Witamy na stronie biura prasowego firmy Silence!
facebook
Rozpoczęliśmy kampanię i co teraz? Jak mierzyć efekty? Najprościej przez Google Analytics ? Ale żeby mierzyć kampanie poprawnie, należy zwrócić uwagę na kilka elementów ⤵️⤵️⤵️

GOOGLE ANALYTICS
Przede wszystkim w Analytics trzeba mieć ustawione konwersje ? Czyli mierzymy sprzedaż, a w przypadku stron B2B: ilość kontaktów, telefonów, wypełnień formularzy ???

W przypadku kampanii Google Ads należy powiązać konto Google Ads z Analytics ? Wtedy będziemy w Analytics widzieć bardzo precyzyjnie efekty ?

TAGOWANIE UTM
Przy Facebooku należy pamiętać o otagowaniu kampanii parametrami UTM. Dzięki temu będziemy w Analytics widzieli osobno wejścia z naturalnych linków na Facebooku (np. z fanpage’a) i osobno z reklam ?

NA JAKIE PARAMETRY ZWRACAĆ UWAGĘ? ?
Najlepiej patrzeć na współczynnik ilości wejść do ilości konwersji. Co jednak, jeśli konwersji nie ma lub jest ich mało? Patrzmy jeszcze na współczynnik odrzuceń. Czym wyższy, tym kampania działa gorzej 〽️ (Pamiętaj, że w przypadku stron w stylu onepage wsp. odrzuceń zawsze będzie blisko 100%. Tutaj sugerujemy ustawienie zdarzeń). Optymalizując kampanię wybierajmy takie grupy docelowe i formaty reklam, które ten współczynnik mają jak najmniejszy i w tym kierunku zwiększajmy budżety.

MIERZENIE POZYCJONOWANIA? ?
Tutaj patrzmy na wzrost ruchu w dłuższej perspektywie czasu? Jeżeli nie widzisz wzrostów, sprawdź widoczność w Google Search Console . Jeżeli tutaj nie widzisz wzrostów, możliwe, że Twoja cechuje się sezonowością ??w trendach wyszukiwań. Wtedy warto skorzystać z narzędzi zewnętrznych, np. Senuto, które pokażą ogólną widoczność strony. Jeżeli tutaj nie ma wzrostów, to niestety pozycjonowanie nie jest prawidłowe i trzeba szukać innych rozwiązań ?
2019-07-11, 18:30
facebook
Z naszym klientem z branży prawniczej ⚖️ współpracujemy od stycznia 2018 roku. Przeprowadziliśmy audyt techniczny, zanalizowaliśmy treści na stronie oraz działania konkurencji, a następnie wdrożyliśmy zmiany. Prowadzimy regularny link-building ?

W utrzymaniu stałej pozycji pomaga to, że klient prowadzi regularnie bloga poradnikowego, dzięki czemu na stronie cyklicznie pojawiają się nowe, wartościowe treści. Lista tematów została przygotowana przez nas ?

Pozycje są stabilne i cały czas rosną ?? Poniżej wykres z ilością fraz w top3.
2019-07-09, 08:30
facebook
Ile potrzebuję budżetu na kampanię Google Ads? ? A ile na reklamy na Facebooku? ? Do kogo docierają moje reklamy? ? ? ? Zobacz z czego wynika budżet reklamowy i jak go oszacować!

PLANER I SYMULACJA KAMPANII
Jeśli chcesz dotrzeć do grupy docelowej w sieci reklamowej Google Ads, przed podjęciem kampanii skorzystaj z Planera Słów Kluczowych. Możesz tu zrobić symulację kampanii ? Dzięki temu dowiesz się, ile konwersji ? oraz w jakim budżecie? ile osób pozyskasz na stronę.

KONWERSJA W LICZBACH
Ustawiając reklamy w sieci reklamowej Google i na Facebooku docieramy do osób, które są w grupie docelowej produktu/usługi, ale niekoniecznie mają potrzebę zakupu w tej chwili. Szacuje się, że w całej grupie docelowej 90% (‼️) to osoby, które nie potrzebują produktu, a 10% to osoby zainteresowane. W tych 10% znajduje się 3% potencjalnych klientów, które chcą już dokonać zakupu ? Najoptymalniej byłoby dotrzeć wyłącznie do tych 3%, ale niestety nie ma takiej możliwości. Jednak reklama wyświetlana pozostałym nie jest bezsensowna – budujesz świadomość marki! Dzięki temu, jeśli w przyszłości ? ktoś z grupy 97% do tej pory niezainteresowanych, będzie chciał dokonać zakupu, to może zdecydować się na Twoją ofertę, nawet już po zakończeniu kampanii ?

WNIOSEK?
Robiąc kampanię, tworzymy je co najmniej 2-etapowo. ⬇️⬇️
Najpierw docieramy z interesującą reklamą do grupy docelowej. Następnie osobom, które zareagowały na reklamę wyświetlamy reklamę śledzącą ? (remarketing), który zachęca do akcji: ? kontaktu, zakupu, subskrypcji.

Niestety, konkretnego budżetu reklamowego nie da się określić ? W Google Ads najtańsze kliknięcia to kilka groszy, najdroższe – kilkanaście złotych ??. Cena zależy od konkurencyjności branży i słów kluczowych. Duży wpływ ma optymalizacja kampanii, a w tym: forma i jakość reklamy, określenie dni i godzin oraz lokalizacji, w której reklama ma się wyświetlać. Facebook Ads działa podobnie.

Dlatego sugerujemy uruchomienie kampanii na dłuższy okres oraz testowanie różnych budżetów, treści i formatów reklam, aby były jak najbardziej skuteczne ? Oczywiście czym wyższy budżet, tym większe szanse na dotarcie do większej liczby klientów???

Dobrze zoptymalizowana kampania to wyższe pozycje niższym kosztem. U nas takie kampanie możesz robić już od tysiąca złotych miesięcznie ??
2019-07-05, 08:30
facebook
Jak najlepiej rozpocząć wakacje? Od dobrej konferencji! ? Byliśmy tu po raz kolejny i jak zwykle semKRK dało nam potężną dawkę wiedzy! (y)

Przeczytajcie co w tym roku przygotowali prelegenci, a także jakie są naszym zdaniem najważniejsze PLUSY i MINUSY krakowskiego wydarzenia ⤵️⤵️⤵️
2019-07-03, 09:33
facebook
Pamiętasz o stałym dodawaniu nowych treści i aktualizacji tych starszych? ? Aby uzyskać szybki efekt, poddaj stronę ponownej indeksacji przez Google. Dla robotów jest to znak, że Twoja witryna na bieżąco dostarcza odbiorcom przydatnych informacji – co prowadzi do wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania! ⬆️ ⬆️ ⬆️

Jeśli nie jesteś w stanie przygotować tekstów własnoręcznie, skorzystaj z usług copywriterskich. Przy składaniu zamówienia jasno określ swój cel – aktualizację treści (przeredagowanie) lub napisanie nowych (zredagowanie). Wiele osób używa tych terminów wymiennie, jednak jest to błąd! Aby uniknąć nieporozumień, warto jest rozróżniać te pojęcia ?
2019-06-28, 09:20
facebook
Poprzednio mówiliśmy o ilości słów kluczowych dla jednej witryny. Dziś zobaczmy w jaki sposób takie frazy umieścić w tekście ? Ważne jest, aby tekst stanowił wartość jednocześnie dla internauty i dla botów wyszukiwarek. Kilka naszych wskazówek:

✅ tekst przesycony słowami kluczowymi staje się nieczytelny dla odbiorcy
✅ korzystaj z nieodmienionych słów, ale równie często używaj synonimów i deklinacji
✅ rozdzielaj wyrazy we frazach kluczowych znakami interpunkcyjnymi i innymi słowami
✅ treści powinny wyglądać naturalnie – wzmacnia to oryginalność zawartości!

Ciekawą kwestią jest pozycjonowanie na tak zwany długi ogon. Są to wyrażenia długie i bardzo sprecyzowane – niszowe frazy, które mają małą liczbę wyszukiwań i są mało konkurencyjne. Wymaga to rozbudowanych treści na stronie, jednak może przynieść naprawdę bardzo dobre efekty! ?
2019-06-26, 09:20
facebook
Pewnie zastanawiałeś się, ile słów kluczowych możesz pozycjonować dla jednej strony internetowej. Niestety – odpowiedź nie jest jednoznaczna! ? Nie ma ustalonej minimalnej ani maksymalnej liczby.

Jednym z kryteriów jest wielkość witryny i ilości zawartej na niej treści. Strona firmowa z ograniczoną liczbą usług będzie miała mniej podstron z treściami, a przez to mniej miejsca na słowa kluczowe niż np. wielkie sklepy internetowe, które mogą mieć setki czy nawet tysiące podstron. Małe witryny będą miały miejsce na kilka lub kilkanaście fraz, z kolei te największe – nawet na kilkaset!

Jeśli masz małą stronę, nie martw się – to, że będziesz mieć mniej słów kluczowych nie oznacza od razu niższego miejsca w wynikach wyszukiwania. Na pewno Twoja witryna będzie miała mniejszy zasięg fraz kluczowych w Google (czyli będzie pojawiała się na mniejszą liczbę fraz kluczowych), a to dziś ważny czynnik. Dlatego zachęcamy do prowadzenia bloga firmowego, poradnika, sekcji FAQ itp. itd. ?

W Silence! mamy duże doświadczenie w pozycjonowaniu – dzięki dokładnej analizie wiemy, które słowa kluczowe będą najbardziej efektywne. Wiemy też jak optymalnie nasycić nimi treści na stronie w zależności od branży. Zapraszamy do nas! ?
2019-06-24, 09:20
facebook
Wiedziałeś, że większość klientów wymaga od 7 do 15 kontaktów z marką, aby dokonać zakupu? Pomoże Ci w tym remarketing! Reklamy w Google i na Facebooku mają swoje mocne strony, jednak aby uzyskać najlepszy efekt sprzedażowy, warto jest połączyć obydwa kanały i poprowadzić na nich wspólne działania! ? ?

Jak oddziałują ze sobą kampanie prowadzone jednocześnie na Google Ads i Facebook Ads? Zobacz na infografice poniżej! ⬇️ ⬇️ ⬇️

W Silence! prowadzimy kompleksowe działania reklamowe, dobieramy precyzyjne grupy docelowe i zarządzamy komunikacją wielokanałową ?
2019-06-21, 09:20
facebook
W Silence! bardzo lubimy współpracować z deweloperami ? Mamy sprawdzone rozwiązania specjalnie dla branży deweloperskiej, które dynamicznie zwiększają sprzedaż nieruchomości. Są to:

✔️ Zintegrowane kampanie reklamowe w Google i na Facebooku
✔️ Optymalizacja i pozycjonowanie strony internetowej
✔️ Wsparcie z zakresu wizualizacji 3D we współpracy z Rendart - wizualizacje 3D dla deweloperów i producentów

Wszystkie działania stale monitorujemy oraz zbieramy informacje o klientach, dzięki czemu możemy regularnie optymalizować kampanię. Dla jednego z naszych klientów, Unikato, sprzedaliśmy 20 z 24 mieszkań w ciągu 5 miesięcy współpracy!

Zapraszamy do Silence! Przygotujemy dla Ciebie kompleksową strategię działań w internecie oraz zaprojektujemy i wdrożymy skuteczne kampanie reklamowe!
2019-06-19, 10:00
facebook
Czy wiesz, że 52% ruchu w Internecie pochodzi z urządzeń mobilnych??
W dzisiejszych czasach przy telefonach i tabletach spędzamy bardzo wiele godzin, zwłaszcza gdy jesteśmy poza zasięgiem komputera. Jeśli witryna jest nieczytelna na małych ekranach, to jest duża szansa, że użytkownik z niej wyjdzie zanim uzyska wartościowe informacje czy zrobi zakupy ? Dlatego jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, to warto, abyś przystosował swoją stronę do ruchu mobilnego ? Na co zwrócić uwagę?

✅ responsywny szablon strony, który sam się dostosowuje do wielkości ekranu

✅ wyświetlana informacja – czy na pewno wszystkie elementy muszą być wyświetlone, czy też niektóre mogą być usunięte w celu poprawy szybkości i przejrzystości strony?

✅ klikalne adresy stron, e-maile i numery telefonu – zaznaczanie na telefonie czasem może być frustrujące!

✅ odpowiednia wielkość poszczególnych elementów, mają być estetyczne a zarazem praktyczne na małych ekranach

✅ odpowiednie odstępy pomiędzy przyciskami – nie ma nic gorszego niż przejście na inną stronę niż się zamierzało!

✅ szybkość wczytywania poszczególnych podstron

Google podaje, że dostosowanie stron do urządzeń mobilnych jest jednym z kluczowych czynników wpływających na ranking strony. Aby sprawdzić, czy Twoja strona jest odpowiednio przystosowana, skorzystaj z testu optymalizacji mobilnej udostępnionego przez Google ?
2019-06-17, 10:10
facebook
Jak samodzielnie zadbać o marketing Twojej firmy w Internecie? Zobacz wideo, na którym tłumaczymy podstawowe zagadnienia związane z internetowymi działaniami marketingowymi:

✔️ jak użytkownicy wyszukują informacje w Google
✔️ rodzaje zapytań a lejek zakupowy
✔️ słowa kluczowe – Money Keywords i Long Tail
✔️ dopasowania słów kluczowych
✔️ co wpływa na pozycję reklamy w Google Ads
✔️ remarketing
✔️ kampanie wizerunkowo-sprzedażowe
✔️ przystosowanie landing page
✔️ mierzenie efektów kampanii

Zdobędziesz wiedzę, która pomoże Ci zwiększyć rozpoznawalność swojej marki i uzyskanie więcej zapytań! Dowiedz się, jak zwiększyć sprzedaż przez Internet! ?

W Silence! przeprowadzamy kompleksowe działania, dzięki którym pozyskasz więcej klientów: optymalizacja stron, pozycjonowanie, płatna reklama w Google i na Facebooku. Zobacz co możemy dla Ciebie zrobić!
2019-06-14, 09:54
facebook
Cześć!

Dziękujemy za odwiedziny :) Polub nas lub dodaj do obserwowanych, aby:

✔️ zyskać dostęp do przydatnych informacji na temat e-marketingu, w tym: pozycjonowania, SEM, content marketingu oraz Facebook Ads,
✔️ w pierwszej kolejności dowiadywać się o naszych projektach,
✔️ móc na bieżąco wymieniać się przemyśleniami na temat prowadzenia działań promocyjnych w sieci.

Klikając (y), a następnie w zakładce "Obserwowanie" wybierając "Wyświetlaj najpierw", masz pewność, że nie przegapisz żadnego posta!

Na początek przygotowaliśmy dla Ciebie Checklistę SEO, w której znajdują się rozwiązania najpopularniejszych błędów związanych z pozycjonowaniem stron. Jeśli zastosujesz się do naszych wskazówek, uzyskasz wyższe miejsce w wynikach wyszukiwania! ☺️

Pobierz Checklistę SEO tutaj: http://bit.ly/TwojaChecklistaSEO
2019-06-12, 11:17
facebook
Dziś opowiemy Ci o tym, ile znaków powinny posiadać treści pod kątem SEO na Twojej stronie internetowej! ?

Często spotykamy się z pytaniem: na ile znaków napisać tekst, aby był dobry pod względem pozycjonowania? Bardzo cieszy nas świadomość klientów, że na stronie powinien być tekst ? Aby był dobry pod kątem SEO, przede wszystkim powinien być z sensem❗i zachęcać użytkownika do konwersji.

Jeśli chodzi o długość, to kiedyś było to 2-3 tysiące znaków na każdej podstronie. Teraz nie jest już tak łatwo, a do każdej strony należy podejść indywidualnie! Zalecamy skorzystać z narzędzia Surfer SEO, które podpowie ile treści ma Twoja konkurencja. Zdarza się, że w niektórych branżach strony mają po 7000 znaków, a nawet 15000 ? Poza długością tekstu bardzo ważne jest umieszczenie słów kluczowych w treści. Tu też pomoże SurferSEO, który wskaże ile powtórzeń danej frazy ma konkurencja.

Ostatnią rzeczą, na którą chcemy zwrócić uwagę, jest odpowiednie dopasowanie treści - czyli użycie takich fraz, aby Google zrozumiało jakiego tematu dotyczy dany tekst. I tutaj pomaga znów SurferSEO oraz Senuto, gdzie możesz podejrzeć tzw. "Prominent Keywords" pod daną frazę - dzięki temu dowiesz się, jakich wyrażeń powinieneś użyć, aby Google jeszcze lepiej rozumiało, kiedy Twoją stronę ma pokazywać w wynikach wyszukiwania ?
2019-06-10, 10:00
facebook
Ile razy mam publikować na blogu aby było dobrze? ?
I o czym mam pisać? ? Na pewno często zadajesz sobie te pytania. Dziś postaramy się na nie odpowiedzieć! ?

Jesteśmy zdania, że aby coś publikować, najpierw musisz się zastanowić: o czym chcesz pisać? Pisanie dla pisania nie ma sensu! Czytelnik powinien otrzymać wartość z Twoich tekstów.

Zastanów się, o co najczęściej pytają Cię klienci. Z jakimi problemami się spotykają? ? Może masz ciekawe, niestandardowe rozwiązania, których Twoja konkurencja nie stosuje? Nie musisz zdradzać całego know-how. Wystarczy, że kogoś zainspirujesz na tyle, aby wzbudzić jego zaufanie i zachęcić do kontaktu ?

Najlepiej zrób sobie listę tematów, a następnie rozplanuj ich napisanie. Nie masz pomysłu na treść artykułów? Z pomocą przychodzi narzędzie answerthepublic.com ? To tutaj możesz poszukać inspiracji - po wpisaniu frazy kluczowej dostajesz podpowiedzi na temat tego, o co ludzie najczęściej pytają w Internecie ?

? Jeśli chodzi o częstotliwość, warto jest robić to regularnie - minimalnie raz w miesiącu, najlepiej raz w tygodniu. Dzięki temu będziesz stale przyciągać do siebie użytkowników, a algorytmy Google docenią aktualizacje na stronie. Możesz też przygotować paczkę tekstów (np. 20 tematów) i wstawić je na stronę w tym samym czasie, co szybko wpłynie na widoczność w Google. A z czasem każdy z tematów możesz promować w social mediach ??
2019-06-07, 09:30
facebook
Bardzo często spotykamy się z klientami, którzy trafili do nas po zmianie strony i nagłych spadkach pozycji w wyszukiwarce Google. Wiele też o takich przypadkach słyszy się podczas rozmów z ludźmi w branży. Jednak nie zawsze tak musi być! ?

Dziś chcielibyśmy pokazać klienta, który trafił do nas przed zmianą strony. Przygotowaliśmy dla niego wytyczne dotyczące architektury witryny oraz uwagi, na co warto zwracać przy projektowaniu strony internetowej.
Następnie na etapie budowy strony, cały czas audytowaliśmy przebieg prac, a przed samym uruchomieniem wykonaliśmy ostatnie szlify - optymalizację oraz przekierowania starych adresów na nowe. Co najważniejsze, to my daliśmy zielone światło do podmiany witryny. ?

Efekt? W załączniku ⬇️ wykres widoczności strony! ??

Dziękujemy za zaufanie i gratulujemy!
2019-06-05, 11:03
facebook
Coraz więcej osób zdaje sobie sprawę z użyteczności chatbotów:
✔️ udzielają od razu informacji
✔️ automatyzują odpowiedzi na standardowe pytania
✔️ a nawet mogą obsługiwać systemy rezerwacji i płatności! ?

Zapraszamy do przeczytania najnowszego wpisu na naszym blogu. Dowiesz się, jakie zalety ma chatbot na Facebooku i stronie internetowej, a także jak samodzielnie stworzyć prostego bota ? http://bit.ly/chatboty-dla-f
2019-06-02, 18:00
facebook
Wczoraj braliśmy udział w obchodach 10-lecia Apartamenty Zakopane VISITzakopane.pl. Nasz klient zaprosił nas na wspólne latanie we Flyspot ?

Dziękujemy za udaną zabawę! Życzymy dalszych sukcesów i najwyższych pozycji ? ?
2019-05-30, 12:41
facebook
Przygotowaliśmy dla Ciebie Checklistę SEO, która opisuje podstawowe błędy przy pozycjonowaniu w wyszukiwarce Google wraz z rozwiązaniami. Jeśli zastosujesz się do naszych wskazówek, uzyskasz wyższe miejsce w wynikach wyszukiwania! ☺️

Wysokie miejsce w rankingu bezpośrednio przekłada się na rozpoznawalność Twojej marki oraz pozwala Twojej ofercie dotrzeć do większej liczby klientów, a zatem zwiększyć liczbę zapytań. ?

Pobierz Checklistę SEO już teraz: http://bit.ly/checklistaSEO

Jeśli myślisz, że Checklista SEO może przydać się Twoim znajomym – udostępnij ten post! ?
2019-05-29, 09:25
facebook
Rozszerzenia są bardzo ważną częścią reklamy w Google Ads – uatrakcyjniają przekaz, wyróżniają spośród konkurencji, a przede wszystkim przekazują informacje użyteczne dla Twoich klientów. Co to oznacza w praktyce? Użytkownicy chętniej zwrócą uwagę na Twoją ofertę i z większym prawdopodobieństwem skontaktują się z Tobą. ?

Jakie rozszerzenia można umieścić w przekazie Google Ads? ??
Są to m.in.:

✔️ numer telefonu – a zatem więcej możliwości do kontaktu!

✔️ lokalizacja – integracja z mapami Google sprawi, że pod reklamą znajdzie się nasz adres, a w przypadku wysokiej pozycji – także mapa

✔️ dodatkowe informacje: świadczone usługi, kursy, marki, programy, itp. – dzięki temu nie trzeba umieszczać tych informacji w treści reklamy

✔️ linki witryn – możemy wykorzystać do promocji określonych produktów i usług

✔️ ceny – lepsze przedstawienie ofert i aktualnych promocji

✔️ opinie użytkowników – zwiększają wiarygodność i pomagają podjąć decyzję o zakupie

Pamiętaj❗Nie zawsze i nie wszystkie rozszerzenia będą wyświetlane w wynikach wyszukiwania. Google deklaruje, że pokazuje tylko najbardziej przydatne dla użytkownika kombinacje rozszerzeń. Dlatego warto uzupełnić wszystkie ważne dla reklamy pola – są całkowicie darmowe. ☺️

Do naszego klienta podchodzimy indywidualnie – przy prowadzeniu kampanii Google Ads wybieramy takie rozszerzenia, które na pewno będą dla niego przydatne! ?
2019-05-27, 10:14
facebook
Google Discover jest nową usługą skierowaną przede wszystkim na urządzenia mobilne. Wyświetla treści zgodne z naszymi zainteresowaniami, jednak których nie zaczęliśmy jeszcze wyszukiwać. Jaki wpływ ma Google Discover na pozycjonowanie i tworzenie treści? ? Sprawdźmy! ?
https://www.silence.pl/blog/aktualnosci/jak-dziala-google-discover-i-w-jaki-sposob-wplynie-na-optymalizacje-stron
2019-05-24, 09:12
facebook
Dlaczego warto znaleźć się w Google Maps?

Obecność na mapach Google jest dziś niezbędna, zwłaszcza jeśli chodzi o lokalne biznesy ? To dzięki Google Maps potencjalni klienci mogą Cię znaleźć! Powodów dla rejestracji jest wiele:

✔️ większa widoczność w Google – pomiędzy linkami reklamowymi a wynikami organicznymi może znaleźć się mapka Google z firmami w Twojej okolicy, które odpowiadają na zadane słowa kluczowe – jest to dodatkowe miejsce, dzięki któremu przyciągniesz zainteresowanie klientów! ?

✔️ pomoże w impulsywnych zakupach – ilu z nas wyciągało telefon w centrum miasta, aby znaleźć najbliższą kawiarnię czy otwartego fotografa „na już”? Jeśli będziesz obecny w Google Maps, pomoże to w przyciągnięciu klientów będących w nagłej potrzebie! ?

✔️ aktualna wizytówka – rejestrując firmę, oprócz adresu i opisu firmy (gdzie możesz schować słowa kluczowe ❗) możesz dodać takie dane jak telefon i godziny otwarcia – pomogą klientom w skontaktowaniu się z Tobą. Poza tym, każdy może dodać recenzję. Jeśli świadczysz usługi dobrej jakości i w przyjemnej atmosferze, zachęć klientów do wystawiania opinii – pięć gwiazdek z pewnością przyciągnie nowych konsumentów! ⭐⭐⭐⭐⭐

✔️ jest darmowa! ?

U nas wszyscy klienci, którym świadczymy usługi pozycjonowania, mają zakładany i optymalizowany profil na Google Maps w ramach usługi! ☺️
2019-05-22, 09:25
facebook
A dziś pochwalimy się, co robimy dla jednego z naszych klientów!

Dla Fotolaboratorium Fotosilesia, zajmującym się dostarczaniem usług fotograficznych na rynek lokalny oraz sprzedażą produktów związanych z fotografią, prowadzimy kompleksowe działania ? Pozycjonowanie (w tym regularne audyty SEO), Google Ads i Facebook Ads.

Nasze działania prowadzimy dwutorowo:

✔️ wysoka widoczność dla usług fotograficznych świadczonych na Śląsku w lokalnych wynikach wyszukiwania
✔️ wysoka widoczność dla produktów fotograficznych w całej Polsce

Co zrobiliśmy❓ Audyty techniczne, analiza słów kluczowych, optymalizacja treści na stronie pod kątem SEO.

A oto efekty: stały wzrost widoczności strony w Google oraz TOP1 ? dla fraz najważniejszych dla klienta: fotograf Katowice, odbitki fotograficzne Katowice, odbitki cyfrowe Katowice, wydruki na płótnie, zdjęcia wielkoformatowe, wywoływanie negatywów. Poniższy wykres pokazuje ilość pozycji TOP3 w Google. ⬇️ ⬇️

Podczas trwania naszej współpracy klient zmienił swoją stronę kilkukrotnie. Dzięki audytom kontrolnym SEO, strona po zmianach uzyskała jeszcze lepszą widoczność w Google! ??

Skontaktuj się z nami i sprawdź jakie rozwiązania możemy zaproponować dla Twojej strony!
2019-05-20, 14:12
facebook
Jak było na tegorocznym Festiwalu SEO w Katowicach? Czy konferencja spełniła nasze oczekiwania? ???

Przeczytajcie relację i nasze recenzje prezentacji ⤵️⤵️⤵️
2019-05-15, 10:28
facebook
Wszystkim Życzymy Radosnych i Spokojnych Świąt!
2019-04-19, 21:51
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.