Witamy na stronie biura prasowego firmy Silence!
facebook
Twoja strona zbyt długo się wczytuje? Użytkownicy ją opuszczą, nie zapoznawszy się wcześniej z treścią ?

Jeśli potencjalny klient przez dłuższy czas nie będzie mógł wejść na Twoją stronę – wybierze inną. Podobnie działa algorytm Google. Gdy ocenia dwie strony, podobne do siebie pod względem większości kryteriów – wyżej postawi tę, która działa sprawniej.

Dziś niemal każdy przegląda strony na komórkach ?, dlatego Twoja witryna musi być do nich dostosowana. Google wprowadziło Mobile First Index, które preferuje w wynikach wyszukiwania strony responsywne, czyli dostosowane do urządzeń mobilnych – nawet jeśli wyszukujesz na desktopie! ?
2019-11-26, 08:30
facebook
Stawiasz swoje pierwsze kroki w świecie SEO? Chciałbyś zoptymalizować swoją stronę, ale nie wiesz od czego zacząć? Przedstawiamy kilka uniwersalnych wskazówek, które są proste do wprowadzenia i na pewno przyniosą wyniki ???
2019-11-22, 11:35
facebook
Skuteczna kampania Google Ads lub pozycjonowanie? Niezbędne jest wdrożenie analityki ?

Google Analytics to dziś standard - prawie każda strona go posiada. Jednak sama instalacja Google Analytics nie daje nam szczegółowych informacji na temat konwersji czy zachowań użytkowników. Stąd też aby wycisnąć maksimum z analityki warto skorzystać z Google Tag Managera. Jakie to daje możliwości?

✅ Uniezależniasz się od programisty/informatyka. Dzięki GTM możesz samodzielnie wstawiać kody JavaScript na stronę ?

✅ Możliwość ustawiania niestandardowych zdarzeń. Dzięki zdarzeniom możesz tworzyć cele w Googla Analytics. A takie zdarzenia mogą zliczać: wypełnienia formularza, kliknięcia w numer telefonu ?, kliknięcia w adres e-mail ?, pobranie PDFów ?, głębokość przewijania strony ?, dokładny czas przebywania na stronie ⏳, czas przeglądania filmu zainstalowanego na stronie, itp.

✅ Instalacja kodów do dokładnego pomiaru połączeń telefonicznych z kampanii Google Ads ?

✅ Instalacja Pixela Facebookowego oraz pomiar konwersji w FB Analytics ?

✅ Instalacja zewnętrznych narzędzi np do pomiaru zachowań użytkowników na stronie ? np.: Smartlook czy Hotjar i wiele innych.
2019-11-19, 08:30
facebook
1️⃣ Znaj swój produkt ?️
Jeśli posiadasz pełną wiedzę na temat tego, czym zajmuje się Twoja firma oraz co sprzedaje, przełoży się to bezpośrednio na Twój wizerunek jako godnego zaufania specjalisty.

2️⃣ Słuchaj klientów ?
Zwracaj dokładną uwagę na to, o czym mówi Twój klient, daj mu przestrzeń do przedstawienia swoich racji.

3️⃣ Zachowuj się kulturalnie ?
Zabrzmi trywialnie, ale często zapominamy o podstawowych kwestiach związanym z naszym zachowaniem w stosunku do klienta - przywitaj się, wysłuchaj, przedstaw i wytłumacz co masz do powiedzenia w sposób rzetelny, a po wszystkim podziękuj za poświęcony czas.

4️⃣ Szybko odpowiadaj na zapytania ⏱️
Staraj się jak najbardziej skrócić czas pomiędzy otrzymaniem zapytania, a odpowiedzią na jego problem; nawet jeśli nie możesz zaproponować rozwiązania w konkretnym momencie, warto jest odpowiedzieć - klienci to doceniają!

5️⃣ Pytaj o opinię ?
Pamiętaj, aby zwracać się do klientów z zapytaniem o opinię, dzięki czemu uzyskasz wymierną ocenę na temat tego jak działasz i w jakich wymiarach możesz poprawić swoją pracę
2019-11-14, 08:30
facebook
Niedawno przeprowadziliśmy ankietę wśród naszych klientów ? Zdobyliśmy sporo przydatnych informacji, które pomogą nam jeszcze lepiej pomagać Wam z pozycjonowaniem i reklamą w Internecie.

Dziękujemy za zaufanie! ?
2019-11-12, 14:05
facebook
Precyzyjny audyt i poprawnie wdrożone zalecenia = ładne wyniki pozycjonowania. ? Co zrobiliśmy?

Zasugerowaliśmy zmianę architektury i utworzenie nowych podstron, na które napisaliśmy treści. Jednocześnie wdrożyliśmy optymalizację techniczną i dopracowaliśmy dotychczasowe teksty.

A na bieżąco zdobywamy wartościowe linki i trzymamy rękę na pulsie ? Zobacz co możemy zrobić dla Twojej strony! ⤵️
2019-11-08, 08:30
facebook
Prowadzisz lokalny biznes? ? Chcesz pozycjonować się na słowa kluczowe związane z miastem lub regionem? ? Ten artykuł jest dla Ciebie! Sprawdź jak skutecznie zwiększyć widoczność swojej strony dla lokalnych klientów! ⤵️⤵️⤵️
2019-11-05, 08:30
facebook
Nagłówki w treści strony to wiele zalet! Dzięki nim treść zyskuje na jakości – zarówno pod kątem SEO, jak i dla zwykłego czytelnika ?

✔️ wskazujesz tematykę treści robotom wyszukiwarki
✔️ nasycasz tekst słowami kluczowymi
✔️ zwiększasz czytelność tekstu
✔️ zwiększasz estetykę bloku treści

? Pamiętaj: nagłówka H1 używamy wyłącznie raz na danej podstronie ?
2019-10-28, 08:30
facebook
Prowadzenie bloga firmowego pozytywnie wpływa na pozycjonowanie całej strony ? Merytoryczne treści zachęcą do zapoznania się z Twoją ofertą, wypozycjonują Ciebie jako specjalistę, a w dodatku – zwiększą widoczność strony dzięki zawartym słowom kluczowym. O czym warto pamiętać?

✅ Skup się na frazach z długiego ogona – mają mniej wyszukiwań niż te najbardziej konkurencyjne, ale łatwiej je wypozycjonować i zdobyć nimi ruch na stronę.
✅ Pisz na wartościowe tematy – np. „najciekawsze miejsca na weekend”, „ranking laptopów do X zł”.
✅ Wyczerp temat – minimum to 3 tys. znaków ze spacjami.
✅ Pisz oryginalne i unikalne treści!

Wartościowa treść ➡️ dłuższe pozostanie na blogu ➡️ zainteresowanie Twoimi produktami ?
2019-10-25, 08:30
facebook
?Jak pozycjonować sklepy internetowe? Przygotowaliśmy BARDZO obszerną odpowiedź na to pytanie! ?

✅ Jak przygotować treści?
✅ Dlaczego nazwy kategorii są ważne?
✅ Jak zoptymalizować wyszukiwarkę?

...a to tylko kilka z wielu zagadnień. Zapraszamy do lektury! ?
2019-10-23, 11:41
facebook
???Jak używać tagu noindex❓
W sekcji w kodzie podstrony umieść kod:


Czasem nie chcesz, aby Google indeksowało absolutnie wszystko na Twojej stronie. Pewne podstrony mają zduplikowaną treść lub są zupełnie niewartościowe i zjadają ?️ crawl budget – w efekcie robot wyszukiwarki krąży po pustych stronach (które mogą obniżać ranking ?), zamiast częściej sięgać po wartościowe podstrony z ofertą lub blogiem firmowym.
2019-10-18, 08:30
facebook
Jednym z kluczowych punktów pozycjonowania sklepów internetowych jest odpowiednie nazewnictwo kategorii. Dlaczego? Krótki przykład:

✔️ „pasta do zębów” – 4600 wyszukiwań
❌ „higiena jamy ustnej” – 700 wyszukiwań

Nazwy poszczególnych kategorii powinny być precyzyjnie określone i jak najczęściej wyszukiwane. Czasem wystarczy zmienić jedno lub dwa słowa, aby znacznie poprawić komunikację i zyskać widoczność na rankujące słowa kluczowe ?
2019-10-16, 08:30
facebook
Koniec roku to dla wielu branż bardzo lukratywny okres – jeszcze trochę, a już Black Friday, Gwiazdka, Święta, Nowy Rok… czas promocji ?️ i prezentów ?, czyli okres wzmożonej sprzedaży. Poinformuj klientów o swojej ofercie – niech już rozglądają się za potencjalnymi podarunkami…

Teraz jest ostatni dzwonek na zaplanowanie kampanii, którą włączysz na okres przedświąteczny.

A cóż jest lepszego do wzmocnienia sprzedaży niż doraźna kampania Google Ads? ? Zapraszamy do Silence!
2019-10-14, 08:00
facebook
? Silence rekrutuje‼️

Znasz się na tworzeniu kampanii Google Ads? Google Analytics nie ma przed Tobą tajemnic? ? Cenisz wygodę pracy w centrum Katowic? ?

Link do aplikacji w komentarzu poniżej ⤵️
2019-10-11, 11:33
facebook
Pomimo, że ogólnodostępne platformy są bardzo popularne, nadal trafiają do nas klienci korzystający z systemów CMS napisanych dla nich pod klucz. Jedne są bardziej, drugie mniej przyjazne dla użytkownika… i dla specjalisty SEO. Dlaczego zatem warto przejść na platformę np.: WordPress i zrezygnować z indywidualnych CMS?

1️⃣ Niezależność – budując stronę na ogólnodostępnym CMS nie musisz martwić się, że po skończeniu współpracy z daną firmą stracisz możliwości modyfikacji szablonu strony.

2️⃣ Samodzielność – bardzo wiele rzeczy na Wordpressie zrobisz sam, a intuicyjny interfejs pozwala na stworzenie od zera działającej i estetycznej witryny – nawet przez kompletnego laika.

3️⃣ Elastyczność – zacząłeś od małej wizytówki firmowej, ale po roku stwierdziłeś, że chcesz prowadzić bloga, a po kolejnych miesiącach planujesz otworzyć mały sklep internetowy? Twój biznes się rozrasta, więc dodajesz nowe kategorie, wbudowałeś newslettera i pracujesz nad wersjami językowymi? Przy Wordpressie każda taka zmiana jest banalna do wprowadzenia. Przy CMSie na zamówienie wymaga dopisania dużej ilości kodu i jest dodatkowo płatna. Poza tym, zajmuje dużo czasu – z ogólnodostępnym CMSem włączenie dodatkowego modułu może być kwestią kilku minut.

4️⃣ Estetyka – znajdziesz wiele rozbudowanych szablonów, zarówno płatnych jak i bezpłatnych, które są zgodne z najnowszymi trendami w projektowaniu stron internetowych. Dodatkowo możesz zamówić unikalny szablon na zamówienie.

5️⃣ Personalizacja – korzystając z dziesiątek tysięcy darmowych lub płatnych wtyczek bądź samodzielnie dopisując kod, dostosujesz platformę pod konkretne wymagania Twojej strony – dodasz lub usuniesz funkcje, bez konieczności modyfikacji CMS (która często jest dodatkowo płatna).

6️⃣ Pomoc – jeśli masz problem z którąś z funkcji darmowego CMSa, z łatwością znajdziesz wskazówki na forach, ogólnodostępnej dokumentacji czy w sekcji pomocy.

7️⃣ SEO – dzięki uniwersalnym rozwiązaniom i gotowym wtyczkom, wprowadzanie zmian pod kątem pozycjonowania jest znacznie łatwiejsze.

Jeśli zastanawiasz się nad przeniesieniem strony na inny system CMS - napisz do nas, a pomożemy Ci przeprowadzić się bezboleśnie (przynajmniej pod kątem SEO) ?
2019-10-11, 08:44
facebook
Przydatne narzędzie, którego wielokrotnie używamy - Surfer. Bardzo nam pomaga przy optymalizowaniu treści pod kątem słów kluczowych – w ilustracji poniżej proponowana liczba słów na frazę „narty” ⛷️ Lubimy też funkcję pokazywania zagęszczenia konkretnych fraz oraz najczęściej używane wyrażenia i słowa w topce wyszukiwań ?

Oczywiście, nie zawsze zwiększenie ilości treści będzie miało duży wpływ na pozycje, gdyż jak wiemy - SEO to wypadkowa różnych czynników ?
2019-10-08, 08:28
facebook
Działanie remarketingu jest proste ? Ktoś, kto zjawia się na Twojej stronie nie zawsze chce już teraz dokonać zakupu – dlatego musisz mu się regularnie przypominać. ? Wiesz, że większość klientów potrzebuje od 7 do 15 styków z marką, aby się z Tobą skontaktować? ?

To im wyświetlane są reklamy – banery, które znajdziesz dziś na większości portali internetowych. Dzięki nim Twój produkt wyświetli się na takich stronach jak Onet czy Interia. Działania remarketingowe możesz dokładnie kontrolować, ustalając na przykład maksymalną liczbę wyświetleń dla każdego potencjalnego klienta.

Nie wiesz jak skutecznie poprowadzić kampanię Google Ads? Skontaktuj się z nami! ?
2019-10-04, 08:30
facebook
? Dlaczego nie rozliczamy się za efekt? Dlaczego uważamy, że abonament to najbardziej uczciwa forma współpracy - zarówno dla nas, jak i dla naszych Klientów?

Dowiedz się, co możesz stracić gdy rozliczasz się wyłącznie za wyniki, a co zyskasz dzięki partnerskiej współpracy. Zapoznaj się z naszym najnowszym artykułem ⤵️
2019-10-02, 08:20
facebook
Mamy nową stronę internetową ?
Moglibyśmy się rozwodzić nad tym, co w niej jest lepsze, bardziej czytelne i w ogóle, ale jesteśmy ciekawi Waszej opinii! ? Zobaczcie sami ⤵️
2019-09-27, 12:32
facebook
https://www.facebook.com/silencepl/photos/a.337036623021838/2630299820362162/?type=3
2019-09-27, 09:06
facebook
Prowadzisz działalność, która cechuje się sezonowością i wyraźnymi trendami? ? ? Możesz zainwestować w Google Ads do podbicia sprzedaży w danym okresie ? Polecamy kampanie łączone – pozycjonowanie wraz z Google Adsami. W Silence! obsługujemy kompleksowo ?
2019-09-25, 08:30
facebook
Masz lokalny biznes i zależy Ci na dotarciu do klientów w Twoim mieście? Restauracje, sklepy, usługi – tutaj musisz zadbać o pozycjonowanie lokalne ?️, a wyświetlisz się na najwyższych pozycjach w wynikach związanych z wybranym regionem! Poniżej kilka wskazówek o pozycjonowaniu lokalnym?
2019-09-23, 08:30
facebook
Strona, która ma więcej niż jedną wersję językową pozwoli dotrzeć do szerszej liczby klientów. Szczególnie przydatna jest dla: ? wizytówek firmowych i ? sklepów internetowych.

Pamiętaj o:
? uwzględnieniu specyfiki kraju konsumenta
? dostosowaniu treści do aspektów kulturowych
? słownictwie i sensie wypowiedzi – maszynowe tłumaczenie może doprowadzić do katastrofy❗

Strona wielojęzyczna to absolutnie minimum, jeśli chcesz pozyskać klientów z zagranicy. Najpierw zadbaj o wersję angielską, a później możesz dodać kolejne języki – w zależności od rynku, który Cię interesuje ?
2019-09-20, 08:30
facebook
Chcesz dowiedzieć się więcej o pozycjonowaniu stron wielojęzycznych? ??????
Przeczytaj najnowszy artykuł Silence! ⤵️ ⤵️ ⤵️
2019-09-18, 08:30
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.