Witamy na stronie biura prasowego firmy Silence!
facebook
Przygotowaliśmy w jednym miejscu informacje na temat content marketingu i content planu, aby pomogły Ci skutecznie wykorzystać to narzędzie do działań marketingowych ?

? Znajdziesz tu także DARMOWY, GOTOWY SZABLON content planu dla Twojej firmy!

➡️ Dlaczego warto inwestować w CM?
➡️ Dlaczego CM jest świetny pod kątem SEO?
➡️ Czym jest content plan?
➡️ Jak przygotować content plan?
➡️ Co powinno znaleźć się w content planie?
➡️ Co musisz wiedzieć o harmonogramie dystrybucji treści?

Zapraszamy do lektury ?
2021-09-09, 11:55
facebook
Jeśli chcesz skupić się na content marketingu - albo po prostu usystematyzować publikację treści na swojej stronie internetowej czy social mediach - przyda Ci się content plan, który będzie zawierał tematykę, frazy kluczowe, zalecenia co do treści i harmonogram dystrybucji ?

Content plan polega na dokładnym zbadaniu potrzeb klienta. Musisz uwzględnić m.in:

1️⃣ popyt na treści tego typu
2️⃣ słownictwo używane przez klientów
3️⃣ intencję wyszukiwania
2021-09-06, 09:00
facebook
? Dlaczego warto inwestować w content marketing pod kątem SEO?

Za pomocą wartościowych treści zyskasz nie tylko lojalnych klientów, ale także dobrą widoczność w internecie:

✅ Dobry, unikatowy, rozbudowany i wartościowy artykuł wypozycjonuje się w wyszukiwarce, osiągając wysokie pozycje na precyzyjne frazy wielowyrazowe.

✅ Po osiągnięciu widoczności w sieci, artykuł zacznie przynosić ruch na stronę.

✅ Większa widoczność strony oraz wartościowa treść zwiększają wiarygodność i autorytet Twojej firmy.

✅ Przemyślane umieszczenie CTA w artykule zwiększy liczbę zapytań.

✅ Ciekawy, unikatowy i popularny artykuł będzie cytowany przez inne źródła, w naturalny sposób zwiększając rozpoznawalność Twojej marki.
2021-09-03, 09:00
facebook
Content marketing, czyli inaczej - marketing treści polega na realizacji celów wizerunkowych, sprzedażowych lub PRowych poprzez treści. Do content marketingu można użyć różnego rodzaju treści:

✅ teksty poradnikowe, które rozwiążą problem Klienta ?
✅ galerie z inspiracjami, które pokażą Twój produkt;
✅ evergreen content - czyli wartościowe, zawsze aktualne informacje;
✅ przewodniki i wskazówki typu DIY;
✅ infografiki;
✅ opracowania badań;
✅ ebooki;
✅ materiały audio;
✅ materiały wideo;

Dzięki różnorodnym wartościowym materiałom, wspomożesz działania SEO i zbierzesz więcej wartościowych zapytań! ?
2021-09-01, 10:44
facebook
✨ Bardzo cieszymy się z sukcesów naszych Klientów, dlatego gorąco gratulujemy firmie Edu Bears obecności razem ze słynnym misiem Teddy Eddie w Dzień Dobry TVN :) ?
2021-08-31, 12:28
facebook
Content marketing, czyli inaczej - marketing treści polega na realizacji celów wizerunkowych, sprzedażowych lub PRowych poprzez treści. Do content marketingu można użyć różnego rodzaju treści:

✅ teksty poradnikowe, które rozwiążą problem Klienta ?
✅ galerie z inspiracjami, które pokażą Twój produkt;
✅ evergreen content - czyli wartościowe, zawsze aktualne informacje;
✅ przewodniki i wskazówki typu DIY;
✅ infografiki;
✅ opracowania badań;
✅ ebooki;
✅ materiały audio;
✅ materiały wideo;

Dzięki różnorodnym wartościowym materiałom, wspomożesz działania SEO i zbierzesz więcej wartościowych zapytań! ?
2021-08-31, 10:34
facebook
Czy Twoja firma ma wizytówkę w Google Maps? W dzisiejszych czasach jest to niezbędne!

Sprawdź, jak zoptymalizować swoją wizytówkę, aby wyświetlała się częściej i wyżej, dzięki czemu zdobędziesz więcej klientów ?

Jednocześnie przypominamy, że założenie oraz utrzymanie wizytówki jest całkowicie darmowe ?

Zapraszamy do lektury!
2021-08-26, 13:45
facebook
??? CASE STUDY. Branża? Mocno konkurencyjna! Duży sklep internetowy z walizkami i galanterią.

Naszym celem było zwiększenie widoczności strony, a najważniejszym słowem kluczowym “walizki” - bardzo konkurencyjna fraza! Współpracowaliśmy przez 1,5 roku. W tym czasie zwiększyliśmy wzrost przychodów w firmie o 1400% z roku na rok, a fraza “walizki” umieściła się w TOP10 - mimo że wcześniej była poza pierwszą 100 ?

Zapraszamy do współpracy!
2021-08-24, 13:20
facebook
Zastanawiasz się jak zwiększyć liczbę użytkowników na Twojej stronie? Odpowiedzią jest nie tylko pozycjonowanie!

Przedstawiamy 9 sposobów na zwiększenie ruchu dla strony internetowej ? Wybierz najlepszą strategię dla siebie.
Ale jak zawsze radzimy: stosuj wiele metod jednocześnie, aby osiągnąć najlepsze efekty ?
2021-08-20, 10:00
facebook
Z klientem współpracujemy od marca. W tym przypadku postawiliśmy przede wszystkim na treści - zoptymalizowaliśmy istniejące, sporządziliśmy content plan i napisaliśmy nowe treści blogowe oraz stworzyliśmy podstrony lokalizacyjne dla wszystkich miast, w których działa Klient ???

W połączeniu z optymalizacją strony oraz regularnym link buildingiem, otrzymaliśmy piękne efekty w postaci wzrostu liczby fraz kluczowych, na które strona jest widoczna w na pierwszej stronie Google, na wejściu do TOP3 dla najważniejszych fraz dla Klienta, a przede wszystkim - na stabilnym wzroście ruchu na stronie ?
2021-08-17, 13:02
facebook
??? Do sprawdzania linków przychodzących z pomocą przychodzi Google Search Console - narzędzie przed którym nic się nie ukryje!

Niestety, wiele zaawansowanych narzędzi, które m.in. sprawdzają linki przychodzące do witryny, nie zawsze działają w 100% prawidłowo ?

Część linków wcale nie jest na nich widoczna z powodu ustawień aplikacji, część jest przed nimi z premedytacją ukryta przez właścicieli stron z linkami przychodzącymi. Czasem linki w wykazie pojawiają się z opóźnieniem kilkutygodniowym lub kilkumiesięcznym. Czasem bez powodu link widoczny jest jako nieaktywny, mimo że faktycznie nadal się znajduje i działa prawidłowo. Z GSC jest inaczej - tutaj od razu zobaczysz każdy link prowadzący do Twojej strony ?

1️⃣ Po zalogowaniu się do panelu GSC, z menu po prawej stronie wybierz przycisk “Linki” ?

2️⃣ Teraz możesz przeglądać panel z linkami. Zobaczysz tu najczęściej linkowane podstrony linkowane zewnętrznie i wewnętrznie, strony z największą liczbą linków przychodzących oraz anchory - podlinkowane frazy, w których znajdują się linki ?️

3️⃣ Klikając na “Więcej” otrzymujesz szczegółowe informacje. Np. “Więcej” dla najczęściej linkowanych stron pokaże wykaz wszystkich podlinkowanych podstron. Po kliknięciu w daną podstronę, otrzymujesz listę witryn z linkami przychodzącymi. Po kliknięciu w witrynę ukazują Ci się dokładne URLe, na których znajdziesz link do swojej strony ?

4️⃣ Zawsze możesz wyeksportować listę linków zewnętrznych, jeśli preferujesz przeglądać je w tabeli. Tylko pamiętaj - wykaz chronologiczny pokazuje niekoniecznie linki od ostatnio dodanych, tylko od ostatnio zindeksowanych. ❗
2021-08-11, 12:00
facebook
Facebook Ads ma dostęp do dużej ilości danych na temat użytkowników. Dla nas - reklamodawców - daje to ogrom możliwości w zakresie ustawień kampanii. Każdy przedsiębiorca chce pozyskiwać zapytania czy zwiększać sprzedaż jak najtaniej. Dlatego uruchamiając kampanię, musisz wybrać najskuteczniejsze ustawienia ☝️

Nie ma jednego sposobu na efektywne kampanie!

? Nam najbardziej sprawdza się uruchomienie kilku kampanii i ustawienie ich tak, aby miały postać lejka sprzedażowego. W szczególności dotyczy to kampanii na Facebooku, które docierają do osób w większości "na zimno".

Uruchamiając kampanię, mamy możliwość wyboru celu: Aktywność, Zasięg, Kliknięcia, Konwersje. Wybierając każdy z nich nakierowujemy Facebooka na to, co chcemy osiągnąć. Wszyscy chcieliby oczywiście pozyskiwać konwersje. Ale trzeba pamiętać o tym, że:

➡️ Aby to zadziałało powinniśmy mieć poprawnie zainstalowane mierzenie konwersji na stronie.
➡️ Po drugie, jeśli docieramy do osób, które nas wcześniej nie znały, mamy nikłe szanse na to, że osoba taka dokona konwersji (chyba, że mamy wyjątkową promocję).
➡️ Z drugiej strony słyszymy z rynku, że po co zbierać "lajki" (kampanie na aktywność), “to nie przynosi pieniędzy”.

Niestety oba te podejścia, powodują, że kampanie są nieskuteczne i przedsiębiorca się do nich zraża.
Dlatego przedstawiamy pigułkę o ustawianiu kampanii ?
2021-08-06, 14:24
facebook
✅ Twoja strona www nie przynosi Ci zapytań?

✅ Nie odczuwasz efektów pozycjonowania lub kampanii reklamowej?

✅ Chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie internetowym?

✅ Masz inne pytania w kwestii sprzedaży i marketingu w internecie?

Bezpłatna konsultacja to 30 minut z nami, które możesz wykorzystać, aby skonsultować wszystkie wyżej wymienione tematy. Zapraszamy! ?
2021-08-03, 12:30
facebook
➡️ Czy poprzednia agencja usunie mi linki?
➡️ Czy deoptymalizacja strony po wypowiedzeniu umowy jest realnym zagrożeniem?
➡️ Co robić kiedy agencja nie dostarcza oczekiwanych rezultatów?
➡️ Kiedy warto zmienić agencję?

Rozwiewamy wątpliwości na temat związany ze zmianą agencji SEO! Przeczytaj nasz najnowszy artykuł!
2021-07-30, 12:20
facebook
? Jeśli samodzielnie projektujesz swoją nową stronę internetową, przygotowaliśmy dla Ciebie kilka wskazówek, na co warto zwrócić uwagę przed jej publikacją!

Dzięki temu nie stracisz swoich wyników SEO, wypracowanych przez ostatnie miesiące czy lata ?
2021-07-28, 12:20
facebook
Jak nie stracić ruchu po zmianie strony? ? Skorzystać z pomocy agencji SEO!

Aby zminimalizować ryzyko utraty wysokich pozycji czy zmniejszenia widoczności, agencja SEO powinna czuwać nad całym procesem i aktywnie komunikować się zarówno z właścicielem strony, jak i firmą, która będzie tworzyć nowy system / szablon ?
2021-07-26, 12:20
facebook
⚠️ Przy zmianie strony łatwo o błędy pod kątem SEO.

Usunięcie treści, zapomnienie o przeniesieniu znaczników, niepoprawna architektura podstron - to tylko niektóre z elementów, które mogą doprowadzić do dużego spadku widoczności.

Zobacz na co koniecznie musisz zwrócić uwagę! ⬇️⬇️⬇️
2021-07-22, 12:30
facebook
Jesteśmy z klientem od sierpnia 2019. Poniżej porównanie liczby użytkowników za ostatni rok (niebieska linia) z liczbą użytkowników za poprzedni rok (pomarańczowa linia).

Stały i stabilny wzrost użytkowników na stronie – ponad 300% rok do roku! ?

Doprowadziło to do dużego napływu zapytań – i zadowolonego klienta ?

Zapytaj nas o to, co możemy zrobić dla Twojej firmy!
2021-07-20, 12:25
facebook
Jeśli zastanawialiście się kiedyś nad prowadzeniem link-buildingu samodzielnie, być może natknęliście się na podobne oferty niezwykle tanich linków w hurtowych ofertach.

W SEO, podobnie jak w życiu, zbyt tanie linki są zbyt piękne, aby były prawdziwe ?

Po zakupie paczki 300 linków za 9,99 zł faktycznie możecie otrzymać 300 linków. Jednak będą one tak niskiej jakości, że w większości przypadków nijak nie wpłyną na widoczność Twojej strony – lub co gorsza obniżą jej autorytet i utrudnią osiągnięcie fajnych wyników w SEO.

Co prawda, czasy masowego kupowania linków z portali aukcyjnych w większości jest za nami, jednak wciąż w łatwy sposób możemy znaleźć takie perełki ?
2021-07-14, 12:25
facebook
? Marketing w branży prawniczej to delikatna sprawa. Nie możemy prowadzić żadnych kampanii reklamowych. Z pomocą przychodzi SEO.

Dlaczego SEO?

✔️ Prawnicy mają prawo posiadać stronę internetową
✔️ Dozwolone jest dostosowanie strony do wytycznych Google
✔️ Dozwolone jest pisanie wysokiej jakości treści poradnikowych
✔️ Da się zdobywać linki w taki sposób, aby nie łamały wytycznych, a pomagały w SEO

➡️ Zobacz, co robimy dla prawników!
2021-07-12, 12:25
facebook
? Zadbaj o użyteczność swojej strony!

UX, czyli user experience, to całość wrażeń, których doświadcza użytkownik. To od nich zależy jak bardzo klient się zaangażuje – czy przeczyta poradnik, czy dokona rezerwacji, a może doda produkt do koszyka? ?

✔️ Na podejmowanie decyzji przez użytkowników wpływ ma wiele czynników. Zobacz, czy Twoja strona spełnia podstawowe warunki użyteczności!
2021-07-08, 12:26
facebook
Tagi UTM to niezbędny element do precyzyjnego śledzenia ruchu przychodzącego na stronę. Są to parametry, które dodajesz do adresu URL, dzięki którym Google Analytics poprawniej klasyfikuje źródła ruchu. Dzięki temu wiesz, która kampania reklamowa odniosła najlepszy skutek i które wejścia na bloga były z Twojego fanpage, a które z innych stron Facebooka.

Najczęściej korzystamy z poniższych tagów UTM:

? utm_souce, czyli źródło – np. Facebook, newsletter
? utm_medium, czyli typ źródła ruchu – np. email, fanpage, displayx
? utm_campaign, czyli kampania – np. wyprzedaż wiosenna, Black Friday

Tagi możesz dodawać do URLa ręcznie, lub skorzystać jednego z wielu narzędzi, np. https://ga-dev-tools.appspot.com/campaign-url-builder/

Najważniejsze jest ustalenie spójnego nazewnictwa już od początku pierwszych działań reklamowych, co pozwoli Ci na najbardziej efektywne analizowanie wyników Twoich kampanii! ? ? ?
2021-07-06, 12:26
facebook
Ostatnio, gdy dajemy wytyczne Klientom w sprawie pisania przez nich treści na stronę, korzystamy z narzędzia Content Editor od Surfer. Tutaj dokładnie możemy określić wytyczne dla copywritera – poczynając od liczby słów i nagłówków, przez określenie które frazy i słowa powinny znaleźć się w treści, po własne adnotacje i przykładowe tematy do podjęcia w treści.

Wszystkim osobom, które przygotowują samodzielnie lub zlecają teksty – serdecznie polecamy to narzędzie ?
2021-07-02, 14:00
facebook
Poniżej zestawienie kilku praktyk, które były popularne w trakcie raczkowania SEO w Polsce – a które dziś zdecydowanie nie przynoszą żadnego pożytku:

⛔ masowe kupowanie linków
⛔ wykorzystywanie systemu wymiany linków
⛔ keyword stuffing, czyli upychanie słów kluczowych byle gdzie i byle jak;
⛔ hidden texts lub cloaking, czyli np. umieszczanie białych fraz na białym tle.

Dziś branża SEO stawia na jakość, content marketing, poprawnie zoptymalizowane strony internetowe i szeroko pojętą wartość i użyteczność dla użytkownika – którą algorytm Google coraz lepiej rozumie.
2021-06-30, 12:59
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.