. Ale te kilka fraz to nie wszystko! Ważny jest również długi ogon. To zaskakujące, ale według Google'a 15% wyszukiwanych dziennie haseł to frazy, których Google wcześniej nie spotkał. Ze statystyk wyraźnie wynika, że strona była widoczna w ostatnich 28 dniach dla aż 557 słów kluczowych ?
Jak osiągnąć taką widoczność?
✔️ po pierwsze optymalizacja SEO (w tym regularne audyty kontrolne!)
✔️ po drugie regularne zdobywanie linków
✔️ po trzecie cierpliwość i pilnowanie obranej strategii
Warto również zwrócić uwagę, że jednokrotna optymalizacja nie jest gwarancją sukcesu. Dlatego strony klientów audytujemy co najmniej raz na kwartał.
A Wy? Pilnujecie, by Wasze strony były regularnie kontrolowane pod kątem SEO? ? ?
2019-01-25, 13:47
facebook
✅ Zabierz swoją stronę do lekarza... tj. do specjalisty SEO! ? Bo audyt SEO jest jak dobrze postawiona diagnoza. Zadbaj więc o solidny zastrzyk widoczności i stosuj regularną profilaktykę.?⚕️
✅ O tym dlaczego warto zafundować stronie taką solidną kurację, czym dokładnie jest audyt SEO i ile to kosztuje piszemy właśnie na blogu. Łapcie solidną porcję wiedzy w - nomen omen - pigułce ??
✅ O tym dlaczego warto zafundować stronie taką solidną kurację, czym dokładnie jest audyt SEO i ile to kosztuje piszemy właśnie na blogu. Łapcie solidną porcję wiedzy w - nomen omen - pigułce ??
2019-01-15, 20:00
facebook
Zdrowych i Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia życzy Silence??
2018-12-21, 13:43
facebook
O tym że szybkość ładowania strony ma wpływ na jej pozycje w Google zapewne słyszeliście. Na pewno ma to wpływ na użyteczność (UX). Użytkownik dziś nie chce czekać.
Ale czy to wpływa zawsze na pozycje w Google?
Zapraszamy do przeczytania wpisu na naszym blogu!
https://goo.gl/hXD676
Ale czy to wpływa zawsze na pozycje w Google?
Zapraszamy do przeczytania wpisu na naszym blogu!
https://goo.gl/hXD676
2018-11-29, 12:25
facebook
Bardzo smaczna wersja Halloween w Silence
2018-10-29, 11:26
facebook
Silence zatrudnia - sprawdź szczegóły
2018-10-19, 12:59
facebook
Prowadzisz własny biznes? Poszukujesz sposobu jak wypromować swoją firmę w Internecie?
2018-10-02, 09:42
facebook
W ramach cyklu ABC menadżera źródłami swoich menadżerskich inspiracji podzielił się Grzegorz Skiera !
2018-08-03, 12:26
facebook
https://www.facebook.com/silencepl/photos/a.135256683199834/1948036615255156/?type=3
2018-07-25, 12:09
facebook
➡️ Bo grunt to zwrócenie uwagi potencjalnych klientów!
Co sądzicie⬇️⬇️⬇️
❓Czy prawdą jest, że dobre hasło reklamowe ma kluczowe znaczenie dla liczby zakupów (nie tylko w Internecie)❓
Źródło grafiki: memy.pl
Co sądzicie⬇️⬇️⬇️
❓Czy prawdą jest, że dobre hasło reklamowe ma kluczowe znaczenie dla liczby zakupów (nie tylko w Internecie)❓
Źródło grafiki: memy.pl
2018-07-11, 19:57
facebook
POLECAMY artykuł od sprawny.marketing!
O czym? O działaniach marketingowych w obliczu prawa ;)
O czym? O działaniach marketingowych w obliczu prawa ;)
2018-07-06, 09:27
facebook
Dziś wieczorem bierzemy udział w wydarzeniu “Zaskakujący Customer Experience” w Krakowie! Gdzie doszkalamy się na temat doświadczeń użytkownika w e-commerce i nie tylko ;)
2018-07-04, 19:49
facebook
⭐ NOWY ARTYKUŁ NA BLOGU SILENCE ⭐
Porady facebookowe dla stawiających pierwsze kroki w blogosferze ;)
➡️ fanpage
➡️ grupy
➡️ reklamy
Jak robić to dobrze ;)
Po szczegóły zapraszamy na naszego bloga
Porady facebookowe dla stawiających pierwsze kroki w blogosferze ;)
➡️ fanpage
➡️ grupy
➡️ reklamy
Jak robić to dobrze ;)
Po szczegóły zapraszamy na naszego bloga
2018-06-28, 09:56
facebook
https://www.facebook.com/silencepl/photos/a.135256683199834/1894693157256169/?type=3
2018-06-22, 11:09
facebook
⭐ NOWY ARTYKUŁ NA BLOGU SILENCE ⭐
➡️ Prowadzisz lokalną restaurację/bar/kawiarnię?
➡️ Chcesz poszerzyć grono swoich klientów?
➡️ Budować świadomość marki wśród lokalnej społeczności?
Najlepszą drogą kontaktu z potencjalnymi i aktualnymi klientami są social media, wśród których na szczególną uwagę zasługują Instagram i Facebook.Na naszym blogu przeczytasz, jak robić to dobrze ;)
Polecamy również obejrzenie profili na Facebooku katowickich lokali takich jak: KAFEJ, Upojeni, Hurry Curry czy Drzwi Zwane Koniem ;)
➡️ Prowadzisz lokalną restaurację/bar/kawiarnię?
➡️ Chcesz poszerzyć grono swoich klientów?
➡️ Budować świadomość marki wśród lokalnej społeczności?
Najlepszą drogą kontaktu z potencjalnymi i aktualnymi klientami są social media, wśród których na szczególną uwagę zasługują Instagram i Facebook.Na naszym blogu przeczytasz, jak robić to dobrze ;)
Polecamy również obejrzenie profili na Facebooku katowickich lokali takich jak: KAFEJ, Upojeni, Hurry Curry czy Drzwi Zwane Koniem ;)
2018-06-20, 08:19
facebook
⭐ Czy w swoich reklamach wykorzystujesz personalizację komunikatu?
➡️ Używaj formy bezpośredniej "Ty".
➡️ Zadawaj pytania.
➡️ Odnoś się do bezpośrednich doświadczeń lub zainteresowań odbiorców.
⭐ Wśród miliona komunikatów, na które Twój odbiorca jest codziennie narażony, czy Twój zwraca jego uwagę?
Najważniejsze, aby w pierwszym zdaniu odnieść się do doświadczeń odbiorcy, np. wybierasz grupę, która siedzi akurat w kawiarni i piszesz "Czas na chwilę przerwy?" albo wybierasz osoby, które lubią pizzę i komunikujesz do nich "Lubisz pizzę? My też!"
W dalszej części komunikatu możesz nawiązać do swojej oferty lub produktu (ważne, żeby łączyły się z pierwszym zdaniem ;) )
To prosty sposób, na zwrócenie uwagi użytkownika i skierowanie go na swoją ścieżkę zakupową.
⭐ Spróbuj i sprawdź, jak to zadziała u Ciebie - a później podziel się z nami swoimi doświadczeniami ;)
źródło grafiki: www.obrazki.jeja.pl
➡️ Używaj formy bezpośredniej "Ty".
➡️ Zadawaj pytania.
➡️ Odnoś się do bezpośrednich doświadczeń lub zainteresowań odbiorców.
⭐ Wśród miliona komunikatów, na które Twój odbiorca jest codziennie narażony, czy Twój zwraca jego uwagę?
Najważniejsze, aby w pierwszym zdaniu odnieść się do doświadczeń odbiorcy, np. wybierasz grupę, która siedzi akurat w kawiarni i piszesz "Czas na chwilę przerwy?" albo wybierasz osoby, które lubią pizzę i komunikujesz do nich "Lubisz pizzę? My też!"
W dalszej części komunikatu możesz nawiązać do swojej oferty lub produktu (ważne, żeby łączyły się z pierwszym zdaniem ;) )
To prosty sposób, na zwrócenie uwagi użytkownika i skierowanie go na swoją ścieżkę zakupową.
⭐ Spróbuj i sprawdź, jak to zadziała u Ciebie - a później podziel się z nami swoimi doświadczeniami ;)
źródło grafiki: www.obrazki.jeja.pl
2018-06-12, 14:03
facebook
Grzegorz Skiera - nasz prezes - był pierwszym prelegentem podczas wczorajszego Czwartku Social Media. Opowiedział pokrótce o tym, jak na podstawie szczegółowej analizy naszych działań i zachowań naszych potencjalnych klientów 15-krotnie obniżyliśmy koszt pozyskania leada.
Drugie wystąpienie miała Agata Krypczyk z EmailLabs i SMSLabs, która opowiedziała o mailach transakcyjnych w e-commerce.
Jako ostatni wystąpił Andrzej Ogonowski z SMSAPI, opowiadając o tym, jak skutecznie prowadzić działania w social media dla branży B2B na przykładzie firmy SMSAPI.
Dziękujemy za spotkanie i do zobaczenia ;)
#czwrtk
Drugie wystąpienie miała Agata Krypczyk z EmailLabs i SMSLabs, która opowiedziała o mailach transakcyjnych w e-commerce.
Jako ostatni wystąpił Andrzej Ogonowski z SMSAPI, opowiadając o tym, jak skutecznie prowadzić działania w social media dla branży B2B na przykładzie firmy SMSAPI.
Dziękujemy za spotkanie i do zobaczenia ;)
#czwrtk
2018-06-08, 10:05
facebook
Dziś się chwalimy
2018-06-01, 09:06